It is currently 18 November 2025, 01:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sportowy filtr i tlumik a chodzenie motocykla

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

sportowy filtr i tlumik a chodzenie motocykla

Post » 03 April 2010, 23:17

ja bym chcial tylko powiedziec ze czytalem czytam posty i tak dalej chodzi oto ze sprawa dotyczaca chodzenia fajera na samym tlumiku sportowym i filtrze sportowym bez dyno chlopacy mówia ze jest kicha a ja mam orginaly dysze i sportowy filtr i tlumik i chodzi git pali super obroty super nie jes zle
Last edited by przemo on 30 April 2010, 09:06, edited 1 time in total.
przemo

User avatar
 
Posts: 241
Joined: 04 May 2009, 20:36
Location: Okolice K
Points: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Year production: 2001

Post » 03 April 2010, 23:34

No to powiem Ci, że musisz mieć niezły wydech i filtr skoro motor "chodzi" :one:

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 04 April 2010, 00:57

sam wydech nic nie robi tylko filtr K&N lub pipercross oraz bmc powoduje duży dopływ powietrza i trzeba dobrze wyregulować gaźnik

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 04 April 2010, 09:02

Insaine wrote:sam wydech nic nie robi tylko filtr K&N lub pipercross oraz bmc powoduje duży dopływ powietrza i trzeba dobrze wyregulować gaźnik
moze napiszesz jak trzeba to dobrze wyregulowac ;)

 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

Post » 04 April 2010, 12:58

ja juz go takiego kupilem mam filtr bmc ja osobiscie robilem tylko regulacje gaznikow na zegarach nic wiecej
przemo

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 04 April 2010, 14:11

trzeba wzbogacić mieszankę (wymienić dysze) bo gniazda zaworowe się wypalą.

 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

Post » 05 April 2010, 22:19

ja i tak wlasnie zastanawiam sie nad wymiana filtra na zwykly gorzej raczej nie bedzie bo na tym chodzi w miare git ale parska niesamowicie imoze cos zlego sie narobic
przemo

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Re: sportowy filtr i tlumik a chodzenie motocykla

Post » 05 April 2010, 22:40

przemo wrote:ja bym chcial tylko powiedziec ze czytalem czytam posty i tak dalej chodzi oto ze sprawa dotyczaca chodzenia fajera na samym tlumiku sportowym i filtrze sportowym bez dyno chlopacy muwia ze jest kicha a ja mam orginaly dysze i sportowy filtr i tlumik i chodzi git pali super obroty super nie jes zle
chyba ten post zaprzecza temu::przemo a i tak wlasnie zastanawiam sie nad wymiana filtra na zwykly gorzej raczej nie bedzie bo na tym chodzi w miare git ale parska niesamowicie imoze cos zlego sie narobi

 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

Post » 05 April 2010, 23:05

nic nie zaprzecza dol ma dobry nie muli sie tylko parska mocno wiem co pisze bo tak jest
przemo

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 28 April 2010, 18:18

ja miałem w SC33 komin Akrapa, DynoJet Stage 1 i z filtrem Pipercross nie dałem rady, największe dysze były za małe, szło za dużo powietrza i sprzęt troche mulił. Kupiłem K&N i wszystko dało się zestroić. Plus 3 zęby z tyłu i fajera szła z 954 jak się patrzy :)

User avatar
 
Posts: 232
Joined: 17 July 2008, 16:35
Location: Józefosła
Points: 4
Motocykl: Tuono
Year production: 0

Post » 29 April 2010, 11:46

przemo wrote:muwia

:ooo:
sorry za OT, ale aż mnie oczy zabolały

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 28 February 2010, 12:38
Location: Warszawa
Motocykl: 954fb
Year production: 2003

Post » 29 April 2010, 12:07

a jezeli mi muli troche tak do 4 5 tys odbrotow to co mam nietak??od 5 6 idzie juz jak dziki a powinien raczej juz od 3 ostro dawac nie?

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests