Dzisiaj jest 05 czerwca 2025, 23:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sportowy filtr i tlumik a chodzenie motocykla

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

sportowy filtr i tlumik a chodzenie motocykla

Post » 03 kwietnia 2010, 23:17

ja bym chcial tylko powiedziec ze czytalem czytam posty i tak dalej chodzi oto ze sprawa dotyczaca chodzenia fajera na samym tlumiku sportowym i filtrze sportowym bez dyno chlopacy mówia ze jest kicha a ja mam orginaly dysze i sportowy filtr i tlumik i chodzi git pali super obroty super nie jes zle
Ostatnio zmieniony 30 kwietnia 2010, 09:06 przez przemo, łącznie zmieniany 1 raz
przemo

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 03 kwietnia 2010, 23:34

No to powiem Ci, że musisz mieć niezły wydech i filtr skoro motor "chodzi" :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 04 kwietnia 2010, 00:57

sam wydech nic nie robi tylko filtr K&N lub pipercross oraz bmc powoduje duży dopływ powietrza i trzeba dobrze wyregulować gaźnik

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 04 kwietnia 2010, 09:02

Insaine pisze:sam wydech nic nie robi tylko filtr K&N lub pipercross oraz bmc powoduje duży dopływ powietrza i trzeba dobrze wyregulować gaźnik
moze napiszesz jak trzeba to dobrze wyregulowac ;)

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 04 kwietnia 2010, 12:58

ja juz go takiego kupilem mam filtr bmc ja osobiscie robilem tylko regulacje gaznikow na zegarach nic wiecej
przemo

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2010, 14:11

trzeba wzbogacić mieszankę (wymienić dysze) bo gniazda zaworowe się wypalą.

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 05 kwietnia 2010, 22:19

ja i tak wlasnie zastanawiam sie nad wymiana filtra na zwykly gorzej raczej nie bedzie bo na tym chodzi w miare git ale parska niesamowicie imoze cos zlego sie narobic
przemo

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Re: sportowy filtr i tlumik a chodzenie motocykla

Post » 05 kwietnia 2010, 22:40

przemo pisze:ja bym chcial tylko powiedziec ze czytalem czytam posty i tak dalej chodzi oto ze sprawa dotyczaca chodzenia fajera na samym tlumiku sportowym i filtrze sportowym bez dyno chlopacy muwia ze jest kicha a ja mam orginaly dysze i sportowy filtr i tlumik i chodzi git pali super obroty super nie jes zle
chyba ten post zaprzecza temu::przemo a i tak wlasnie zastanawiam sie nad wymiana filtra na zwykly gorzej raczej nie bedzie bo na tym chodzi w miare git ale parska niesamowicie imoze cos zlego sie narobi

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 05 kwietnia 2010, 23:05

nic nie zaprzecza dol ma dobry nie muli sie tylko parska mocno wiem co pisze bo tak jest
przemo

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 28 kwietnia 2010, 18:18

ja miałem w SC33 komin Akrapa, DynoJet Stage 1 i z filtrem Pipercross nie dałem rady, największe dysze były za małe, szło za dużo powietrza i sprzęt troche mulił. Kupiłem K&N i wszystko dało się zestroić. Plus 3 zęby z tyłu i fajera szła z 954 jak się patrzy :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 29 kwietnia 2010, 11:46

przemo pisze:muwia

:ooo:
sorry za OT, ale aż mnie oczy zabolały

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 29 kwietnia 2010, 12:07

a jezeli mi muli troche tak do 4 5 tys odbrotow to co mam nietak??od 5 6 idzie juz jak dziki a powinien raczej juz od 3 ostro dawac nie?

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości