It is currently 18 November 2025, 01:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Tuning/modyfikacja SC33 wyniki

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 32
Joined: 01 February 2010, 18:24
Location: Nysa
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Year production: 1998

Tuning/modyfikacja SC33 wyniki

Post » 10 March 2010, 23:06

W którymś poście pisałem o przeróbkach w moim fajerze, wygląda na to że chłopaki z Dynotechu wykonali niezłą robotę, nawiasem mówiąc sami byli zaskoczeni.
Poniżej wykres z hamowni:
Attachments
test sc33.jpg
Last edited by Simon on 16 March 2010, 14:30, edited 2 times in total.
Jestem nowy, jak się coś zmieni dam znać.

User avatar
 
Posts: 313
Joined: 29 December 2009, 23:02
Location: KCH
Points: 1
Motocykl: gixx k7
Year production: 0

Post » 11 March 2010, 12:54

Przyrost 8 koni? Moglbys wkleic jaki zakres przerobek obejmowala modyfikacja...

 
Posts: 32
Joined: 01 February 2010, 18:24
Location: Nysa
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Year production: 1998

Post » 11 March 2010, 13:09

Zakres przeróbek to tzw standard, czyli montaż dynojetów i sportowy filtr powietrza w kicie dedykowanym do modelu sc33 firmy Factory-pro. Trzeba wybebeszyć airbox i zamontować dwa stożki na wlotach wewnątrz niego. Dodatkowo montaż dysz, iglic itp. które znajdują się w zestawie. Ale tak duży przyrost mocy na pewno pomógł osiągnąć kompletny układ wydechowy Yoshimura zamontowany w moim moto.

Tak jak pisałem chłopaki sami byli zaskoczeni, teraz pozostaje mi przeprowadzić test drogowy. Mam nadzieję że moc i moment obrotowy będą równo oddawane... Wykres wygląda obiecująco :ooo:
Jestem nowy, jak się coś zmieni dam znać.

User avatar
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Post » 11 March 2010, 16:52

Nieźle, nieźle tzn że airboxa dalej masz tyle tylko że zmodyfikowanego aby stożki weszły tak?

 
Posts: 32
Joined: 01 February 2010, 18:24
Location: Nysa
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Year production: 1998

Post » 11 March 2010, 16:59

Dokładnie tak jak na zdjęciu:
Attachments
Kit factory pro.JPG
Jestem nowy, jak się coś zmieni dam znać.

User avatar
 
Posts: 303
Joined: 22 August 2008, 09:48
Location: serokomla
Motocykl: szukam...
Year production: 0

Post » 11 March 2010, 20:50

tee ile taka przyjemnosc??

 
Posts: 32
Joined: 01 February 2010, 18:24
Location: Nysa
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Year production: 1998

Post » 12 March 2010, 13:21

Najtańszy w tym wszystkim był... układ wydechowy, trafiłem okazję na ebay-u, używka całe 60 EUR :) , ale przeróbka to już większy wydatek, aha nie wspomniałem wcześniej o mechanicznym przyspieszaczu zapłonu, napiszę jak się rozliczę ostatecznie.
Nie jest tanio, sam mam wyrzuty sumienia że taka kasa pójdzie, a można było mocniejsze moto kupić.
Ech co tam polatamy zobaczymy.
Jestem nowy, jak się coś zmieni dam znać.


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests