Dzisiaj jest 27 czerwca 2025, 01:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Benzyna w oleju!!

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Benzyna w oleju!!

Post » 22 marca 2009, 02:23

Witam !! Mam mały problem. Kupiłem CBRke 600 F3 96 rok. Motor ładnie pali nic nie stuka wszystko super. Wczoraj spuściłem olej bo chciałem wymienić i okazało się że było go tam chyba ponad 4 litry i co najważniejsze troche zalatywało benzynką. Motor był sprowadzony z Anglii. Koles mówił że wiózł go w busie przez kilka kilometrów na boku. Kranik prawdopodobnie nie trzyma tzn paliwo sie leje nie zależnie od położenia. Chciałem sie zapytać jaka może być przyczyna tego że sie dostała benzynka do oleju. Czy to wina kranika czy może jakieś zaworki nie trzymaja w gaźnikach czy cos innego. Czekam na jakieś rady bo nie chce zmarnować nowego oleju. Pozdrawiam
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 22 marca 2009, 03:14

sprawd zaworki w gaznikach one moga byc przyczyna dostawania sie benzyny do oleju.

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 22 marca 2009, 12:47

Jak można je sprawdzić tzn w jaki sposób?? Bo szczerze mówiąc przy gaźnikach jeszcze nie grzebałem ale chętnie sobie pogrzebie heh.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 22 marca 2009, 15:06

na mój chłopski rozum to jedynie jak leżał w tym busie to paliwo mogło ciec z gaźników przez otwarte zawory ssące do komory spalania.
Franek mój to jest to, kocham go!

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 marca 2009, 15:12

Brawo Beatka Cukiereczku :P Wejdz na chat popisac bo tam nikt nie zagląda...tylko ja:P
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 23 marca 2009, 01:45

Też miałem taką opcję ale coś dużo się naczytałem o tym kraniku i zaworkach iglicowych . Narazie nic nie będe robił tylko poprostu wymienie olej tzn spuszcze ten z benzynką i naleje zuzytego żeby przynajmniej sprawdzić czy wszystko jest ok z gaźnikami bo nowego szkoda postoi troche i odpale go troche sobie poochodzi i sprawdze wtedy olej. Myśle że na początek tak będzie najlepiej. Beti ty jednak chyba nie przypadkowo pracujesz w tej branży heh Pozdrawiam .
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości