It is currently 17 November 2025, 17:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Benzyna w oleju!!

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Benzyna w oleju!!

Post » 22 March 2009, 02:23

Witam !! Mam mały problem. Kupiłem CBRke 600 F3 96 rok. Motor ładnie pali nic nie stuka wszystko super. Wczoraj spuściłem olej bo chciałem wymienić i okazało się że było go tam chyba ponad 4 litry i co najważniejsze troche zalatywało benzynką. Motor był sprowadzony z Anglii. Koles mówił że wiózł go w busie przez kilka kilometrów na boku. Kranik prawdopodobnie nie trzyma tzn paliwo sie leje nie zależnie od położenia. Chciałem sie zapytać jaka może być przyczyna tego że sie dostała benzynka do oleju. Czy to wina kranika czy może jakieś zaworki nie trzymaja w gaźnikach czy cos innego. Czekam na jakieś rady bo nie chce zmarnować nowego oleju. Pozdrawiam
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 22 March 2009, 03:14

sprawd zaworki w gaznikach one moga byc przyczyna dostawania sie benzyny do oleju.

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 22 March 2009, 12:47

Jak można je sprawdzić tzn w jaki sposób?? Bo szczerze mówiąc przy gaźnikach jeszcze nie grzebałem ale chętnie sobie pogrzebie heh.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

User avatar
 
Posts: 309
Joined: 28 December 2008, 19:33
Location: Bytom
Points: 2
Motocykl: FRANEK
Year production: 0

Post » 22 March 2009, 15:06

na mój chłopski rozum to jedynie jak leżał w tym busie to paliwo mogło ciec z gaźników przez otwarte zawory ssące do komory spalania.
Franek mój to jest to, kocham go!

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 22 March 2009, 15:12

Brawo Beatka Cukiereczku :P Wejdz na chat popisac bo tam nikt nie zagląda...tylko ja:P
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 23 March 2009, 01:45

Też miałem taką opcję ale coś dużo się naczytałem o tym kraniku i zaworkach iglicowych . Narazie nic nie będe robił tylko poprostu wymienie olej tzn spuszcze ten z benzynką i naleje zuzytego żeby przynajmniej sprawdzić czy wszystko jest ok z gaźnikami bo nowego szkoda postoi troche i odpale go troche sobie poochodzi i sprawdze wtedy olej. Myśle że na początek tak będzie najlepiej. Beti ty jednak chyba nie przypadkowo pracujesz w tej branży heh Pozdrawiam .
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest