It is currently 17 November 2025, 17:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wysuwanie przednich lagów ponad półke

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 60
Joined: 10 September 2008, 14:40
Location: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Wysuwanie przednich lagów ponad półke

Post » 10 January 2009, 23:09

Witam. Ciekawi mnie co dokładnie daje wysuniecie lagów ponad półke? jak to wpływa na jazde? jak zakupiłem starego srada to miałem zrobione lagi tak:
Image

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 10 January 2009, 23:39

pewnie moto było po dzwonie i w ten sposób ktoś próbował ukryć ślady po prostowaniu. druga opcja to to taka że ktoś niski jeździł tym sprzętem le w tedy też tylne zawieszenie powinno być obniżone.

ps. pisze się lag a nie lagów

User avatar
 
Posts: 80
Joined: 05 April 2008, 18:28
Location: Tarnów /
Points: 1
Motocykl: CBR 1100 XX
Year production: 97

Post » 11 January 2009, 00:30

Kolega tez miał w sradzie tak wysuniete nawet była o tym wzmianka w MOTOCYKLU podobno ma to poprawic jazde w łukach ale wyczuje to profesjonalista na torze a nie amator na drodze

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 11 January 2009, 00:33

Ano ma znaczenie :wink: Zmienia sie geometria motocykla i wysuniecie przodu nad półke daje wiekszą zwrotność motocykla i poprawia prowadzenie w ciasnych winklach, pogorsza natomiast stabilnosc podczas szybkiej jazdy. Najwiecej tego typu zabaw widac w off road i wprawni zawodnicy odczuwają wielką różnice. W motocyklach sportowych wiekszosc wysunietych lag powoduja mali jezdzcy :wink:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 60
Joined: 10 September 2008, 14:40
Location: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 11 January 2009, 13:50

dzieki Cziken. Owszem Srad miał przygode. Kolega od ktorego kupilem zrobil nim 14o'clock :lol: Lagi były zmieniane. Kumpel nie zalowal kasy i odpicowal go totalnie
Image

a i stoi teraz na Allegro :D
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1031623

faktycznie, poprzedni właściciel nie był zbyt wysoki to moze dlatego obnizył go:) dzieki za odp

 
Posts: 33
Joined: 26 June 2008, 19:14
Location: Okolice R
Motocykl: SC33
Year production: 1998

Post » 11 January 2009, 14:25

Taa no i oczywiście w ogłoszeniu opisany jako "bezwypadkowy" :evil:

 
Posts: 60
Joined: 10 September 2008, 14:40
Location: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 11 January 2009, 14:31

:lol: to na to juz nic nie poradze. To juz nie moj motor. A latwo sie domyslec bo to rok 97 a malowanie 98

User avatar
 
Posts: 327
Joined: 18 October 2008, 23:40
Location: Wroclaw
Points: 1
Motocykl: CBR929
Year production: 2001

Post » 11 January 2009, 14:51

no raczej. ale ludzie przewaznie nie robia dobrego rozeznania.




wkleje cytat bo ladnie wyglada ; p


Dodatkowe informacje:

bezwypadkowy, zarejestrowany w Polsce


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests