It is currently 17 November 2025, 17:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Motocykle z Anglii

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 15
Joined: 15 May 2013, 13:57
Location: Tychy
Motocykl:

Motocykle z Anglii

Post » 17 May 2013, 11:46

Mam pytanie :)

Bo dostałem propozycje od pewnej firmy która zajmuje się sprowadzaniem motocykli z Anglii. Sprawdzaja je tam na miejscu zgodność dokumentów, stan techniczny itd. tylko zastanawiam się jak później wygląda sprawa przerobienia licznika bo jest w milach i czy warto motocykle z Anglii kupować ????

 
Posts: 102
Joined: 16 September 2012, 12:17
Location: Sosnowiec
Motocykl:

Post » 17 May 2013, 12:33

a po co przerabiac licznik ? Moim zdaniem się opyla bo można sporo taniej coś trafić, tyle że moto z anglii są zardzewiałe :) mój kot np, jest pordzewiały :D, kuzyn to samo, z anglii ma kota identycznego i jego tez zardzewiały.

User avatar
 
Posts: 15
Joined: 15 May 2013, 13:57
Location: Tychy
Motocykl:

Post » 17 May 2013, 12:51

No wlasnie o tym mowie ze sa tansze motocykle i można trafic fajna okazje. Moto z anglii sa zardzewiale ?? a w Polsce niema :D heheh hihi: a koty mnie nie interesują :P

User avatar
 
Posts: 430
Joined: 16 January 2010, 14:23
Location: Kobyłka
Points: 5
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

Post » 17 May 2013, 13:34

w anglii jest dużo bardziej wilgotno niż w polsce i zazwyczaj są bardziej zardzewiałe

User avatar
 
Posts: 15
Joined: 15 May 2013, 13:57
Location: Tychy
Motocykl:

Post » 17 May 2013, 14:31

zardzewiale mogą być jak caly rok stoja pod chmurka :) jeśli ktoś trzyma caly czas moto w garażu po skończonym lataniu wiec rdzy nie będzie. Ja osobiście tez latam w desczu czy po deszczu i w zimie żadna pogoda mi nie straszna wiec sam wiem z doświadczenia moto na cieply garaz i pucowanko :) zasada jest prosta jak dbasz tak masz.

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 17 May 2013, 14:48

Od CBR 929 w wzwyż licznik można przełączyć mph-kmh, to raz. Po drugie nie pierd.olcie z tą rdzą? Co ma rdzewieć w firebladzie? Jak wszystko jest ameliniowe, tego nie pomalujesz ;) Jedynie zaciski, niektóre elementy mogą być pośniedziałe. Tyle. Fireblada śmiało brać z UK.

 
Posts: 97
Joined: 22 January 2010, 23:32
Location: Konstanty
Motocykl: sc33
Year production: 1999

Post » 17 May 2013, 16:34

mieszkam w uk juz 2 lata i tak sie ciagle zastanawiam gdzie te tanie motocykle w super stanie. z tego co zauwazylem to sytuacja jest podobna jak z samochdami mozna kupic ten sam samochod za 600 funtow i za 1600 (model rocznik itp). zalecalbym ostroznosc jednak bo tak kupic cos bez dotykania, ogladania to zawsze ryzyko

User avatar
 
Posts: 208
Joined: 23 August 2010, 22:00
Location: Opole
Points: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Year production: 1998

Post » 17 May 2013, 18:01

mój tez anglik i jaka rdza?? ok chyba tylko nie które nakrętki lub śrubki i to wszystko. Licznik mam w milach bo nie widziałem i nadal nie widzę sensu w zamianie na km

 
Posts: 695
Joined: 28 March 2010, 19:39
Location: Wyszogród
Points: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Year production: 2002

Post » 17 May 2013, 18:16

Tak angole się nie znają i sprzedają motocykle za pół darmo, tak samo z autami sprowadzonymi z za granicy wszystkie mają po 190tys km bez względu na wiek ;) Ludzie co wy gadacie czy to u nas czy gdzie indziej za granicą jak ktoś ma zdrowy i nie tykany sprzęt to się ceni a okazji to i w polsce można znaleźć bez problemu jedynie trzeba się pogodzić z tym, że sprzęt jest po przejściach ;)
Co do stanu angoli nie mówcie, że nie ma różnicy, owszem zdarzają się wyjątki ale większość ma pordzewiałe większość śrub, utlenione aluminium robi się mleczno siwe i już ze zdjęć widać, że po mokrym i w wilgotnym klimacie było użytkowane ;)

User avatar
 
Posts: 208
Joined: 23 August 2010, 22:00
Location: Opole
Points: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Year production: 1998

Post » 17 May 2013, 19:45

nie no jasne angole są złe i straszne są tak pordzewiałe że zaraz dziury będą się pojawiać i szpachli zabraknie a aluminium się tak utleni że będzie wyglądać jak ser

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 17 May 2013, 21:44

Anglia jest całkiem innym krajem jak nasz nie wiem czy lepszy czy gorszy :) ale jest tam więcej motocykli i siana :D
każdy ma inne zdanie
mój brat kupił kawe zx6rr 2006r piękna zielona zero rdzy
elementy alu i stali nie były zaśniedziałe ani rdzawe bo były pomalowane na czarno :one: ładnie się prezentowała ;)
-1--2--klama i guma haha

 
Posts: 50
Joined: 31 January 2013, 22:58
Location: Zielona G
Motocykl:

Post » 17 May 2013, 22:08

Rdzy na pierwszy rzut nie widać,ale jak zaprowadzisz do mechanika to ci powie ; w Angli to i śruby nierdzewne rdzewieją :mrgreen:
a co do ceny to zobaczcie po ile na zachodzie chodzą ładne sc33.....około 15 tysi pln. :D
konie w każdej postaci :)

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests