Ale nie do końca.Poprawia też dół w motorach . Nie będzie to aż tak odczuwalne że zaraz z niego spadniesz , ale każdy dobry mechanik Ci powie że racingowa końcówka sama da tylko fajne wycie , oraz tzw. szybszą górę. Z tego powodu że spaliny szybciej wylatują . Znam historię paru motocykli gdzie przy przebiciu właśnie na przelotówkę oryginalnego wydechu za pomocą łoma i młotka motory nie chciały jechać w dolnej partii obrotów ale szum w kolo był jak obroty zbliżały się do odcięcia.
kalas pisze:Db killer to taki wkład w racingowy tłumik. Jest tylko na przeglądyAle nie do końca.Poprawia też dół w motorach . Nie będzie to aż tak odczuwalne że zaraz z niego spadniesz , ale każdy dobry mechanik Ci powie że racingowa końcówka sama da tylko fajne wycie , oraz tzw. szybszą górę. Z tego powodu że spaliny szybciej wylatują . Znam historię paru motocykli gdzie przy przebiciu właśnie na przelotówkę oryginalnego wydechu za pomocą łoma i młotka motory nie chciały jechać w dolnej partii obrotów ale szum w kolo był jak obroty zbliżały się do odcięcia.
bo szkoda kasy na glupoty ;p
jesli chodzi o spalanie. wzrost nieodczuwalny czy jakies niepokojące zjawiska
pozdawiam



wygląda teraz spoko
jak na mój gust wyrzuciłbym plastik nad nim żeby bardziej był widoczny ten tłumik jak masz już zrobioną końcówkę

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości