Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)
Moderators: maciekx, Tytus
-
-
- Posts: 41
- Joined: 30 November 2008, 11:03
- Location: Ireland
- Motocykl: kiedyś sc33
- Year production: 1999
» 07 May 2009, 20:08
sam sie dostraja na wtrysku czyli im wiecej powietrza dostaje sygnal do komputera idzie ze wiecej paliwa a wiec wiecej mocy a czy nie dalo by sie go oszukac wpinajac mu np rezystor pod czujnik powietrza?
-
cziken929Staly Bywalec
-
- Posts: 789
- Joined: 20 July 2008, 16:42
- Location: krasnysta
- Points: 22
- Motocykl: w narzędziach to z 5x929
- Year production: 2000
-
» 07 May 2009, 21:37
szogun28 wrote:sam sie dostraja na wtrysku czyli im wiecej powietrza dostaje sygnal do komputera idzie ze wiecej paliwa a wiec wiecej mocy a czy nie dalo by sie go oszukac wpinajac mu np rezystor pod czujnik powietrza?
Czy ty wiesz o czym piszesz ? Jedynym sensorem który może skorygować nadmiar powietrza spowodowany filtrem o większej przepustowości jest to szerokopasmowa sonda lambda i w mniejszym stopniu sonda dwustanowa. IAT sensor o którym pewnie piszesz jest sensorem gęstości powietrza wynikającej z analogicznego rozumowania temperatury powietrza i zawartości tlenu jak sama nazwa wskazuje. Prosta rozszerzalność termiczna gazów...a rezystor to se do led-migacza rypnij
wciąż zajmuję się serwisem
-
-
- Posts: 70
- Joined: 27 May 2008, 10:05
- Location: Bydgoszcz
- Motocykl: 954 RR
- Year production: 2003
» 07 May 2009, 21:49
to sorki, warto mi jak zakladac filtr tego typu co piszecie czy nieodczuje roznicy jesli mam serie moto poza tym wydechem, ktos wyjasni ? bo wszyscy zakladaja , walkuja temat czyszczenia a w sumie chcialbym wiedziec czy przy seri jest sens
-
-
- Posts: 41
- Joined: 30 November 2008, 11:03
- Location: Ireland
- Motocykl: kiedyś sc33
- Year production: 1999
» 07 May 2009, 22:21
można włączyć szeregowo z czujnikiem temperatury powietrza IAT tak dobrany rezystor, by ECU widziało temperaturę powietrza o kilkanaście stopni niższą niż jest w rzeczywistości co zaowocuje zwiększeniem dawki paliwa. Jest też drugi wariant, polegający na całkowitym zastąpieniu czujnika temperatury powietrza rezystorem, dobranym tak, aby widziana temperatura wynosiło ok 10*C. Ta metoda działa we wszystkich silnikach z elektronicznym wtryskiem paliwa kierunkow led nie używam bo u nas na wsi Krasnystaw to juz nie modne hehe
Return to Ogólne Dyskusje
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests