It is currently 18 November 2025, 00:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Proszę o pomoc

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 4
Joined: 20 June 2009, 22:20
Location: Kielce
Motocykl: nie mam jeszcze
Year production: 0

Proszę o pomoc

Post » 20 June 2009, 22:36

Witam drodzy koledzy mam do was ogromną prośbę wiem,że to forum nie jest bezpośrednio poświęcone 125cm3,ale od czegoś trzeba zacząć:) . Otóż zdecydowałem z tatom, że robię prawko na 125 i myślimy nad jakimś motorkiem moje oczywiście ma być to nasza ukochana
ukochana marka czyli HONDA. Moje pytanie jest takie na co szczególnie zwracać uwagę
przy zakupie takiego motorka? Słyszałem też ,że NSR-ka jest bardziej porywcza od Cbr-ki
więc co lepsze starsza ostra Nsr czy młodsza bardziej spokojna Cbr ?
Bardzo proszę o odpowidzi i porady z góry dziękuje

User avatar
 
Posts: 33
Joined: 19 January 2009, 17:45
Location: Chodzież
Motocykl: Fajer...........storm;-D
Year production: 1999

Post » 20 June 2009, 23:11

NSR 125

nie pchaj sie CBR125 bo po tygodni zacznie ci brakowac mocy

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 20 June 2009, 23:21

ps. wypad z forum to tylko forum dla uzytkownikow fireblade ow :jupi:
sisi to jest gość

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 21 June 2009, 00:28

Zdecydowanie NSR 2T !!! To naprawdę dobre moto
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 21 June 2009, 03:00

Polecam NSR 125... Może i troszkę wolniejsze od RSki 125 ale za to lepiej wykonane i solidniejsze... Pocieszysz siędo 18stki a później wskoczysz na jakąć F3 albo SC33 hihi:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

User avatar
 
Posts: 327
Joined: 18 October 2008, 23:40
Location: Wroclaw
Points: 1
Motocykl: CBR929
Year production: 2001

Post » 21 June 2009, 07:52

tylko nie kup zajezdzonej sztuki NSR.

widzialem takie zlomy na drogach ze od razu bym dowod zatrzymal.

 
Posts: 4
Joined: 20 June 2009, 22:20
Location: Kielce
Motocykl: nie mam jeszcze
Year production: 0

Post » 21 June 2009, 09:57

Bardzo dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Teraz zacznę poszukiwać tylko Nsr tylko obawiam
się, że znalezienie dobrej sztuki zajmie trochę czasu :/ .


Ps goOly19 wiem o tym ,ale jak mój ojciec ma 954 to ja nie mogę być już na forum ???

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 21 June 2009, 10:42

Kuba115 - poczytaj sobie co za padło ma goOly19 w opisie pod nickiem - i sam sobie odpowiedz rotfl2: .
A może tato chce sprzedać 954 :027:

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 21 June 2009, 23:54

toper-utl wrote:co za padło ma goOly19 w opisie pod nickiem

bo goOly19 to jest gość :mrgreen:

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 22 June 2009, 01:06

Co się dziwicie, że NRS RS i inne dwutakty są zajechane?? No matko... Kiedyś z tej samej pojemności komarsony osiągały 40km/h i co?? I śmigają do teraz co nie które... A teraz mamy RS 50 i potrafi śmignąć ponad 100km/h?? Fajnie... Kosztem takich osiągów jest żywotność motocykla...

Ja przyjmuje (podobnie jak mój brat który w Teresinie zajmuje się zawodowo naprawianiem dwutaktów) że zestaw cylider+tłok+korba w silniku dwusuwowym eksploatowanym normalnie starcza na max 3 lata... W silniku żyłowanym starcza na rok może dwa... Taka konstrukcja... Mamy dużą moc z małej pojemności... Zobaczcie RSV 250 2T wiecie, że można odblokować to na ok. 90KM...Fajnie co?? Ale cylindry to szybko mijająca historia... Przerobiłem mase dwutaktów i wiem co mówie...

Ale jeśli miałbym już kupować coś na "mieszanke" to kupiłbym NSR... Przy normalnej eksploatacji mało się sypie... Ale i tak stwierdze, że jakikolwiek 4T jest całkowicie bezawaryjny patrząc na awaryjność 2T...

Upatrzyłbym sobie w 4T do 125ccm jakąś MZ lub Yamahe YBR125 taką jak na egzaminie dają... Trochę to ciągniczaste ale się szybko nie rozsypie i na wtrysku... Fajne też były takie motorki jak Jawa Dandy (zoba tutaj http://www.allegro.pl/item665807203_wspanialy_motor_jawa_dandy_okazja.html )... Będzie chodzić i chodzić...

Moja końcowa opinia jest taka... Jeśli chcesz troszkę pojeździć i nie martwić się o awarie... Jeśli moto ma ci służyć do jazdy a nie do popisywania się przed pannami to kup sobie jakiegoś 4T

Jeśli masz zapas gotówki na ewentualne wymiany... Chcesz sobie troszkę poszaleć... Nie martwisz się, że z dwuletniego okresu posiadania A1 twoje 2T może rok stać w serwisach... To kupuj 2T...

Jeśli podchodzisz do tematu że chcesz dużo mocy to poczekaj na A... 125 jakbyś się nie starał to na kolana nie powali... Jest w miare szybkie... Ale nie frunie

Zrobisz jak zechcesz... Ale ja kupiłbym coś co codziennie mi odpali i nie będzie się wiecznie sypało... Wybrałbym 4T... Choć są brzydkie :P

2T są fajne jak lubisz i umiesz podłubać... I jak masz kase na cylinder i tłok... Pamiętaj o złotej zasadzie, że "biednego nie stać na tanie"...

Oczywiście nie chce stworzyć tu opini że RS czy NSR to nic nie warte zabawki... Są świetnymi i dość szybkimi maszynkami które niestety dość często i boleśnie dla kieszeni lubią się popsuć... Bezawaryjne 2takty były kiedyś... Teraz wszystko jakościowo śmierdzi chinami...
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests