Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 21:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 30 czerwca 2009, 23:18

3tys i jazda

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 30 czerwca 2009, 23:29

no maly to Ty nie jestes no moze miec ciezko,duzy wplyw ma zawieszenie ja ostatnio ustawilem sobie je pod siebie i moze nie idzie tak na gume jak z 2 ki z gazu jak predzej,ale zakrety z plecaczkiem i bez poezja rotfl2: wiec moze ustaw tyl na najtwardszy i sprobuj

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 01 lipca 2009, 07:35

Jak lezysz na baku i nie szarpiesz to czego oczekujesz ze moto samo sie podniesie przy obrotach prawie jalowych. wyprostuj sie albo nawet odchyl troche do tylu i powinno fajnie isc.
Taka jest prawda ze osoba ktora potrafi latac na kole dobrze podniesie jak widac i goldwinga z wolnych a poczatkujacy zawsze bedzie mial problemy i to z mocnego zakresu podniesc.
Dlatego tez zaczynam cwiczyc ;]

 
Posty: 10
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 07:43
Lokalizacja: Żnin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 04 sierpnia 2009, 00:01

mój sc33 idzie po przymknięciu i gwałtownym odkręceniu, bez szarpania z 3tyś, a tak od 6 do 9tyś - z samego odkręcenia :)
Ale dopiero zaczynam się uczyć, podnoszę nisko i kruciutko trzymam..
"lewy pas, gaz i płynę.."

Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Rejestracja: 22 marca 2009, 20:14
Lokalizacja: Gorzów Wl
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 04 sierpnia 2009, 20:36

nie ucz sie bo to niezgodne z przepisami hihi: hihi: hihi: hihi:

 
Posty: 10
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 07:43
Lokalizacja: Żnin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 04 sierpnia 2009, 22:54

a jest jakiś przepis który to precyzuje?
czy tylko uwielbiane przez wszystkich "stwarzanie zagrożenia na drodze"? ;-)
"lewy pas, gaz i płynę.."

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 29 września 2009, 12:45

madrider pisze:a jest jakiś przepis który to precyzuje?
czy tylko uwielbiane przez wszystkich "stwarzanie zagrożenia na drodze"? ;-)



Powiem tak jeżeli nie przewpzimy drugiej osoby lub w poblizu nie ma innych urzytkownikow drog nie mamy komu stwarzac realnego zagrozenia w ruchu drogowym czyli nie ma podstaw do ukarania MKK!A przecyzuje to art 86 kodeksu wykroczen!
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 29 września 2009, 15:36

to powiedza ze sobie stwazasz zagrozenie :027:

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 29 września 2009, 18:10

W myśl tego art nie możesz sam sobie stworzyc zagrożenia tylko innym uczestnikom ruchu drogowego hihi:
Byle do Wiosny :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 117
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
Lokalizacja: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Rok produkcji: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Wolna guma

Post » 11 października 2009, 18:41

Panowie chyba jest na tym forum ktos kto poznał tajniki wolnej??? ;) bo mi za cholere niewychodzi balansowanie góra dół ogarniam ale cały czas sprzet wali mi sie na bok nie moge dziada wykątrować na SP jest duzo o tym napisane ale nie znalazłem porady jak katrowac na boki a juz mnie to denerwuje ostatnim razem klatke rozwaliłem a wczoraj postawiłem w pion przetarłem stelzem przejechałem jeszcze kawałek i standardowo poszedł na bok efekt zgięta kiera i połamany zadupek :ups: moze poprostu franek jest tak ciezki ze trzeba jechac szybciej???? albo za mało trenuje no niewiem :| jesli ktos ogarnia temat to niech sie podzieli wiedzą hehe i zapoda pare wskazówek :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 26
Rejestracja: 06 września 2009, 22:56
Lokalizacja: Sligo, Gr
Motocykl: Honda CBR 900 RR Fireblade
Rok produkcji: 1999

Post » 13 października 2009, 20:52

Moja sc33 1999 rok z jedynki od 3 tysięcy płynnie idzie z gazu a na 2 biegu to od 6 ale po odpuszczeniu i gwałtownym dodaniu :) dodam ze mam tylko 67 kilo wagi :)
900 rr - The Power of Dreams :)

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 15 listopada 2009, 18:50

Dzisiaj jezdziłem z moim kolesiem co śmiga 929, zajebiscie jezdzi na kole profeska i bez problemu podrywa z gazu nawet z 4-ki. Zamienilismy sie dzisiaj i mojego sprzeta z gazu wyrwał z 5. :ooo: :ooo: A tak pozatym czuc róznice 929 a 954 :D

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość