Dzisiaj jest 15 maja 2024, 08:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak to w końcu jest z SC59...

opinie, opinie i jeszcze raz opinie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 17 listopada 2015, 18:38

Gsxr 1000 K7/K8 też podobno porządnie jedzie, jak nie lepiej ze wszystkich ;) Tyle, że chyba najładniejsze jest właśnie SC59.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Yamaha R1 RN22 !

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 17 listopada 2015, 18:48

Gixy Od k9 w górę podobno bajka moto super się prowadzą mocy też jest. Najlagodniejsze z gixow i podobno gorszy od k5 jest właśnie k7/8 a już k9 ma lepsze heble zawias big piston i znowu lepszego kopa a przy tym ciągle toporny bezawaryjny gix

 
Posty: 501
Rejestracja: 30 lipca 2014, 09:17
Lokalizacja: pl
Pochwały: 3
Motocykl: .
Rok produkcji: 2000

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 17 listopada 2015, 20:55

znajomy miał K9 i powiem tylko że wrócił do najlepszego gixa czyli k6

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 17 listopada 2015, 21:45

Dyche mogę tylko polecić. :jupi: Przy zakupie myślałem że będzie to tylko chwilowa zmiana i wrócę na Honde lecz teraz nie ma mowy.Jedyna zmiana to dycha 4 generacji, :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 17 listopada 2015, 22:13

Patryk_ pisze:znajomy miał K9 i powiem tylko że wrócił do najlepszego gixa czyli k6


a czemu ?
no wszystkie gixy po k5/6 już nie są tak ostre podobno przez posrane katalizatory ale po wywaleniu kata robi się niezły szatan jest sporo wykresów mocy itp a heble jak zwykle w gixach to nie najmocniejszy punkt ale reszta wszyscy bardzo chwalą, najmniej własnie tylko k7/8

a suzuki ma tą zaletę że właśnie po wywaleniu katalizatora i wstawienia sportowego układu wiadomo sprawa najlepiej to potem wystroić na hamowni i tutaj plus suzuki że bez problemowo wiele firm tuningowych zestroi bzyka na fabrycznym komputerze bez zadnych drogich power comanderów czy bazzazów.

ja jakbym miał wybierać miedzy kawa zx10r 3 gen, gixem k9, i SC59 to coś czuje że honde bym na chwilę obecną stawiał ostatnią w kolejce ale musiałbym pojeździć bo wszystkie bzyki są super i super szybkie i różnice są minimalne, tylko z tego co mi wiadomo to honda wypada wśród nich najgorzej bo raz że ten olej wciąga (wiadomo niektorym mało niektórym dużo) to pół biedy ale gorzej z tymi wałami to kiszka, ale najlepiej to trzeba by pojeździć wszystkimi żeby mieć jakiś obraz ale myślę że i tak wszystkie są super oczywiście poza R1 :D bo RN22 to do mnie nie trafia kompletnie środek mocny a potem puchnie nagle, i pomijam że pomimo swoich 182KM mocy 4 więcej od mojego gixa jest po prostu wolniejszy sprawdzałem kilka razy ścigając się z kumplem co taką rn22 2010r

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 17 listopada 2015, 22:52

Akurat gixer k9 jest najslabszy z tych wszytskich gixow do tego silnik zwaryjny (kumpel 3 silniki!!! wymienial bo panewy padly od jazdy dlugich gum) i do tego sc59 jest szybsze na przyspieszenie co bardzo sie zdziwilem bo niby fajer najslabszy... ogolnie podobno k9 jest gorsze od k7 a ten od k5 :) Mi moj repsol 09 przez 10 tys km zjadl troche ponad 1L oleju a bylem kilka razy na torze i ogolnie daje w palnik ostro.

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 17 listopada 2015, 23:50

Ale za k9 trzeba dać dużo więcej niż za sc59 z 08/09... Hondzie bardziej do k7k8, mówię o pierwszych rocznikach.

Z tego co widzę to jest nie mały orzech to zgryzienia.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Yamaha R1 RN22 !

 
Posty: 501
Rejestracja: 30 lipca 2014, 09:17
Lokalizacja: pl
Pochwały: 3
Motocykl: .
Rok produkcji: 2000

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 00:08

dokładnie tak, k9 jest słabe i ma kilka problemów natury technicznej, kolega jeszcze twierdził że zwyczajnie to nie to co kiedyś i ogólnie zawiedziony był, szybciej ją sprzedał jak kupił. k7k8 też wcale nie takie mocne, k6 najlepszy gixer. SC59 jedyna wada moim zdaniem z tym olejem ale to jest do przełknięcia, tym bardziej że po 2009r sytuacja sie poprawia. Wybierając moto z lat 2008-2010 zx10r a potem sc59, rn22 nawet pod uwagę bym nie brał chociaż też fajny kocur.

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 07:54

Czyli masz zupełnie jak ja, tyle, że ja teraz mam II gen, a chciałbym też sprawdzić inne marki, co by mieć jakieś porównanie, także w moim przypadku to chyba wygląda tak, że w tym momencie SC59, a później 10tka III gen RN22 tak samo jak i K9 to inny budżet. W tej samej kasie jeżeli chodzi o SC59 w pierwszych rocznikach możemy szukać tylko K7K8, RN19 czy właśnie III gen.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Yamaha R1 RN22 !

 
Posty: 22
Rejestracja: 30 kwietnia 2015, 23:36
Lokalizacja: Gromnik/ Wiedeń
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2010

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 09:09

Kolego Ziutek, jeżdżę SC59, jeździłem Kawa IIIgen i to dwa różne motocykle ;)
Musisz sobie odpowiedzieć, czego oczekujesz.
Kawasaki - moja ulubiona marka, mocarne sprzęty, nigdy nie zawiodłem sie na nich, ale w winklach czujesz sie jakbyś dzielil obowiazki z motocyklem (to zauwazylem po przesiadce na sc, ale o tym zaraz). Oczywiście do wszystkiego idzie sie przyzwyczaić, ale musze stwierdzić, ze nieco toporniejsza na szybkich i ciasnych winklach.
Honda - mimo, ze najslabsza i czuć nieco roznice mocy z przesiadki z dychy, to jednak zaskakuje porecznoscia, w ogóle nie odczuwa sie tej masy 209kg, tak jakbym siedzial na 600 ze sporym zapasem mocy. Winklowanie Honda to poezja i jeździec ma nad nią pelna kontrole.
W moim odczuciu tak czy inaczej nie zabraknie Ci mocy, bo czy wykorzystujecie na codzien choc 70%?
Olej to temat rzeka. Ja zrobiłem w tym sezonie cebra 2,5k km tylko, ale oleju nie ubylo mnie ani milimetra, ale ja nie katuje, bo 95% mojej jazdy to wypady ze znajomymi, gdzie obroty rzadko przekraczają 9k ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 10:54

Ja teraz jeżdżę II gen, przed tym moto jeździłem 929, ale dopiero na 10tce nauczyłem się latać na kolanie, gumie po 200 km/h etc., także nie mam porównania do innych motocykli, a z chęcią bym chciał takie nabyć :P Dla mnie Kawą się naprawdę super jeździ, fajnie się prowadzi, jedzie tam gdzie ja chce :P

Jestem ciekawy jak się jeździ taki SC59, nie chce się nikt zamienić na paręnaście km na moją 10tkę? hihi:

Na co dzień wiadomo, że człowiek nie wykorzystuję, ale akurat w moim przypadku często przekraczam 9k i jeżdżę motocyklem(w tym sezonie zrobiłem 8 tyś. km) - lubię mocniej odkręcić. Najbardziej chodzi mi czy po przesiadce z 10tki II gen na SC59 nie pojeżdżę i nie powiem... "Ty no fajnie, ale gdzie jest moje kawasaki?" :)

Ta narowistość i mocne CENZURA... mi się bardzo podoba, czytając wcześniejsze posty podobno da się zrobić takiego pitbulla tak samo z SC59 co by mnie bardzo interesowało. Pewnie sobie zadajecie pytanie 'po co on w ogóle pyta o ten motocykl'... a odpowiedź jest bardzo prosta, bo mi się podoba, ale jednocześnie nie chciałbym się zawieźć ;)
Yamaha R1 RN22 !

 
Posty: 22
Rejestracja: 30 kwietnia 2015, 23:36
Lokalizacja: Gromnik/ Wiedeń
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2010

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 12:02

Skoro preferujesz taki styl to tak:
Honda na gumę idzie na trojce z gazu, ze sprzegla nie ma najmniejszych problemów. Z dycha bylo tak samo, choc ciut żwawiej wstawala ;)
Jesli cieszy Cie jak mnie jazda 90% po winklach to po przesiadce ten maly zapier dalaka zrekompensuje Ci bral nieco tej mocy ;)
Aczkolwiek moja SC59 wydaje sie równie żwawa ( oczywiście jak każdy motocyklista testowalem Hanke), mam pelen przelot, klapki w airboxach zdemontowane, filterek K&N. Do pełni szczęścia brakuje mi tylko strojenia, ale raczej nie bede go robił. Wejdź na forum mojekawasaki i tam jest gość o Nicku Carry, który stroi moto i jeżdżą do niego ludzie z calej Polski(mowa o strojeniu z wpietym kompem, X-TRE, zdejmowanie kagańca, strojenie mieszanek pod dany filtr i tlumik, itp.) jesli będzie Ci baaardzo brakować mocy to ten gość jest rozwiązaniem ;) Ale druga opcja to wyslanie samego kompa i tez wgrywa gotowe mapy - ale nie bede się rozpisywal ;)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości