Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 07:58

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

modele na rok 2010

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 45
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 16:57
Lokalizacja: Siedlce
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 06 lipca 2010, 22:25

Popieram "diobol-a" co do zmian, honda wypuszcza nowy model co dwa lata, pomijając problemy z olejem który mogliby poprawić to przydałoby się żeby nowy model wyposażyli wreszcie w soczewkową lampę GSX-R dostał to w K5 a R1 w 2004r, oraz taki niewielki gadżet jak wyświetlacz biegów i tu GSX-R miał to już w K5 a R1 doczekała się tego w 2009r, niestety Honda idzie w zaparte i nie chce nas rozpieszczać takimi PIREDUŁKAMI. Jak myślicie kiedy coś takiego się pojawi ?

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 06 lipca 2010, 22:37

chyba nie szybko i kolor podswietlania tez by mogli urozmajcic :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 06 lipca 2010, 23:51

na 100% nowy fajer bedzie mial licznik biegow... dzlaczego tak mysle? bo vfr1200 ma zamontowany :)

a ja dalej obstawiam nowego fajera w 2011... :P pamietajcie ze tu nie chodzi tylko o wydanie nowego modelu bo konkurecja tak robi albo co 2 lata bo tak jest dobrze! Chodzi oczywiscie w szczegolnosci o sport, sc59 jest juz od 2008 roku i ten model spisuje sie coraz gozej w porownaniu do konkurecji na torach. Nie oszukujmy sie strata technologiczna przez 3 lata jest spora a np w SBK nie mozna ingerowac w rame, blok silnika i kilka innych rzeczy (maja byc seryjne) wiec musza isc za konkurecja w tej kwestii

 
Posty: 75
Rejestracja: 18 lutego 2009, 17:12
Lokalizacja: Gdansk
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2010

Post » 07 lipca 2010, 10:13

A ja wlasnie stalem sie nabywca grafitowego Franka z 2010 wiec bede mial okazje sprawdzic jak to jest z ta oliwa. I po raz pierwszy sprawdze jak dziala ten ogolnie zachwalany C-ABS. Niestety dosiade ta bestie dopiero 17 lipca. Przesiadlem sie z modelu z 2008 bo bral olej jak alkoholik w cugu a silnik zaczal wydawac dziwne stuki z ktorymi nikt w calym kraju nie potrafil sobie poradzic. Jestem jednak pelen nadziej ze wszystko bedzie ok.

Awatar użytkownika
 
Posty: 45
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 16:57
Lokalizacja: Siedlce
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 07 lipca 2010, 10:46

Gratulacje MNICHU :clap: , teraz tylko napisz jak Ci się będzie sprawował.

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 07 lipca 2010, 11:36

Szczyt zakochania się w firebladzie? Przesiąść się z sc59 na sc59 ;) Gratulacje

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 07 lipca 2010, 12:52

Mnichu, to czekamy na relacje jak to chodzi w porownaniu do 2008 (podobno jest lepsza reakcja gazu na przepustnice :) )

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 07 lipca 2010, 16:42

no ciekawe jaka roznica. Gratulacje :) zapodaj fotki :)

 
Posty: 75
Rejestracja: 18 lutego 2009, 17:12
Lokalizacja: Gdansk
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2010

Post » 07 lipca 2010, 17:13

Tez jestem ciekawy czy chlopaki z Hondy poprawily te mankamenty. Tymczasem odliczam dni do odbioru. Odezwe sie jak tylko bede w siodle.

 
Posty: 9
Rejestracja: 11 lipca 2010, 20:16
Lokalizacja: Przemyśl
Motocykl: fireblade
Rok produkcji: 2010

Post » 08 sierpnia 2010, 21:21

Witam,
jestem właścicielem czarno białego fajera 2010 nie mogę go porównać z modelem 2008, bo przesiadłem się z modelu 2004 - największą różnicę w stosunku do poprzednika widzę w elastyczności silnika, reakcji na gaz i zawieszeniu (wszystko na plus), co do zużycia oleju to nakręciłem 3000km i nie łyknął mi ani grama zobaczymy co będzie potem. :)
Piotr2706

Awatar użytkownika
 
Posty: 80
Rejestracja: 05 kwietnia 2008, 18:28
Lokalizacja: Tarnów /
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1100 XX
Rok produkcji: 97

Post » 09 sierpnia 2010, 01:00

Witam jak wiadomo nowy Fire został wypuszczony w limitowanych wersjach McGuinness oraz Hutchy. Niedawno doczytałem w prasie angielskiej ze będą jeszcze trzy limitowane wersje : Carbon Black ( sztuk 50 ), Chrome ( sztuk 5 ), HM Plant ( sztuk 50 ).

ObrazekObrazek

( przepraszam za jakość fotek ale robine tel )

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 09 sierpnia 2010, 11:52

dzieki za info jak cos zjande na necie to tym to dam na strone do tego newsa http://fireblade.pl/index.php?id=105

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości