Alternatywa dla DRZ-tki
- trauma
- Posty: 279
- https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
- Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
- Motocykl: CBR 929 RR
- Rok produkcji: 2000
- Lokalizacja: Lublin
- jaras111x
- Posty: 208
- Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
- Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
- Rok produkcji: 1998
- Lokalizacja: Opole
Nie zależnie od tego jaką wersję kupisz i tak będziesz się cieszył
ale.. SM(ulica ok ale teren już tak sobie) byłaby ostatnia wersją jaką brałbym pod uwagę z racji tego że jest najcięższa i najsłabsza. Optymalną wersją jest S (teren i ulica w sam raz) a jak się okaże że z czasem mocy za mało to tuning "3x3 mod"
W Częstochowie są chłopaki którzy zajmują się targaniem enduro/cross z anglii ceny jak i sprzęty mają fajne(w stosunku do tego co czasem stoi na allegro) ale jak już mają DRZ to idą im od ręki(przeważnie S)tu masz link do jednej z ich aukcji http://moto.allegro.pl/ktm-lc4-640-duke ... 39127.html już 2 razy byłem u nich o motor i zawsze byłem za póżno
ale niema tego złego co by na dobre nie wyszło więc mam wreszcie swojego Y (zarejestrowanego)
Szukaj a wreszcie znajdziesz coś dla siebie. Na drz.pl jest koleś Lomax on ma na zbyciu SM z osprzetem od E (wałki/gażnik) zagadaj może aktualne
- misiopajur
- Posty: 414
- Rejestracja: 18 lutego 2008, 18:05
- Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
- Rok produkcji: 2001
- Lokalizacja: LONDYN
-
motobandyta
- Posty: 571
- Rejestracja: 29 lutego 2008, 19:06
- Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Warszawa/
wersja S i SM mają posobną wagę odpowiednio 132 i 134 kg i tak samo mało mocy nie całe 40KM, z tym że wersja SM ma przynajmniej przyzwoite zawieszenie. osobiście jeśli byłbym zmuszony do takiego wyboru wolałbym SM. powiem to jeszcze raz DRZ S to zbiór wszystkich najgorszych cech z pozostałych modeli DRZ. optymalnym rozwiązaniem byłoby mieć drz Y z zawieszeniem od SM.
- jaras111x
- Posty: 208
- Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
- Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
- Rok produkcji: 1998
- Lokalizacja: Opole
- misiopajur
- Posty: 414
- Rejestracja: 18 lutego 2008, 18:05
- Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
- Rok produkcji: 2001
- Lokalizacja: LONDYN
Dlaczego się wypowiadasz na temat na którym się nie znasz
nie jeździłeś wersją SM ,posiadasz dr-z od 2 tygodni(który jest złożony z 3 motocykl ( i sam o tym wiesz ) a doradzasz w tej kwesti
OK rozumiem jesteś podniecony nowym nabytkiem
oby służył bezawaryjnie
CHŁOPCZYNA ma 21 l i 00000000.0 doświadczenia w terenie--Moje zdanie jest takie :
każda wersja ZADBANA DR-Z 400 będzie dla niego odpowiednia
nie jeździłeś wersją SM ,posiadasz dr-z od 2 tygodni(który jest złożony z 3 motocykl ( i sam o tym wiesz ) a doradzasz w tej kwesti
OK rozumiem jesteś podniecony nowym nabytkiem
CHŁOPCZYNA ma 21 l i 00000000.0 doświadczenia w terenie--Moje zdanie jest takie :
każda wersja ZADBANA DR-Z 400 będzie dla niego odpowiednia
- jaras111x
- Posty: 208
- Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
- Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
- Rok produkcji: 1998
- Lokalizacja: Opole
A ja chłopcze widzę że jesteś alfa i Omega na każdym forum
tak po skład
any jest ale z 2 bo plastiki tył od RMZ czego nie ukrywam
przecież napisałem że niema co polemizowac bo I TAK WEZMIE TO CO MU SIĘ SPODOBA tym bardziej ze juz sam wie iż E nie jest mu potrzebna. Więc po co twój post mądralo skoro nie wnosi nic do tematu? A tak przy okazji to koła SM u ciebie po ile stoją?
- misiopajur
- Posty: 414
- Rejestracja: 18 lutego 2008, 18:05
- Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
- Rok produkcji: 2001
- Lokalizacja: LONDYN
-
motobandyta
- Posty: 571
- Rejestracja: 29 lutego 2008, 19:06
- Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Warszawa/
koledzy, mamy XXI wiek. ludzie masowo używają statków powietrznych do transportu publicznego, ujarzmili energię zawartą w atomie, z powodzeniem leczą raka, wylądowali na księżycu, wysyłają sondy daleko w kosmos..... cały świat idzie na przód.
DRZ to konstrukcja z połowy lat 90-tych ubiegłego wieku nieco przestarzała jak na dzisiejsze standardy. idąc waszym tokiem rozumowania wszyscy powinni jeździć SC28 a to bez sensu.
jeśli można sobie pomóc w nauce za pomocą odpowiedniego sprzętu to czemu tego nie zrobić, trzeba iść na przód a nie cofać się dlatego ja zawsze jestem za jak najnowszymi rozwiązaniami na jakie w danym momencie mnie stać.
DRZ to konstrukcja z połowy lat 90-tych ubiegłego wieku nieco przestarzała jak na dzisiejsze standardy. idąc waszym tokiem rozumowania wszyscy powinni jeździć SC28 a to bez sensu.
jeśli można sobie pomóc w nauce za pomocą odpowiedniego sprzętu to czemu tego nie zrobić, trzeba iść na przód a nie cofać się dlatego ja zawsze jestem za jak najnowszymi rozwiązaniami na jakie w danym momencie mnie stać.