Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 10:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

kultura pracy sc50

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

kultura pracy sc50

Post » 16 marca 2007, 18:23

witam
napiszcie cos o pracy silnika, bo mój chodzi jak polonez z luzami zaworowymi i zresztą nie tylko mój ale każdy z którym miałem styczność a były cztery zanim kupiłem mojego i wszystkie mniej lub więcej się klekotały(może mam jobla na tym punkcie

pozdrawiam

 
Posty: 101
Rejestracja: 10 marca 2007, 19:03
Lokalizacja: ____
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 16 marca 2007, 19:48

jo,

dokladnie tak jest. ten model fajera pracuje wlasnie tak dziwnie jakby cos tam mialo sie urwac. nie martw sie - ten typ tak ma. ja tez bylem zdziwiony. wazne jak jezdzi. :twisted:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 16 marca 2007, 20:16

To normalka :) postawilismy 4 cbr954 kolo siebie i kazdego gazowalismy. Zgadnij co sie okazalo?...

... wszystkie chodza jakby kazdy z nich mial miec panewki do wymiany za chwile :) Ale to normalka nie przejmuj sie :)

Zaloz glosny wydech to nie bedzie slychac srubek w silnkiu tylko ladny basik w promieniu 1000m :D

W dzisiejszych czasach klasa 1000ccm jest tak mocno wyzylowana ze "kultura pracy" odbiega bardzo od moto produkowanych kilka lat temu :) Nie ma juz tak ladnie pracujacych cberek jak kiedys :( No coz cos za cos :)
Na pocieszenie pozostaje fakt ze kazdy 1000ccm godzi podobnie ;)

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

cbr954&r1

Post » 16 marca 2007, 20:44

witam
np. r1 z 2003 roku przebieg w najlepszym wypadku 15 tys.(polak potrafi)
moc ta sama co 954, a silnik chodzi jak ta lala, aż miło słuchać.
Kupiłem HONDE tylko dlatego że wychodze z założenia że HONDA TO HONDA ale mam coraz większe wątpliwości co do tego stwierdzenia
zachwile odpiszecie: nie słuchaj silnika tylko śmigaj!!!

krew mnie zalewa na każdych swiatłach tyk. tyk. tyk...............

pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 16 marca 2007, 21:41

hmmm

nie wiem ale ja jestem dosc pedantyczny w stosunku do moto i musze mies wszystko cacy ale jakos wogole nie denerwowalo mnie to klekotanie :) Moze mi inaczej klekotal :)

mozesz porownac do swojego ;)

http://www.fireblade.pl/pliki/tytus_biegi_cbr954.avi to bylo w garazu wiec troche glosniej niz na dworze slychac silnik...

czekam na porownanie :)

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

tyk.tyk.tyk

Post » 16 marca 2007, 22:21

trudno powiedziec, bo to nie to samo co na zywo, ale ja mam taki metaliczny odglos jak by zawór i to ciekawe ze raz jest, raz go nie ma, raz głosniej, raz ciszej.
na jakim oleju jeździłeś? ja castrol GPS 10w40 półłsyntetic w Kawalerze w serwisie powiedzieli ze tytuje: honda ma luźno spasowany silnik i pełny syntetic się nie nadaje
gdzie kupiłeś wyswietlacz biegów? - fajna sprawa bo zawsze mam dylemat na którym biegu jade
i jeszcze sprawa amorka skretu-pare razy tak mi trzepneło kierownicą że już widziałem się na glebie, więc też trzeba go kupić, albo zamienić moto na 1000rr,susuki k5 chodzi mi po głowie

pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 16 marca 2007, 22:54

amor w 954 to podstawa jak nie chcesz szybko gleby zaliczyc - chyba ze jezdzisz turystycznie ;) Licznik biegow kupilem w dynotechu a olej to wlasnie ten castrol co podales, wczesniej jezdzilem na motulu 5100 ale nie mieli w kawalerze ostatnio

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

amor

Post » 17 marca 2007, 13:43

co sądzicie o tym amorku do 954

http://moto.allegro.pl/item172137188_am ... zx12r.html


pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 17 marca 2007, 19:16

wyglada ok, podobniy do tego z 1000RR ale jak on sie w praktyce spisuje to nie mam pojecia, wiadomo ohlins to gorna polka wiec pewnie bedzie dobry :)

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 18 marca 2007, 16:09

witam!!

czy to możliwe czy awaria wyswietlacza

http://www.youtube.com/watch?v=8-fHJIw6Lh4


testowaliscie wasze?
pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 18 marca 2007, 16:26

ale co z tym jest nie tak? :o dokladnie gosc zmienia biegi w przy tych samych predkosciach co ja w swojej 954 :)

4 bieg zapinalem przy 230, 5 przy 264 a 6 przy 287km/h, licznik jest najbardzioej ok, nie ma raczej zebatek zmienionych... Licznik zamylakem tak samo jak on to nie zaden przekret ani awaria :)
Mialem do porownania inne 954 i przy przyspieszaniau lekko zaostawalem a przy maxymalnych predkosciach moja odchodzila innym - nie wiem jaka to zasluga lumika, filtrow sportowych itd

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

osiagi

Post » 18 marca 2007, 22:15

czesc!!

moje testy predkosci zakonczylem prz 260 problemy; owiewka,kask,obior
zasiagalem opini na iinych forach
http://grupy.scigacz.pl/Re,Honda,CBR,954,(opinie),2,396551,2006_08.html
twojego jeszcze nie bylo zeby nie dublować to moje tematy pod nazwą hexsc poczytaj co o tym sadzisz?

pozdrawiam !!

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości