Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 22:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zebatki i łańcuch do jazdy na kole

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 18
Rejestracja: 09 maja 2010, 23:33
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: honda cbr 900 RR
Rok produkcji: 1999

zebatki i łańcuch do jazdy na kole

Post » 18 maja 2010, 21:17

witam
mam takie pytanie jak jest najlepsza zebatka na koło. i czy łancuch trzeba zmienić na dłuży jak tak to ile ogniw. Mam takie pytanko czy spalanie jest znacznie wieksze po takiej zmianie napedu.
podro.
daro 1789

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 27 maja 2010, 02:20

Przerabiane już było, fire`em się nie stawia na koło on sam staje na koło już przy standardzie. Ja mam 44z na tyle , ciut przyjemniej z dołu ale wyjątkowo suptelnie :) prawie nie odczuwalnie :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 117
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
Lokalizacja: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Rok produkcji: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 27 maja 2010, 06:11

Teraz mam przełozenie 14 przod i 42 tył i mozna bez problemu smigac na HC z samego gazu rotfl2: ale wczesniej miałem 14 na 55z i to był szatan!!! tylko ze to juz jest typowo stuntowe przełozenie :diabel2: spalanie wzrasta wiadomo ale tragedi nie ma ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 października 2010, 06:44

ja mam 16/60z idzie z każdego biegu do góry :diabel2: i łańcuch 120 ogniw .
pozdro .

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 01 października 2010, 09:35

spalanie wzrasta i licznik oszukuje.. :) to do stuntu raczej :)

 
Posty: 54
Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 20:03
Lokalizacja: *********
Motocykl: rower
Rok produkcji: 0

Post » 01 października 2010, 09:56

sasza_19 pisze: licznik oszukuje.. :)

Kto tam patrzy na licznik, liczy się zabawa :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 03 czerwca 2010, 23:34
Lokalizacja: Grójec
Pochwały: 1
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2003

Post » 01 października 2010, 10:51

http://www.gearingcommander.com/

fajna stronka do przeliczania V-max po zmianie zębatek....
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 01 października 2010, 12:18

Z tym tematem można mieszać w przełożeniach a licznik nie będzie przekłamywał
http://allegro.onet.pl/kalibrator-predkosci-mile-km-speedohealer-u01-i1222050271.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 01 października 2010, 13:45

krzybiel pisze:Kto tam patrzy na licznik, liczy się zabawa :)


Do zabawy niech se kupi crf 450 na seryjnym napędzie na każdym biegu ma piona hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 01 października 2010, 16:49

na standaredowym przełożeniu rowniez jest dobra zabawa mialem standardowe i nie narzekałem ze nie idzie w góre :P

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 01 października 2010, 19:47

ja u siebie miałem 15-46 i do nauki było mistrzowskie licznik mi przekłamywał ok 20% teraz wrociłem do 15-42 i tez bez probłemu daje rade:d

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 01 października 2010, 22:39

Jesli chcesz latać po ulicach to 15 na 45 moim zdaniem jest super,jesli tylko stunt to juz inna bajka i musisz pytać znawców tematu.

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości