Witam wszystkich.
Od dluzszego czasu nie jezdze swoja CBR-ka z jakies 4 do 5 lat z racji tego ze mieszkam zza granica i nie mam czasu na urlopie posmigac z racji budowy nowego domu.
Wiec naszla mnie mysl by moja CBR-ka dostaa drugie zycie z racji tego ze miala jednego dzwona dawno temu oraz kilka otarc gdzie niestety z braku pieniedzy zamowielm chinskie zamienniki. Przyszedl czas na pozadny remont i kilka modyfikacji.
1. Z racji tego ze ciezko dostac orginalne plastiki kolor "ciemny granat" postanowilem ze zaopatrze sie w ori czesci z innym malowniem (jak na ta chwile brakuje mi czachy) i zostana pomalowane wlasnorecznie a naklejki zamawiam z firmy grafnet.( jakie macie opinie na temat tej firmy?)
Widzialem na youtube koles zrobil tak wlasnie ale kolory cos nie takie mu wyszly. podsylam link
https://www.youtube.com/watch?v=4jhkdqFY3ow
2. kolejnym punktem ktory widnieje na mojej liscie jest przemalowanie kilku elementow, wymienie w podpunktach i prosze o uwagi opinie
- malowanie proszkowe calej ramy(rama, dolny wahacz i stelarz ori oraz bede chcial miec mozliwosc zamontowania zadupka od sc 59) na czarny mat badz czarna perle plus dodatkowo zabezpieczyc ja lakiere bezbarwnym w kilku warstwach oczywscie cienkich .
- dodatkowo bede chcial przerobic tylny stelarz i zamontowac od sc59 ale potrzebuje tutaj pomocy w tym temacie z racji tego ze przeczytalem kilka tematow o zmianie zadupka w sc33 to jednak warto bedzie przeczytac dodatkowe info na co zwrocic uwage.
(dodam ze mam pomysl taki by w stelarzu zalozyc wiekszy profil by byla mozliwosc zmiany zadupka cos takiego jak wsowka wiekszy profil nalozyc na mniejszy i do tego skrecic srubami by mozna miec zadupek od sc33 a na jazde solo sc 59.
- malowanie zaciskow oraz stopek oraz felg.Felgi zastanawiam sie nad dwoma kolorami czarny polysk i do tego naklejki na ranty i w srodku z napisem honda w kolorze bialym badz felgi w kolorze niebieskim cos na wzor jak w suzuki maja i do tego tez naklejki w kolorze bialym plus zabezpiecznie lakierem kilkoma warstwami.
do tego zaciski tez myslalem pomalowac proszkowo w koor niebieski jak i rowniez dodac przewody hamulcowe w kolorze niebieskim.
stopki widzialem tez niebieskie na ebay ale nie wiem czy nie pozostac przy czarnych jak rama.
3. Naped zostane przy orginanym zestaiweniu zebatek a firma ktora chce wybrac bedzie RK z czarnym lancuchem z zoltymi bolcami.
4. Tarcze przod znalazlem zastepnik firmy NG okolo 600zl sztuka nowka.. warta uwagi jest?
5. tlumik znalazlem z firmy VooDoo nie wiem tylko czy warto wykladac tyle kasy jak bedzie za glosny i moze miec za duzo DB.
https://www.ebay.co.uk/itm/VooDoo-Full-4-into-1-Shorty-Exhaust-System-1993-1999-Honda-CBR-900RR-Black/112306730507?epid=656202196&hash=item1a2600b60b:g:7voAAOSw4CFYpxBk
6. do silnika jeszcze nie mam jako takich planow ale napewno zaloze K&N filtr a nad dyno jet sie nie zastanawialem ale napewno beda potrzebne prace w nim. dodam ze silnik ma niecale 60 tys km. jezeli jest ktos tutaj z okolic lezajska-rzeszow badz krosno z checia bym zamienil slowko w sprawie silnika badz jakis przerobek.
7. Uwagi typu sprzedaj i kup inne moto zostawie dla tej osoby. Dla mnie motor ma wartosc sentymentalna bo kupiony za wlasne pieniadze zarobione zza granica na 18stke.