Dzisiaj jest 29 marca 2024, 13:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Xenon 929 - od początku do końca.

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Xenon 929 - od początku do końca.

Post » 28 września 2009, 22:14

Cześć. Temat przerabiany, przewinął się już parę razy na forum, była już instalacja w 1000 RR, 954 i po części w 929... no ale coż :diabel2: Ostatnio wziąłem się za montaż xenona 6000k w mojej 929. Porobiłem parę zdjęć, zebrałem wszystko w kupę i jakoś postaram się Wam to przedstawić... ;)

1. XENON 6000k

Kupiłem na Allegro komplet (2x żarnik H7, 2x przetwornica i jakieś cuda do montażu) za 155 zł.

Obrazek

2. MONTAŻ

W pierwszej kolejności pasowałoby znaleźć miejsce na przetwornicę. Najlepiej umieścić ją pod lewym wypełnieniem. Miejsca w ch... i siedzi jak złoto, a co do wlotów airboxa... hmmm różnicy w mocy nie czuję, swoją drogą po drugiej stronie japońce upchali jeszcze więcej kabli i działa hihi:

Obrazek

Żeby dobrze przymocować przetwornice pasuje ściągnąć wewnętrzną owiewkę. Później cztery dziury na krzyż, dwie czarne opaski i dla pewności taśma dwustronna na gąbce. W instrukcji jest napisane żeby nie montować przetwornicy blisko źródeł ciepła. Dlatego okleiłem wewnętrzną część plastiku takim czymś do kominów co by się nie grzało :P (nie wiem jak to się nazywa, na zdjęciu widać). Bez tego pewnie też by było, ale miałem pod ręką to co mi szkodzi :P

Obrazek

Przetwornice mamy już za sobą, teraz trzeba dopasować żarnik. Z kołnierzyka, który dostaliśmy w zestawie wyciągamy kable które idą do zasilania tak, że zostają tylko kable od żarnika do przetwornicy jak na zdjęciu. W oryginalnej gumie nie trzeba nic wycinać, wpychamy w nią :mrgreen: tylko nowy kołnierz.

Obrazek

Teraz czas założyć plastik z przetwornicą, żarnik i pospinać kable.

Obrazek

Jeszcze wypełnienie.... a tak to wygląda po złożeniu...

Obrazek

Obrazek

3. EFEKT

Najważniejsze... porównanie żarówki H7 55w (zdjęcie 1) i xenona (zdjęcie 2).

1.
Obrazek
2.
Obrazek

To by było na tyle... Dzięki za uwagę.
Ostatnio zmieniony 29 września 2009, 14:21 przez Bartek_929, łącznie zmieniany 5 razy

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 28 września 2009, 22:28

Witam ja mam 2 Xenony h4 :D i wiem,ze jest kosmos w porownaniu ze zwyklymi zarowkami a ktos kiedys z forum pisal ze xenony wstawiaja dla szpanu,chyba byl slepy rotfl2:

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 28 września 2009, 22:50

e no bayera chyba zainwestuje w takie rzeczy

 
Posty: 37
Rejestracja: 14 stycznia 2009, 01:26
Lokalizacja: Dąbrowa G
Motocykl: Na start CBR600F
Rok produkcji: 1987

Post » 29 września 2009, 00:08

druga fotka porównawcza coś nie trybi...

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 29 września 2009, 14:38

Xenony super ale lepiej dołożyć 50zł i kupić podobne ale z przetwornicami slim,są lepsze,lżejsze i mniejsze ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 29 września 2009, 14:46

A później mnie ch*** strzela, jak leci wieczorem takie moto, podskakuje na nierównościach i wypala mi gały. Nie zdziwcie się, jak kiedyś poleci komuś z okna auta puszka piwa na ryj. Widziałem już taką akcję, jak typ długich nie gasił po zmroku, aż się nadział na takiego samego geniusza.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 29 września 2009, 16:17

przeciez nikt wieczorem a tym bardziej w nocy nie jezdzi motórem
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 31
Rejestracja: 27 kwietnia 2009, 09:16
Lokalizacja: SBE / SO
Motocykl: SC57B
Rok produkcji: 7

Post » 29 września 2009, 17:17

Xenon dobra rzecz ale mnie juz panowie mundurowi dwa razy chcieli za to dowod zabrac jakos sie udalo. Gadalem z gosciem ze stacji diagnostycznej i mozna za to dowod stracic. A co do oslepiania to niestety Mor ma racje cholernie oslepia.

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 30 września 2009, 09:12

Może i trochę oślepiają ale na zwykłych światłach długich w dzień kierowcy moto nie widzą więc taki xenon bardziej zauważą.Po drugie trzeba być debilem aby w nocy jak się ma xenony i auta śmigają z naprzeciwka na długich jeździć u nas xenony mają w kilkunastu moto od vfr po 1000rr i policja jeszcze nikomu nawet upomnienia za to nie dała,a regularnie co tyg jeżdżą na Kalecką,nawet vectrą z wideo rejestratorem.Jedynie wala mandaty i zbierają dowody za wygięte nieczytelne tablice ;)

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 06 października 2009, 15:54

Bartek_929, podaj linka u ktorej z firm na allegro kupiłes bo tez bym chciał w sc33 zamontowac bo podobno w sc 33 daje super efekt,

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 06 października 2009, 16:18

Jeśli chcesz H7/H1/H3 itp to bez problemu taki zestaw mogę Ci sprzedać za 155zł odbiór osobisty lub wysłać.Lecz z tego co wiem SC33 ma jeszcze H4,więc musisz mieć BiXenon.W razie czego pisz na gg.Pozdro.. ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 06 października 2009, 16:49

Bartek_929, fajne foty i opis , pozwolisz ze dam to na strone?

Mor pisze:A później mnie ch*** strzela, jak leci wieczorem takie moto, podskakuje na nierównościach i wypala mi gały...


Xenony raczej maja na cel bycie widocznym w dzien bo wszytskie pojezdy jezdza na swiatlach... a w nocy malo sie jezdzi do tego ja mam nizej ustawiona wiazke swiatla niz w standardzie dlatego nikt mi z na przeciwka nie mruga :P ;)

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości