It is currently 18 November 2025, 22:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

amortyzator skrętu

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 5
Joined: 27 June 2008, 19:26
Location: szczytno
Motocykl: 1000 rr
Year production: 0

amortyzator skrętu

Post » 04 August 2008, 08:29

witam mam taki problem mam 1000 rr z 2007 i najprawdopodobniej nie dziala mi amortyzator skrętu jest jakiś bezpiecznik który mógł się zesr...... i na jakiej zasadzie to działa im szybciej tym bardziej ściąga kiere czy im większe drgania

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 04 August 2008, 13:07

siła tłumienia zależy od prędkości ale jak wynika z mojego doświadczenia od tego czy jest zapięty bieg.

 
Posts: 5
Joined: 27 June 2008, 19:26
Location: szczytno
Motocykl: 1000 rr
Year production: 0

Post » 04 August 2008, 15:14

CZYLI JAK PODNIOSĘ TYLNE KOLO DO GÓRY I ODKRĘCĘ MANETKE TO AMOREK POWINIEN ŚCIĄGAĆ KIERE TAK

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 04 August 2008, 15:35

w sumie to na logikę wychodzi że tak.

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 04 August 2008, 19:04

gdyby nie dzilal amor skretu to by ci sie kontrolka HESD mrugala iwyskakiwal blad! Wiem ze jest mozliwos diagnostyki amora ale nie pamietam ja to sie robilo

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 04 August 2008, 19:17

Wyłącz zapłon,wyłacz stacyjke i po kolei rób tak:
-wrzuć 1-ke
-odchyl stopke tak jak do parkowania
-maneta opór(i trzymaj)
-przekręć stacyjke
-włącz zapłon
W tym momencie masz full tłumienie i powinna mrygać HESD...
You can't fuck with

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 04 August 2008, 23:16

o wlasnie Buzka o tej diagnostyce HESD mowilem :)

 
Posts: 5
Joined: 27 June 2008, 19:26
Location: szczytno
Motocykl: 1000 rr
Year production: 0

Post » 06 August 2008, 07:44

ZROBIŁEM JAK NAPISAŁEŚ I HESD PALI SIĘ CZYLI JEST WSZYSTKO W PORZĄDKU WIELKIE DZIĘKI JAK POROBIĘ ZDJĘCIA TO SIĘ MOŻĘ POCHWALĘ SWOIM REPSOLEM

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 06 August 2008, 08:02

To jak sie pali HESD to pomachaj kierą i sprawdz czy wogóle amor daje tłumienie..
You can't fuck with

 
Posts: 5
Joined: 27 June 2008, 19:26
Location: szczytno
Motocykl: 1000 rr
Year production: 0

Post » 07 August 2008, 08:56

HESD MRUGA ALE TŁUMIENIA NIE MA KIERA LUŹNA

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 07 August 2008, 10:26

No to amor do wymianki...;/;/
You can't fuck with

 
Posts: 17
Joined: 16 December 2011, 18:43
Location: zewsząd
Motocykl: sc57a
Year production: 0

Post » 16 December 2011, 18:45

Pozwolę podpiąć się do tematu: jak powinien sygnalizować się błąd amortyzatora skrętu-wyświetleniem HESD i mrygającą czerwoną kontrolką po prawej wraz z napisem "F1"?

Next

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest