It is currently 19 November 2025, 01:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Two Brothers czy Yoshimura RS5 do sc57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 13
Joined: 24 August 2010, 10:30
Location: Rzeszów
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 2006

Two Brothers czy Yoshimura RS5 do sc57

Post » 02 June 2011, 14:05

Witam , jak w temacie proszę o Wasze opinie co do wyboru wydechu.
Brygada RR

User avatar
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Post » 02 June 2011, 14:38

Zależy jakiego dźwięku oczekujesz, jeśli dzikiego ryku to RS-5, jeśli głębokiego basu to twobros.
Do mnie np bardziej przemawia bas tego drugiego.
Z drugiej jednak strony RS-5 jak dla mnie znacznie fajniej wygląda, bo wylot w twobrosie przypomina mi... ech jednak nie napiszę. ;)
Jeśli chodzi o RS-5 to strasznie podoba mi się z carbonu.

 
Posts: 319
Joined: 06 November 2008, 14:02
Location: katowice
Points: 1
Motocykl: sc57
Year production: 0

Post » 02 June 2011, 15:24

przypuszczam że chcesz kupić końcówkę czyli nie mówimy o mocy tylko o dzwięku. Więc two brothers na pewno jest głośniejszy. To są całkiem inne dzwięki i absurdem by było je opisywać na forum ale oba zaj...cie gadają. Ja bym brał ten z lepszą kasą.

User avatar
 
Posts: 13
Joined: 24 August 2010, 10:30
Location: Rzeszów
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 2006

Post » 03 June 2011, 16:19

Nie zakładam jakiegoś znaczącego przyrostu mocy , ale ten oryginał wydech to z całym szacunkiem ale to Żenada . Ale może to moje prywatne przyzwyczajenie . Moim zdaniem moto musi "Gadać " . Starsze sprzęty jakie miałem wyposażyłem w Akrapovica i drugi w Arrowa , dlatego teraz kontynuuję tradycję ;) i moje skłaniam się ku Two Brothers w Carbonie.

Powiedzcie co w temacie montażu ? co z exup'em itp zakładam ze podpięcie pod komp i regulacja map zapłonu bedzie konieczna , co jeszcze ....?
Brygada RR

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 03 June 2011, 18:08

Kolego przy seryjnym ECU podpinanie pod kompa zaingeruje .... ale tylko w zawartość Twojego portfela (ewentualnie samopoczucie).
Z tego co kojarzę to wszystkie zestawy jakie widziałem do sc57 a czy b mają też dolot , który wymusza likwidację exupa (poprostu zakładasz zamiast seryjnej rurki dolotowej z wbudowanym exupem przelotówkę). Mi przy okazji przekładał Cziken929 ale napewno wyrzucasz linki exupa ale silniczek zostawiasz żeby nie wyświetlało błędów , solidnie skręcasz do kupy i upajasz się dzwiękiem.
Jeśli chcesz modzić to tylko PC , ewentualnie filtry sportowe i hamownia - wszystko inne to wróżenie z fusów...(inaczej nie poingerujesz w elektronikę).
Zresztą było o tym pisane w wielu tematach.

PS - ja mam MIVVA końcówkę jak chcesz to się ugadamy i zobaczysz ; ewentualnie jacek954 , który swego czasu się tu udzielał ma w sc57b TwoBrothers'a

User avatar
 
Posts: 13
Joined: 24 August 2010, 10:30
Location: Rzeszów
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 2006

Post » 04 June 2011, 00:10

marcinSC33 wrote:Kolego przy seryjnym ECU podpinanie pod kompa zaingeruje .... ale tylko w zawartość Twojego portfela (ewentualnie samopoczucie).
Z tego co kojarzę to wszystkie zestawy jakie widziałem do sc57 a czy b mają też dolot , który wymusza likwidację exupa (poprostu zakładasz zamiast seryjnej rurki dolotowej z wbudowanym exupem przelotówkę). Mi przy okazji przekładał Cziken929 ale napewno wyrzucasz linki exupa ale silniczek zostawiasz żeby nie wyświetlało błędów , solidnie skręcasz do kupy i upajasz się dzwiękiem.
Jeśli chcesz modzić to tylko PC , ewentualnie filtry sportowe i hamownia - wszystko inne to wróżenie z fusów...(inaczej nie poingerujesz w elektronikę).
Zresztą było o tym pisane w wielu tematach.

PS - ja mam MIVVA końcówkę jak chcesz to się ugadamy i zobaczysz ; ewentualnie jacek954 , który swego czasu się tu udzielał ma w sc57b TwoBrothers'a


Dzięxxx Marcin za odp. plan jest taki dokładnie jak piszesz , wywalam exupa zostawiam silnik , żeby nie było błędu na kompie, przelot zakładam , tłumik i wszystko ma "Golić" ładnym Bassem ;)
Jeżeli chodzi o namiar na Jacka 954 to znam gościa latał na takiej 954 jak ja dokładnie nawet na mojej latał bo ja kupiłem od Rudisz'a tez Spoko gość znany z tego forum.

Marcin musimy sie zgadać, może na gg ?

Pozdro

[ Dodano: Sob Cze 04, 2011 12:10 am ]
marcinSC33 wrote:Kolego przy seryjnym ECU podpinanie pod kompa zaingeruje .... ale tylko w zawartość Twojego portfela (ewentualnie samopoczucie).
Z tego co kojarzę to wszystkie zestawy jakie widziałem do sc57 a czy b mają też dolot , który wymusza likwidację exupa (poprostu zakładasz zamiast seryjnej rurki dolotowej z wbudowanym exupem przelotówkę). Mi przy okazji przekładał Cziken929 ale napewno wyrzucasz linki exupa ale silniczek zostawiasz żeby nie wyświetlało błędów , solidnie skręcasz do kupy i upajasz się dzwiękiem.
Jeśli chcesz modzić to tylko PC , ewentualnie filtry sportowe i hamownia - wszystko inne to wróżenie z fusów...(inaczej nie poingerujesz w elektronikę).
Zresztą było o tym pisane w wielu tematach.

PS - ja mam MIVVA końcówkę jak chcesz to się ugadamy i zobaczysz ; ewentualnie jacek954 , który swego czasu się tu udzielał ma w sc57b TwoBrothers'a


Dzięxxx Marcin za odp. plan jest taki dokładnie jak piszesz , wywalam exupa zostawiam silnik , żeby nie było błędu na kompie, przelot zakładam , tłumik i wszystko ma "Golić" ładnym Bassem ;)
Jeżeli chodzi o namiar na Jacka 954 to znam gościa latał na takiej 954 jak ja dokładnie nawet na mojej latał bo ja kupiłem od Rudisz'a tez Spoko gość znany z tego forum.

Marcin musimy sie zgadać, może na gg ?

Pozdro
Brygada RR

 
Posts: 8
Joined: 31 January 2012, 14:33
Location: Żmigród
Motocykl: CBR 1000RR SC57b
Year production: 2007

Two Brothers

Post » 31 January 2012, 14:52

Posiadam taki sprzęcik sprowadzony z USA pod dupką i za każdym razem mam dreszcze ;)

Jest naprawdę głośny, podczas jazdy w grupie (około 10 moto) zdecydowanie mój przeważa :)

Jednakże posiadam cały sprzęt a nie końcówkę, mogę zrobić foto jeżeli ktoś chciałby zobaczyć

Pzdr

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 31 January 2012, 15:10

Jak założysz końcówkę plus filtry i nie podepniesz EXUP to spadną Ci niutki w dolnym zakesie i będzie lekko mulił na dole. warto wtedy zainwestować w coś typu PCIII/V czy Bazzaz i wystroić sprzęt od nowa.

User avatar
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Post » 31 January 2012, 15:14

Ja miałem cały układ "braci" w 600RR i ten dźwięk na prawdę przyprawia o ciarki :D

Tylko, że plecaczek nie miał za Cicho w czasie podróży :diabel2:

Więc szczerze polecam !

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 31 January 2012, 18:20

TwoBrothers będziesz zadowolony,niema porównania jak dla mnie do yoshimura ,ewentualnie akrapovick ,pamiętaj co kol wiek byś wybrał bierz w carbonie . ;)

User avatar
 
Posts: 963
Joined: 18 March 2008, 21:58
Location: Varsovia
Points: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Year production: 2001

Post » 31 January 2012, 21:50

TWO BROTHERS!! Dzwiek zajebisty:)
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posts: 38
Joined: 27 January 2011, 19:06
Location: OPR
Motocykl: SC57 HRC
Year production: 0

Post » 04 February 2012, 15:01

Ja też mam TwoBro ale chyba się starzeję bo czasem mnie wqrwia w trasie ten ryk ;)

Next

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests