It is currently 19 November 2025, 01:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Fabryczne ustawienie zawieszenia w 1000rr sc57b

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Fabryczne ustawienie zawieszenia w 1000rr sc57b

Post » 07 July 2010, 11:29

Cześć. Chcę potestować ustawienia zawieszenia w w mojej 1000rr i potrzebuję wiedzieć jakie są fabryczne ustawienia przód i tył dobicie odbicie i napięcie sprężyny jakie ustawia fabrycznie honda. Muszę to mieć jako punkt odniesienia. Sam już ustawiłem pod siebie zawieszenie ale mimo wszystko czasami mi coś nie leży i chciałem porównać w różnych ustawieniach pomiędzy tym co mam a oryginalnymi ustawieniami hondy.
Dzięki z góry.

 
Posts: 30
Joined: 09 April 2009, 13:33
Location: W-wa
Motocykl: CBR 1000RR
Year production: 2007

Post » 07 July 2010, 14:40

Guliver, jeżeli chcesz, to możesz podjechać do Wesołej któregoś pięknego dnia i porównać z moimi ustawieniami, na budziku niecałe 4 000 km, żadnych przeróbek, wywrotek, jak z fabryki, moto ze mną od nowości. Ustawienia fabryczne.
Żyje się tylko raz, ale jeżeli żyje się dobrze, to ten jeden raz wystarczy

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 07 July 2010, 15:09

Dzięki jak będę w Warszawie to się odezwę bo teraz w Lublinie siedzę. Pozdrawiam.

User avatar
 
Posts: 19
Joined: 26 December 2011, 16:13
Location: GA
Motocykl: dzik
Year production: 0

Post » 03 April 2012, 16:07

W kwestii ustawień napięcia wstępnego sprężyn przednich...

Chciałem przywrócić moto do fabrycznych nastawów. Instrukcja mówi o wykręceniu śrub od napięcia wstępnego na maksa w lewo, aż do oporu. Potem należy je przekręcić o 7 obrotów w prawo. Problem jednak w tym, że w lewo można kręcić do bólu, a oporu nie napotykam -.- (kilka minut kręcenia chyba starczy - czy poddałem się zbyt wcześnie?;)) Być może to kręcenie, po pewnym czasie, nie wpływa na ustawienia - a występuje jedynie 'martwy obrót'. Próbował ktoś dłubać? Udało się dojechać w lewo do oporu?

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 03 April 2012, 18:34

pork, tak udaje sie.widocznie masz uszkodzona ta regulacje.Ktos pewnie z nieczula reka cos popsul i przekrecil na maxa.U mnie opor jest wyczuwalny i dalej trzeba by na sile walczyc

User avatar
 
Posts: 19
Joined: 26 December 2011, 16:13
Location: GA
Motocykl: dzik
Year production: 0

Post » 03 April 2012, 20:30

Wszystko gra, a ja zostałem lamą dnia Image Dla potomnych, żeby ktoś podobnie nie błysnął. Pełny zakres pomiędzy skrajnymi pozycjami, to prawie 16 obrotów. Ze względu na kiepski dostęp / klucz / łotewa, jeden obrót musiałem robić na 6 podejść. W moim przypadku było to +/- 90 machnięć kluczem Image, i stąd pochopny wniosek o nieskończoności kręcenia Image.

 
Posts: 76
Joined: 19 December 2007, 15:24
Location: Brodnica
Points: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Year production: 2006

Post » 02 June 2012, 21:20

ksiazka obslugi z ustawieniami fabrycznymi 1000rr 04-05 jest na forum identycznie jast dla modelu 06 -07

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 20 May 2008, 23:24
Location: Leżajsk/Wiedeń
Points: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Year production: 2012
Samochód: A5

Post » 03 June 2012, 12:52

może komuś pomogę:

Image
Image
Image

User avatar
 
Posts: 104
Joined: 29 September 2008, 09:42
Location: Irlandia
Points: 1
Motocykl: CBR 1000RR SC59
Year production: 2012

Post » 04 June 2012, 19:08

Dokładnie tak jak napisał Jony opis ustawień całej zawiechy przodu i tyłu jest w instrukcji obsługi ja sobie ustawiałem serie a potem przestawiałem pod siebie . Opis jest tu od strony 34 do 39 .
http://download.fireblade.pl/sc57a_cbr_ ... ugi_pl.pdf
Lepiej sie wdycha TCH z powietrzem

User avatar
 
Posts: 19
Joined: 26 December 2011, 16:13
Location: GA
Motocykl: dzik
Year production: 0

Post » 04 June 2012, 20:36

Jeśli chodzi o tył, to przy opisie ustawiania dobicia jest błąd w tłumaczeniu( ? ). W instrukcji wspomniane są obroty, a chodzi o kliknięcia. Zresztą, jak tylko ktoś się za to zabierze, to i tak zaraz się zorientuje, że coś nie gra.

 
Posts: 76
Joined: 19 December 2007, 15:24
Location: Brodnica
Points: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Year production: 2006

Post » 11 June 2012, 01:26

a wiec porownalem ustawienia fabryczne sc57a z sc57b i nie sa takie same
na podstawie mojej ksiazki od sc57b 06 rok

sc57a sc57b

przednie :
napiecie wstepne 7 w prawo 7
sila tlumienia na odbiciu 2 w lewo 2 1/4
sila tlumienia przy sciskaniu 2 w lewo 1 3/4

tylne :
sila tlumienia na odbiciu 2 1/2 w lewo 2 1/4
sila tlumienia przy sciskaniu 9 obrotow w lewo 17 klikniec
napiecie wstepne sprezyny 4 4

User avatar
 
Posts: 137
Joined: 10 October 2007, 20:52
Location: kielce
Points: 3
Motocykl: k9 1000
Year production: 2009

Post » 09 April 2014, 12:13

właśnie postanowilem w repsolku 07 ustawic zawieszenie wg ksiazki i dodatkowo troszke utwardzilem o ok 20 procent pod siebie bo waze 97kg. powiem wam ze bajka motocykl wreszcie jest jakis zwarty ,bardzo szybko reaguje na zmiany kierunku ,przy hamowaniu zero nurkowania -rewelacja jak dla mnie .wczoraj zmienilem olej w lagach wiec byla opcja zeby pokombinowac.

Next

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests