It is currently 19 November 2025, 04:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

RR po wypadku ..

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 245
Joined: 05 March 2009, 00:33
Location: śląsk
Points: 3
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2007

RR po wypadku ..

Post » 17 June 2009, 23:35

Witam!!
Mam pytanie do was bo może się ktoś z tym spotkał ... dzisiaj podjechał do mnie kolega nowo zakupionym sprzętem SC-57B ... i mówi że coś mu się dziwnie jeździ, coś to koło przednie za blisko chłodnicy .. ja się tak patrze a tu szok .... faktycznie .. zmierzyliśmy moje moto i jego i okazało się że jego jest od ośki do końca wahacza 4 cm KRÓTSZE !!!!
No nic .. dzwon był i tego się nie ukryje tylko teraz moje pytanie :
lagi proste, półka też .. więc co jest krzywe na miłość Boską ??? główka ramy wygląda normalnie .. żadnej rzeźby .. czyli rama tak się zgięła ??? O CO KAMAN ??

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 18 June 2009, 00:24

chłopie a tak bys sobie pogonił jako okazja ;) a teraz....
sisi to jest gość

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 18 June 2009, 07:11

Pokaz zdjecie tego sprzeta z boku to bedzie mniej wiecej widac ale jak na moje to polki krzywe.

 
Posts: 4
Joined: 05 September 2008, 22:19
Location: Przemyśl
Motocykl: cbr1000rr
Year production: 0

Post » 18 June 2009, 07:13

rama w rr jest zbyt krucha aby mogła się tyle wygiąć … przy odkształcaniu od razu pęka
A więc myślę że rama jest ok. chyba że ktoś ja już naprawiał i spier…
Sprawdź sobie półki mocujące lagi i same lagi

 
Posts: 261
Joined: 02 April 2008, 16:37
Location: Warmia i
Points: 2
Motocykl: Czarny
Year production: 2008

Post » 18 June 2009, 11:03

Witam.
Miałem kiedyś taką f4-krótszą.
Dałem do prostowania w profesjonalnym warsztacie dolną półkę wraz z sztycą.
Pomogło, ale nie na tyle jak w oryginale.
Także u kolegi jest krzywa(cofnięta) sztyca i być może lekko główka ramy.Mogą być także podgięte lagi.
Razem daje to te 4 cm,innego powodu nie widzę.
Pozdrawiam. :/

User avatar
 
Posts: 245
Joined: 05 March 2009, 00:33
Location: śląsk
Points: 3
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2007

Post » 18 June 2009, 12:07

Witam!
>>goOly19<< to nie mój sprzęt przyjacielu :-) .. mój jest z 2007 a ten "krótszy" z 2006 .... mój ma się wyśmienicie i do póki nie przyjdzie czas na regulacje, jakieś tam zabawy przy rozrządzie to zostaje u mnie .. niby przychodzi na to czas przy 20.000 km .. a mam teraz 11.300 więc w tym roku trzasnę na 14.000 w przyszłym na 20.000 i wtedy będzie dopiero na sprzedaż ;-) ..
Ale wracając do tematu to w sobotę rozbieramy go na części i się okaże ... mi tez raczej się nie wydaje żeby rama tak mocno się zgięła .... ale ktoś by to składał na krzywej półce i lagach ?? Jak półka poleci i sztyca to górna półka ni cholery nie będzie dała się założyć ... bo lagi na górze będą za daleko od sztycy na górze ... jakiś koszmar :-) .. no przekonamy się na spokojnie w sobotę ...

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 18 June 2009, 12:11

4 cm na osi kola to kilka mm na osi glowki ramy.

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 18 June 2009, 12:30

niby przychodzi na to czas przy 20.000 km
na rozrzad czas przychodzi od 50-80 tys w zaleznosci od trybu jazdy przy 20000 to mozesz aby sprawdzic luzy zaworowe przyjacielu:)
sisi to jest gość

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 15 December 2007, 20:16
Location: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Year production: 2003

Post » 18 June 2009, 12:34

dokładnie jak gooly pisze
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

User avatar
 
Posts: 327
Joined: 18 October 2008, 23:40
Location: Wroclaw
Points: 1
Motocykl: CBR929
Year production: 2001

Post » 18 June 2009, 12:58

A.S. ta krótsza 2006 r to nie jest czasem w żółto niebiesko-żółtym malowaniu z czestochowy? ? :S

User avatar
 
Posts: 245
Joined: 05 March 2009, 00:33
Location: śląsk
Points: 3
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2007

Post » 18 June 2009, 22:38

goOly19 wrote:na rozrzad czas przychodzi od 50-80 tys w zaleznosci od trybu jazdy przy 20000 to mozesz aby sprawdzic luzy zaworowe przyjacielu:)

Witam!
Hmmm.. powiem wam szczerze że nie patrzyłem w serwisówki i takie tam .. tak mi gość jeden mówił co handluje że pierwsze grubsze przeglądy są w (ogólnie) Hondach po 20.000 .... no ale spoko .... tym lepiej :-)

kubahsb >> w 100% nie żółta :-) i nie z Częstochowy ;-) ..

 
Posts: 6
Joined: 14 February 2009, 20:16
Location: Cork Rabk
Motocykl: fireblade 1000rr
Year production: 2005

Post » 19 June 2009, 21:06

ja tez bym polki sprawdzil i naprawde nawet bardzo zmasakrowane mozna zalozyc tak mialem w cbr600 po czolowce z puszka lagi sie az zlamaly a polki sie ugiely jak rozkrecicie to powinno byc widac na oko ze jest cos nie tak przynajmniej umnie bylo to widac po wykreceniu, pozatym to jak kolo odkrecisz to juz powinno byc cos widac ze lagi ida krzywo, a rama to raczej by pekla niz by sie zgiela chyba ze juz jakas zdolniacha pospawala krzywo ale to tez widac ze jest kombinowane
fajny moto se gosc kupil
Marcin

Next

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot] and 2 guests