It is currently 19 November 2025, 03:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przełącznik prawy SC57 --> małe pytanie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 4
Joined: 25 August 2008, 10:28
Location: z nienack
Motocykl: HONDA CBR 1000 RR
Year production: 2006

Przełącznik prawy SC57 --> małe pytanie

Post » 06 May 2009, 10:13

Może ktoś miał podobny przypadek lub będzie mądrzejszy i podpowie. Problem jest taki, że przestał mi działać prawy przełącznik (tylko "guzik" od zapłonu). Niezależnie od pozycji cały czas jest jakby na ON, a przełączenie na OFF nic nie daje. Myślełem, że to problem przełącznika więc wymieniłem --> niestety na nowym przełączniku ta sama sytuacja. Ma ktos pomysł co za cholera ???

z góry dzięki wielkie i pozdro i SZEROKOŚCI
WODZU

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 06 May 2009, 11:58

w hondzie to normalne że rozrusznik kręci nawet przy wyłączonym przełączniku o którym piszesz jednak silnik nie odpali

 
Posts: 4
Joined: 25 August 2008, 10:28
Location: z nienack
Motocykl: HONDA CBR 1000 RR
Year production: 2006

Post » 06 May 2009, 12:10

motobandyta wrote:w hondzie to normalne że rozrusznik kręci nawet przy wyłączonym przełączniku o którym piszesz jednak silnik nie odpali


no własnie odpala niezależnie od pozycji ON czy OFF. Jeśli chciałbys zgasić motocykl owym przytczkiem elektryczkiem to również nie masz szansy i trzeba to zrobic przekręcając kluczyk.
WODZU

 
Posts: 17
Joined: 07 March 2009, 13:25
Location: Warszawa
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 2006

Post » 06 May 2009, 12:41

Moze jakims cudem masz gdzies zwarcie w wiazce, na kostce albo gdzies glebiej w elektryce ? Ja bym sprawdzil opor pomiedzy przewodami idacymi do przelacznika, jezeli bedzie bardzo maly ( przy przelaczniku w stanie off ) moze to znaczyc, ze gdzies dalej cos jest CENZURA.

No i jeszcze jedna sprawa, czy wysuniecie wysuniecie stopki bocznej na wbitym biegu wylacza zaplon ?

 
Posts: 4
Joined: 25 August 2008, 10:28
Location: z nienack
Motocykl: HONDA CBR 1000 RR
Year production: 2006

Post » 06 May 2009, 13:57

Dex wrote:Moze jakims cudem masz gdzies zwarcie w wiazce, na kostce albo gdzies glebiej w elektryce ? Ja bym sprawdzil opor pomiedzy przewodami idacymi do przelacznika, jezeli bedzie bardzo maly ( przy przelaczniku w stanie off ) moze to znaczyc, ze gdzies dalej cos jest CENZURA.

No i jeszcze jedna sprawa, czy wysuniecie wysuniecie stopki bocznej na wbitym biegu wylacza zaplon ?


Przy wbijaniu biegu z wysunięta stopką normalnie wyłącza zapłon. Co do reszty musze się przefatygować do magika elektryka, bo sam nie mam za bardzo możliwości sprawdzic.
WODZU

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 06 May 2009, 14:22

pewnie ci się przekaźnik skleił. możesz poszukać przekaźników i postukać w obudowy. jeśli ci to bardzo nie przeszkadza to możesz z tym jeździć a zrobić to można przy okazji. motocykl możesz gasić ze stacyjki bez negatywnych konsekwencji. jeśli to przekaźnik to może sam się rozklei od wibracji.
Pozdrawiam


Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests