It is currently 19 November 2025, 04:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC57A Wersja USA a EU

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

SC57A Wersja USA a EU

Post » 08 April 2009, 11:26

Witam. Może ktoś napisać jakie są różnice pomiędzy USA a EU wersją w modelu SC57a? Może ktoś ma jakieś doświadczenia i napisze typowe usterki i słabe punkty? Pytam ponieważ poważnie się zastanawiam na zakupem 1000RR SC57a z USA.

[ Dodano: Sro Kwi 08, 2009 11:48 am ]
Jak ktoś coś wie to piszcie zależy mi na czasie - dziękuje i pozdro

[ Dodano: Czw Kwi 09, 2009 10:38 am ]
kurde nikt nie nie napisze? Lipa troche

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 09 April 2009, 17:03

Już gdzieś opisywałem róznice modelowe pomiędzy EU a USA.Główna jest taka że nie masz HISS,sondy lambda,katalizatora.Jest to wiec wersja inaczej zestrojona niż po restrykcjach EU.Mam taki i powiem że porównując do problemów co maja inni na forach niemieckich(czyli tam gdzie są zasady EU odnośnie motorów mocno przestrzegane) to moto jest niezłe.Nie ma żadnych problemów z wycinaniem sondy lambda(trzęsie silnikiem przy stałych obrotach jak ją masz).Ogolnie poczytałem też tu na forum że chlopaki maja problemy z elastycznościa silnika po wywaleniu exup'a.U mnie przeciąg jest niezły na oryginalnych zebatkach od 4000RPM w góre.Zrobiłem od czerwca zeszłego roku prawie 9tkm i zero klopotów co by sprawiały ból czaszki...
You can't fuck with

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 09 April 2009, 18:41

też mam wersję usa i nie narzekam. nie latałem na oryginalnym wydechu ani na wersjach EU więc nie mam porównania ale jest dobrze :) wadą jest brak homologacji na oświetleniu (niby głupota ale mój brat stracił przez to dowód... ) i pali się lewa lampa (przynajmniej u mnie i tak gdzieś wyczytałem że w tych wersjach światła mijania są w lewej lampie).

User avatar
 
Posts: 197
Joined: 09 August 2008, 18:10
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Year production: 0

Post » 13 April 2009, 08:47

synek wrote:i pali się lewa lampa (przynajmniej u mnie i tak gdzieś wyczytałem że w tych wersjach światła mijania są w lewej lampie).

tak to tylko w angliku. w wersji usa prawa świeci

 
Posts: 4
Joined: 05 September 2008, 22:19
Location: Przemyśl
Motocykl: cbr1000rr
Year production: 0

Post » 13 April 2009, 09:08

Witam wszystkich
Wracając do oświetlenia to w wersji USA rzeczywiście światła mijani są po lewej stronie a nie po prawej jak to ma miejsce w Europie .Wersja USA nie posiada także świateł awaryjnych …

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 13 April 2009, 09:45

mam wersję hameryka i po podłączeniu kostek zgodnie z oznaczeniami "L" i "R" na przewodach pali się lewa lampa. gdybym założył cały reflektor z wersji europejskiej to bym jeździł cały czas na długich.

User avatar
 
Posts: 128
Joined: 27 January 2009, 22:31
Location: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Year production: 7

Post » 13 April 2009, 11:09

Dokladnie tez potwierdzam ze lewa. W sumie to prawa wyglada na identyczna tylko troche wyzej hest ustawiona wiec chyba dalobyrade przelozyc tylko pytanie po co:P

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 13 April 2009, 11:14

nie jest taka sama. przyjrzyj się dokladnie. w lampie od świateł mijania patrząc od przodu motocykla po prawej stronie żarówki jest taka jakby przesłona, klapka czy coś takiego co niedopuszcza światło do zewnętrznej części lampy. w lampie od drogowych czegoś takiego nie ma i światło z żarówki trafia jakby do drugiej części lampy (tej zewnętrznej. ciężko to tak wytłumaczyć ale jak się ma przed sobą tą lampę to widać czym się ona różni. Niestety nie da się tego w żaden sposób przerobić.

 
Posts: 23
Joined: 01 March 2009, 15:44
Location: TARNÓW
Motocykl: sc33 1999 i Hayabusa 2012
Year production: 2004

sc57A

Post » 13 April 2009, 11:41

Witam, śmigam na sc57a '04r z usa i jak narazie mialem tylko problemy z elektryką, w zasadzie to teraz je mam (z ładowaniem akumulatora). jestem juz umowiony z elekrtykiem który mowi ze w cbr to częsty problem i nie mam sie czym przejmować. za dwa dni bede wiedział co bylo nie tak. Ogólnie to latam bez problemow, a wszystko mam w niej seryjne
. przebieg nie całe 14000 km.

 
Posts: 76
Joined: 25 February 2009, 20:13
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Year production: 2008

Post » 13 April 2009, 16:40

Ja mam wersje US i zastanawiam sie nad przednią lampą. Tzn. myślałem żeby wymienić na europejska, tylko ze to wydatek co najmniej 2tys złotych za nową.
A jakie jest Wasze zdanie? Jeździć czy wymieniać? Jeździcie z "amerykańskimi" lampami czy wymienialiście na europejskie? Generalnie mnie nie przeszkadza ale chodzi mi o ewentualne kłopoty podczas kontroli drogowej.
A zakładał ktoś może europejską lampę do US modelu, wie ktoś czy pasuje czy trzeba jakieś dodatkowe kombinacje robić?

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 13 April 2009, 18:18

Byłem juz 2 razy kontrolowany i nikomu nie przyszło do głowy żeby mi sprawdzać lampe.Nie ma co sie martwić na zapas.I tak non stop jezdze na dlugich.Nawet do kontroli zjeżdzałem na długich i nie miałem problemów.Wole być bardziej widoczny niż legalny:)).
You can't fuck with

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 13 April 2009, 19:31

Dzięki za odpowiedzi koledzy. W tym tygodniu wyjaśni się czy będzie SC57. A może ktoś jeszcze napisać kto ektremalnie wykorzystuje bladego jak z żywotnością i bezawaryjnością (to takie pytanie na wyrost)? Bo spotkałem się z jednym przypadkiem zajechanego silnika w tym modelu. Wersja EU z 2005 roku przebieg 20kkm i totalny śmietnik w silniku (łącznie z pęknięciem cylindra , spalonym sprzęgłem i wywaloną uszczelką pod głowicą) - nie mam pojęcia co ktoś z tym moto robił. No i znajomi trują , że ktoś tam latał chwilke na gumie niby z pełnym oczkiem oleju (czyli ponad stan) i niby po krótkim czasie panewki się odezwały. Z tego co tutaj koledzy piszą to i Ci co na gumie latają nie mają problemów ze smarowaniem - może ktoś coś napisać z doświadczenia swojego lub znajomych? Dziękuje za wszystkie dotychczasowe posty w temacie.

[ Dodano: Pon Kwi 13, 2009 7:34 pm ]
A i jak jest z przełożeniami jak ktoś wie - bo 954 ma chyba ząbek więcej na tyle w wersji US.

[ Dodano: Wto Kwi 14, 2009 7:22 pm ]
Sprawa troszkę pilna jakby ktoś coś mógł skrobnąć z doświadczenia...

Next

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest