It is currently 19 November 2025, 03:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Motocykl z francji i 78kw

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 8
Joined: 16 March 2009, 13:43
Location: Ostrów Wi
Motocykl: Cbr1000rr
Year production: 0

Motocykl z francji i 78kw

Post » 16 March 2009, 13:49

Kupiłem cbr1000rr z 2005 roku i w papierach mam 78kw. Sprawdzałem i nie mam zwężek za przepustnicami. Nie mam możliwości rozpędzić się żeby sprawdzić czy rzeczywiście jest tyle mocy ale jako, że rozkładam go do malowania to mógłbym go "oddławić"... Czy robiono blokady na module czy raczej nie?? Szukałem informacji na ten temat i nie było 100% odpowiedzi, tak samo jak z "exupem", bo nie mam podłączonej tej przepustnicy w wydechu a ciężko znaleźć konkretną odpowiedz..

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 16 March 2009, 19:46

Podobno wszystkie motocykle w Francji które mają powyżej 100 KM są przydławiane ale to tylko słyszałem nie wiem ile w tym prawdy i to robią też na module.

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 16 March 2009, 20:33

Witam moj kolega sciaga moto z Francji i praktycznie kazdy byl dlawiony,teraz przestawil sie na UK :mrgreen: Wiec zapewnie masz dlawoiny na module wloz inny modol sprawdz i wszytsko bedzie jasne.pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

Post » 16 March 2009, 21:50

wszystko co made in france-jest dlawione do stu koni jesli posiada wiecejw seri--wyjatkiem jest chyba tylko nowy fajer zdlawiony do 108 koni heh-a i tak co sie tam dzieje na drogach i ulicach to masacra :shock: --jezdzilem tam troszke --oczy wkolo glowy to zamalo -wszedzie biki i skutery i rowery---w CENZURA tego az jak w ulu :twisted:
pozdrawiam Tomek

User avatar
 
Posts: 309
Joined: 28 December 2008, 19:33
Location: Bytom
Points: 2
Motocykl: FRANEK
Year production: 0

Post » 16 March 2009, 21:54

tomogt wrote:wyjatkiem jest chyba tylko nowy fajer zdlawiony do 108 koni heh


biedny biedny Franuś, to nieludzkie :cry:
Franek mój to jest to, kocham go!

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 16 March 2009, 23:43

Tak tak droga beti, widzisz sama ze fajerki tez kastruja... :mrgreen: i konikow tylko 100 zostawiaja, ale za to jakich konikow- ogiwrow!!! :mrgreen:

[ Dodano: Pon Mar 16, 2009 10:44 pm ]
*ogierow

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 17 March 2009, 00:09

Motocykle z francji to często miny i jeśli nie mają blokad mechanicznych takich jak np "pip di emision" (zwężki w króćcach ssących) to moto jest zablokowane w sterowniku. Trzeba czytać dokumenty i omijać kastrole bez wmawiania sobie, że blokady się ściągnie...czasem się to nie opłaci :|
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 14 July 2008, 18:36
Location: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Year production: 0

Post » 17 March 2009, 08:04

Moj fajerek jest tez z francji, ale chodzi jak mazenie. nic po sciagnieciu nie bylo robione zeby go oddlawic. fart czy tam juz sie ktos tym zaja?

 
Posts: 8
Joined: 16 March 2009, 13:43
Location: Ostrów Wi
Motocykl: Cbr1000rr
Year production: 0

Post » 17 March 2009, 08:46

Narazie widze tylko samo gdybanie... Co drugi motocykl w polsce jest przywieziony z francji i jakoś nie są zdławione... Sam miałem kilka... Chciałbym dostać informacje od kogoś, kto jest pewien gdzie są blokady bo metodą prób i błędów nie ma sensu tego robić...

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 17 March 2009, 11:06

może sprawdź oznaczenia na module, wrzuć na google i popatrz co wyjdzie. jeśli jest blokowany modułem to pewnie ma jakies inne oznaczenie i gdzies w necie ktoś o tym napisał. ja tak sprawdziłem swój modół żeby wiedzieć czy napewno ameryka.

 
Posts: 8
Joined: 16 March 2009, 13:43
Location: Ostrów Wi
Motocykl: Cbr1000rr
Year production: 0

Post » 17 March 2009, 14:00

Już tego szukałem... U mnie jest "38770-mel-622 8435-102537" a po lewej stronie duża litera "F".. Nie znalazlem nic z takim numerem w necie.. Zastanawiam się też czy wystarczyłoby wymienic sam moduł na amerykański czy trzeba całą instalacje zmienić.. I jak ustawić tą przepustniczke w wydechu bo ja mam takie same kolory jak Ty we wtyczce diagnostycznej?

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 17 March 2009, 14:20

sam modół powinien pasować od amerykańca tylko lambady trzeba wypiąć. problem będzie ze znalezieniem takiego modułu. ewentualnie wersje europejską ale to już trzeba brać z kluczykami i korkiem do zbiornika. może lepiej by było zaopatrzyć się w Power Commandera?? co do tej złączki to dobrze wiedzieć że nie tylko u siebie mam rozmieszczone przewody w taki sposób. na dniach chyba odważe się i zrobie zworkę zielonego z brązowym. w/g schematu obydwa idą bezpośrednio do ECU. zastanawiam się tylko po co są dwa pozostałe przewody?? w instrukcji nie ma nic na temat ich wykorzystania.

Next

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests