It is currently 19 November 2025, 03:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Exup dźiwne dźwięki / regulacja ?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 7
Joined: 02 March 2009, 22:20
Location: Łódź
Motocykl: 1000rr sc57b
Year production: 2006

Exup dźiwne dźwięki / regulacja ?

Post » 02 March 2009, 22:41

Witam posiadam 1000 rr sc 57b z 06r , ma przejechane 19tys km i jest sprowadzona z Usa
mam problem z exupem ktory wydaje dziwne dzwieki w stylu woreczka pełnego gwozdzi i potrząsanego. znajomy od ktorego kupowalem mowi ze to zupelnie normalne i tak juz RRki maja i chocbym to wyregulowal to i tak za pare tys km znow zacznie żęzić , ludzie z innego portalu motocyklowego rowniez tak mowia choc sami RR nie posiadaja dlatego pytam tutaj :)
podobno to zmora fajerów a nie widze tutaj tematu apropo exupa.
prosilbym o rade, jak regulowac? jesli nie samemu to mniej wiecej jaka jest cena?
jesli ma mi to raz na pare tys km sie objawiac a nie byc droga sprawa to chetnie bede to regulowal bo jest to strasznie irytujace.

pozdrawiam Jacek Lodz
Last edited by Flow on 01 January 1970, 02:00, edited 1 time in total.
600 rr -> daytona 675 -> 1000rr

User avatar
 
Posts: 134
Joined: 02 February 2009, 13:30
Location: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Year production: 2004

Post » 02 March 2009, 23:54

"opier*ol do żyda" ten exup...
fajera i tak ma dużo mocy w porównaniu z daltoną :P

User avatar
 
Posts: 7
Joined: 02 March 2009, 22:20
Location: Łódź
Motocykl: 1000rr sc57b
Year production: 2006

Post » 03 March 2009, 00:00

oj Melv ale chce miec troche mocy na dole a jak go wywale to podobniez bedzie cienko :(
a daytona 675 byla mistrzem swiata i tak ;)
600 rr -> daytona 675 -> 1000rr

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 03 March 2009, 00:02

a ten dzwiek masz przy schodzeniu z obrotow a jak zatkasz wydech to cichna?
sisi to jest gość

User avatar
 
Posts: 7
Joined: 02 March 2009, 22:20
Location: Łódź
Motocykl: 1000rr sc57b
Year production: 2006

Post » 03 March 2009, 01:14

nie , mam je ciagle , jak uruchamiam silnik .
i ciagle klekoce.az wyłacze. :/
jak silnik jest na wyzszych obrotach to to ledwo slychac ale jak stoi i sie wlaczy to masakra , jakby mi cos w silniku latalo luzem , irytujace strasznie
600 rr -> daytona 675 -> 1000rr

 
Posts: 17
Joined: 07 May 2008, 17:28
Location: lubelskie
Motocykl: cbr 929 rr
Year production: 0

Post » 03 March 2009, 02:36

wywal wpizdziec albo zakombinuj i wstaw sportową końcówkę bedzie zakłócać to brzęczenie. Ja obecnie w sc 57 mam końcówkę yoszimury bez exupa i powiem ze no jakos to gra i buczy fakt ze całe g..... jezdziłem bo zrobiłem jazde próbna tak ze 3 km bo na wiecej pogoda nie pozwoliła ale jakos tego dołu nie brakowało nie wiem chyba ze pojeżdżę wiecej to zaczne odczuwać. Poprzednio jezdziłem 929 to tam tak samo exup mi chałasował ale po załozeniu koncówki sportowej juz nie było to tak słychac.
pozdr.

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 03 March 2009, 08:16

Nie wywalaj tylko poprostu wyreguluj koszt tego to 100zl i robisz raz na jakies 6-8 tys calkiem nie ustanie ale bedzie duzo lepiej jak ktos to naprawde dobrze zrobi. Nawet w necie znajdziesz opis jak zrobic to samemu wiec mozesz zaoszczedzic i sie nauczyc jak to robic

 
Posts: 56
Joined: 16 March 2007, 18:14
Points: 1
Motocykl:

Post » 03 March 2009, 10:56

mam opis ale do 954
zamieszcze go w tamtym dziale

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 03 March 2009, 12:04

właściwie do regulacji exupa powinno używać się DLC (Data Link Connector) który wpina się do czerwonego gniazda pod lewą owiewką obok bezpieczników. niestety tego DLC nie da się samemu zrobić (zwykła zworka) bo tam są 4 przewody i nie wiadomo co z czym i jak. na stronie 6 rozdział 2 serwisówki masz dokładnie napisane w jakich pozycjach powinna znajdować sie przepustnica w danych warunkach (obroty, na biegu czy na luzie itp).

u mnie to paskudztwo jakos nie działa... jak kręce manetą, wrzucam bieg itp to nie drgnie na postoju ale jak pozdejmowałem linki, jedną przykleiłem taśmą papierową żeby się nie ruszała w pancerzu to po przejechaniu się widać było że linka została w czasie jazdy wciągnięta do pancerza.
ma ktoś pomysł co może być tego przyczyną??

[ Dodano: Wto Mar 03, 2009 11:11 am ]
i jeszcze jedno, jak przekręce ręcznie silniczkiem (delikatnie) to po włączeniu zapłonu wraca na swoje miejsce, czyli chyba nie jest sfajczony

User avatar
 
Posts: 7
Joined: 02 March 2009, 22:20
Location: Łódź
Motocykl: 1000rr sc57b
Year production: 2006

Post » 01 April 2009, 23:20

tak wiec w serwisie hondy powiedziano mi ze regulacja to cena ok 200zl i nie daja gwarancji ze przestanie to wogole żęzić.
hmm wiec za co biora to 200zl ? xO
facet wogole ledwo wiedzial co to jest bo pytam "regulacja egzapa"
on oczy jak 5zł i widac ze klimatów nie ogarnial ale cene podal :D
na tym to oni sie znaja.
jednak podaruje sobie robote w hondzie i dam jakiemus znajomemu mechanikowi bo nie ma co.
600 rr -> daytona 675 -> 1000rr

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 01 April 2009, 23:27

ja u siebie już to ogarnąłem sam tylko świece mam teraz ubite i muszę kupić nowe... w oddzielnym temacie zadałem pytanie czym się różnią imr9c9hes od imr9c9h. jak ktoś wie to pisać.
Last edited by synek on 02 April 2009, 09:09, edited 1 time in total.

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 01 April 2009, 23:28

jedz do czikena od razu sobie wycieczke zrobisz;D

Next

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests