It is currently 19 November 2025, 02:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sc57 a podróżowanie :-)

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 103
Joined: 22 September 2014, 11:39
Location: Ożarów Mazowiecki/Warszawa
Points: 1
Motocykl: Kiedyś: Hornet 900, Aktualnie: 1000rr
Year production: 2005

sc57 a podróżowanie :-)

Post » 10 January 2015, 09:42

Witam,

planuje sobie troche pojezdzic po eu w wakacje i stad pytanie do Was.
Wiem ze blady to nie turystyk itd itd, ale nie moge sobie pozwolic na inny sprzet wiec no... wiecie ;)

Zastanawiam sie nad sakwami bocznymi i torbą za plecy.
Ciekawy jestem czy jezdziliscie juz z takimi sakwami po boku i jak jest z montazem. Czy od dolu tez idą paski mocujące?
I jak sprawa ma sie z wydechem, bo od dolu zadupka temp jest dość wysoka.

 
Posts: 17
Joined: 17 June 2014, 18:19
Motocykl: sc57b
Year production: 2006

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post » 10 January 2015, 20:48

Mam sc57b jezdzilem po Polsce i nawet w dwie osoby.W Sakawch Oxford paski ida pod kanapa i jeden nad koniecznie trzeba dokupić mate antyposlizgowa bez będziesz miał otarcia na ogonie najwięcej zrobiłem na raz z tankowaniem 440 km jakoś zmęczenia specjalnie nie czułem krótkie wypady w dwie osoby tez dało się jechać dla chcącego nic trudnego z reszta wiele osób mówi ze pozycja nie jest hardcorowa tak jak na gsxr np jezdzilem 750 k9 i była masakra po 300 km

User avatar
 
Posts: 103
Joined: 22 September 2014, 11:39
Location: Ożarów Mazowiecki/Warszawa
Points: 1
Motocykl: Kiedyś: Hornet 900, Aktualnie: 1000rr
Year production: 2005

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post » 11 January 2015, 14:13

A powiedz mi czy te paski pod zadupkiem nie ucierpia od temperatury?

Wlasnie boje sie o ten zadupek zeby sie nie porysowal...ta mata antyposlizgowa rozwiazala problem?

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post » 11 January 2015, 15:04

Pekro wrote:A powiedz mi czy te paski pod zadupkiem nie ucierpia od temperatury?

Właśnie boje sie o ten zadupek żeby sie nie porysował...ta mata antypoślizgowa rozwiazala problem?


sam latałem na tych samych torbach. Nic sie nie przepali trzeba tylko z głową te paski poprowadzić jeszcze na to dawałem mate antypoślizgową żeby nie rysować itp i było ok.
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 103
Joined: 22 September 2014, 11:39
Location: Ożarów Mazowiecki/Warszawa
Points: 1
Motocykl: Kiedyś: Hornet 900, Aktualnie: 1000rr
Year production: 2005

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post » 12 January 2015, 15:51

juz zakupiłem sobie taką mate, samoprzylepna :-)
jakos ogarne temat, sakwy i torba na tył powinna wystarczyć, jescze tylko mysle ze zamontowac gniazdo zapalniczki bo na kierownicy chyba niezbyt miejsca na to jest

 
Posts: 17
Joined: 17 June 2014, 18:19
Motocykl: sc57b
Year production: 2006

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post » 12 January 2015, 21:31

Ja nic na stale nie przyklejalem docinalem i teraz jak chce jechać zakładam gniazdo pewnie ok nie wiem jak będzie z aku bo wiadomo ze sc57a miał problem z regulatorem napięcia

 
Posts: 216
Joined: 11 January 2009, 14:56
Location: Nysa
Points: 1
Motocykl: Honda CBR1000RR SC77
Year production: 2018
Samochód: Honda Accord 2013

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post » 13 January 2015, 09:18

ja śmigam z plecakiem,800 kilosów bez większego zmęczenia (sc57b)-nie ma chyba lepszego sporta który idzie na kompromis z turystyką :!:
SEZON JUŻ TRWA !!!!

User avatar
 
Posts: 103
Joined: 22 September 2014, 11:39
Location: Ożarów Mazowiecki/Warszawa
Points: 1
Motocykl: Kiedyś: Hornet 900, Aktualnie: 1000rr
Year production: 2005

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post » 13 January 2015, 11:35

adamek wrote:Ja nic na stale nie przyklejalem docinalem i teraz jak chce jechać zakładam gniazdo pewnie ok nie wiem jak będzie z aku bo wiadomo ze sc57a miał problem z regulatorem napięcia



wiem o tym problemie z ładowaniem, dlatego też tylko na czas podróży bede używał gniazda. poza tym mysle zeby sie wyposażyć w zapasowy regulator...

User avatar
 
Posts: 103
Joined: 22 September 2014, 11:39
Location: Ożarów Mazowiecki/Warszawa
Points: 1
Motocykl: Kiedyś: Hornet 900, Aktualnie: 1000rr
Year production: 2005

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post » 13 January 2015, 11:36

accordaccordacc wrote:ja śmigam z plecakiem,800 kilosów bez większego zmęczenia (sc57b)-nie ma chyba lepszego sporta który idzie na kompromis z turystyką :!:



800 to juz ładnie, ja dzienne bede maks oscylował do 500-600 :-)

User avatar
 
Posts: 248
Joined: 13 March 2014, 22:47
Location: Gdańsk
Points: 1
Motocykl: SC57b
Year production: 2006

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post » 13 January 2015, 14:40

ja mam sc57b, a nie sądzę, że jakoś się różni od sc57a i w zeszłym sezonie robiłem po 600km zarówno po Polsce jak i poza granicami i żadnego problemu. Torbę miałem zwykłą turystyczną przytroczoną expandorami i pająkiem. Żadnych problemów, śmiało mógłbym dalej jechać. Nie mam niestety porównania jakby to było jakby gdybym jechał turystykiem, zawsze miałem sporty. Jednak uważam, że nie będziesz narzekał ;)

User avatar
 
Posts: 103
Joined: 22 September 2014, 11:39
Location: Ożarów Mazowiecki/Warszawa
Points: 1
Motocykl: Kiedyś: Hornet 900, Aktualnie: 1000rr
Year production: 2005

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post » 14 January 2015, 15:09

też mi sie tak wydaje. bede równo umęczony jak na hornecie :-)
takie sakwy mam zamiar nabyć, http://img.dooyoo.de/DE_DE/orig/2/2/4/4/3/2244349.jpg
wiecej nie zapakuje :D

 
Posts: 17
Joined: 17 June 2014, 18:19
Motocykl: sc57b
Year production: 2006

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post » 14 January 2015, 17:04

Kupilem CBR dlatego ze wszyscy stwierdzili ze ten sport nadaje się do turystyki i się nie mylili przy prędkościach normalnych czyli 160 do 200 ten motocykl spala mi niecałe 7L/100km ochrona prze wiatrem lepsza niż w sc59 wiedz ten motocykl jest bliski ideału

Next

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests