Hamulec tyl w 1000RR 07
Witam
Mam takie pytanie do wlascicieli CBR 1000RR zwlaszcza z lat 06-07. Otoz w moim egzeplazu jest jakis slaby tylny hamulec. Wiem ze duzej skutecznosci na tyle spodziewac sie nie ma co ale u mnie nie prawie nie czuc zeby hamowal jak sie normalnie wciska dzwignie a jak stopniowo mocniej cisne to poprostu w pewnym momecie przy dosc duzej sile poprostu blokuje kolo. Efekt jest podobny do hamowania bez wspomagania w samochodach - topornie i ciezko.
Nie wiem czy w innych tez tak jest czy tylko u mnie.
Do tej pory w motorkach co mialem hamulec dzialal znacznie wydajniej.
Jak to wyglada u was??
Mam takie pytanie do wlascicieli CBR 1000RR zwlaszcza z lat 06-07. Otoz w moim egzeplazu jest jakis slaby tylny hamulec. Wiem ze duzej skutecznosci na tyle spodziewac sie nie ma co ale u mnie nie prawie nie czuc zeby hamowal jak sie normalnie wciska dzwignie a jak stopniowo mocniej cisne to poprostu w pewnym momecie przy dosc duzej sile poprostu blokuje kolo. Efekt jest podobny do hamowania bez wspomagania w samochodach - topornie i ciezko.
Nie wiem czy w innych tez tak jest czy tylko u mnie.
Do tej pory w motorkach co mialem hamulec dzialal znacznie wydajniej.
Jak to wyglada u was??
Tylnym kołem hamuje silnik i zamiast męczyć hebel zrzucaj biegi. Gdy nauczysz się cisnąć ten tył z każdym razem i przyjdzie Ci dohamować w zakręcie to wtedy zobaczysz że działa...no ale z perspektywy lasu :wink: Tylny hamulec musi być ostry tylko w motocyklach cross-enduto 2T bo 4T też skutecznie hamuje silnikiem