It is currently 19 November 2025, 02:48

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Usunięcie kleju z ramy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 16 December 2013, 19:51
Location: Śląsk
Motocykl: SC57
Year production: 2005

Usunięcie kleju z ramy

Post » 02 March 2014, 12:42

Jak w temacie czyli, miałem na ramie przyklejone carbonowe obudowy które zerwałem, w związku z tym, że jakiś niemiecki zjeq przykleił to na zajebiś.ie mocny klej jest problem żeby to teraz usunąć, zobaczcie na zdjęciu :placze: tyle co udało mi się usunąć w dwie godziny, mało tego widzę, że na ramie teraz zrobiły się przytarte białe ślady :placze:

Co tu z tym dalej robić ? jak usunąć klej, co dalej z ramą, była jak nowiutka a teraz przytarte plamy. No wkurzyłem się na MAXXXA

Image

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 02 March 2014, 13:01

Zmywaczem silikonowym probowales?

User avatar
 
Posts: 144
Joined: 13 November 2013, 19:43
Location: mazowieckie
Motocykl:

Post » 02 March 2014, 13:17

Kolego z foto wnioskuję że te białe koła to klej a te bardzo jasne to już wyczyszczone czy tak? :ooo:

więc jeżeli jest tak jak piszę z przykrością stwierdzam żeby uzyskać zadowalający efekt czeka cie malowanie ramy ponieważ ten zajeb..sty klej przeżarł ci oryginalny lakier i doszlifujesz się do żywego alu myślę że specyfiki tego nie ruszą bez uszkodzenia oryginalnej powłoki :/

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 16 December 2013, 19:51
Location: Śląsk
Motocykl: SC57
Year production: 2005

Post » 02 March 2014, 14:09

gczarkowski1 wrote:Kolego z foto wnioskuję że te białe koła to klej a te bardzo jasne to już wyczyszczone czy tak? :ooo:
:/


Niestety tak, jak znowu ją pomaluję przy sprzedaży kiedyś będą pierniczyć , ż e rama spawana, szpachlowana itd. :wnerwiony:

User avatar
 
Posts: 144
Joined: 13 November 2013, 19:43
Location: mazowieckie
Motocykl:

Post » 02 March 2014, 15:18

Kolego już pisałem w innym temacie i absolutnie nikogo nie namawiam nie mam w tym żadnych korzyści gość ci tak tryśnie jak japońcy podejrzewam że nikt nawet nie pomyśli że odnowiłeś ramę lakiernik samochodowy tego tak nie ogarnie na pewno ,sumienie masz czyste bo wiesz że rama jest sprawna 100% chodzi tylko o estetykę przecież możesz nawet z przyszłym kupcem udać się do aso na kontrolę
sprawę możesz załatwić kurierem zrobisz jak zechcesz ;)


http://motogarage.com.pl/realizacje.html

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 March 2014, 16:28

Porobic zdjęcia przed malowaniem razem z numerami itp zeby nie bylo i pomalowac

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 16 December 2013, 19:51
Location: Śląsk
Motocykl: SC57
Year production: 2005

Post » 02 March 2014, 19:56

tutaj chłopak zrobił coś takiego:

http://jakienarzedzia.pl/jak-usunac-zad ... motocykla/

Nie no masakra :/

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 02 March 2014, 21:35

A nie lepiej po prostu założyć te karbony spowrotem na ramę?

 

Post » 02 March 2014, 23:07

Hunganson...

Na Twoim miejscu nie ruszałbym tego, wiem że nie chcesz robić z moto pojazdu ,,reklamówki,, ale...

Spróbowałbym to zamaskować naklejkami a przy sprzedaży zerwał je i pokazał kupującemu.

Możesz zrobić też to co Koczis pisze wyżej.

Zabawę w szpachlę wykaże czujnik grubości lakieru a wiem że newralgiczne elementy wystawione na uszkodzenia są sprawdzane tym sposobem i jak wykaże to...

Ja nie zawracałbym sobie tym głowy...na miejscu kupującego stan sprzętu dla mnie byłby prawdziwy a nie picowany na sprzedaż.

User avatar
 
Posts: 144
Joined: 13 November 2013, 19:43
Location: mazowieckie
Motocykl:

Post » 03 March 2014, 08:03

Ale po h..j szpachlować a co dziur przecinakiem narobił ? panowie jeszcze moment a zrobicie chłopakowi z motoru trabanta z ddr i na odpust pojedzie nakleiki wstążeczki drewniane koguciki polerka mat i sprawa załatwiona nie no klękajta narody :) :) :)

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 03 March 2014, 08:36

Racja lepiej nie szpachluj bo będzie wyglądało jak ulepa.
Lepiej porób zdjęcia dla potomności ;-) doczyść jakimiś zmywaczami i pryśnij czarnym matem. Poprawiałem podobnie matową felgę i nic nie widać.
Moto Psycho

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 16 December 2013, 19:51
Location: Śląsk
Motocykl: SC57
Year production: 2005

Post » 03 March 2014, 09:21

Koczis wrote:A nie lepiej po prostu założyć te karbony spowrotem na ramę?


Połamał się jeden, gdybym wiedział, że tak to będzie dał bym sobie spokój, jutro pokarze to swojemu lakiernikowi zobaczymy co powie. Dzięki za podpowiedzi ;)

Next

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests