It is currently 19 November 2025, 01:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

BRAK plynu w zbiorniczku sprzegla Pomocy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 18
Joined: 09 March 2012, 17:03
Location: londyn
Motocykl:

BRAK plynu w zbiorniczku sprzegla Pomocy

Post » 01 December 2013, 17:58

Witam koledzy i prosze o pomoc jesli mozna a mianowicie Jakis czas temu odpalilem moto aby poprostu sie przejechac 10 m bo dluzszy czas stalo nie jezdzone i przy probie wrzucenia 1 poszlo to bardzo opornie ale poszlo natomiast praktyczne nie bylo osiagalne wrzucic biegow wyzszych klama od sprzegla byla napieta lekko lecz nie tak jak zawsze gdy spojrzalem na pojemiczniej z plynem do sprzegla jest calkowicie pusty chyba przez wlasna nie uwage jak jezdzilem jakis czas temu nie skontrolowalem ile jest w nim plynu i teraz wlasnie nie wiem czy jezdzilem przez jakis czas bez czy poprostu mi gdzies CENZURA..... podczas dluzego postoju w garazu Teraz moje pytanie brzmi jak zapewne ten uklad odpowietrzyc zaznaczam nigdy tego nie robilem przy sprzegle jedynie doswiadczenie mam z samochodu przy odpowietrzaniu hebli i co moglo byc przyczyna ze plyn sie wyczerpal Jesli mozna krok po kroku jak do tego sie zabrac opis bede wdzieczny pozdrawiam

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 December 2013, 18:30

turnmil, praktycznie tak samo robisz jak w samochodzie :D

tłoczek masz nad lewym setem masz tam śrube do odpowietrzania na klucz 10. Zalanie zbiorniczka na max pompowanie klamką przytrzymanie jej i poluzowanie odpowietrznika zleci powietrze przykręcamy odpowietrznik i znowu pompujemy. I tak kilka razy aż będzie pożądana twardość klamki.

Ps. Zobacz jeszcze przed wymianą czy nie masz wycieku gdzieś.
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 240
Joined: 07 March 2010, 10:10
Location: śląsk
Points: 5
Motocykl: 1000rr
Year production: 0

Post » 01 December 2013, 18:53

ja u siebie za chu.... nie mogłem odpowietrzyć ,dopiero popuszczenie przewodu przy klamce pomogło jak wymieniałem zbiorniczek ;)

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 December 2013, 19:09

heko55, jeżeli jest pusty zbiornik to pompka jak najbardziej się zapowietrzy i trzeba takiej ingerencji jak Ty mówisz :)
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 01 December 2013, 22:04

Jeśli można to przy okazji się zapytam. Jaki tam idzie płyn, ten sam co do hebli?

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 December 2013, 00:45

Koczis wrote:Jeśli można to przy okazji się zapytam. Jaki tam idzie płyn, ten sam co do hebli?


tak to samo.
Oddam nerkę za cbr :)


Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests