It is currently 19 November 2025, 03:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przejscie z k3 600 na 1000RR

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 26 August 2009, 13:58
Location: Legionowo
Motocykl: R1 RN12
Year production: 2005

Post » 25 June 2011, 09:35

A jaki masz kolor tej RRy ??

Z tego co się orientuje to czerwone się najlepiej prowadzą i mają mega buta.

Na mieście mówią też że jak się RR wk..wi to potrafi łańcuch uj..ać. :064: :064: :064: :064:

W twoim przypadku polecam również nieodpuszczanie gazu.

 
Posts: 179
Joined: 05 August 2010, 19:30
Location: Kielce
Points: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Year production: 0

Post » 25 June 2011, 14:45

gwałtowny wrote:A jaki masz kolor tej RRy ??

Z tego co się orientuje to czerwone się najlepiej prowadzą i mają mega buta.

Na mieście mówią też że jak się RR wk..wi to potrafi łańcuch uj..ać. :064: :064: :064: :064:

W twoim przypadku polecam również nieodpuszczanie gazu.


AAAA to już wiem dlaczego mi się tak dobrze jeździ,
moja jest czerwona. :D

 
Posts: 8
Joined: 18 September 2008, 02:24
Location: Bydgoszcz
Motocykl: 1000rr sc 57a dawniej 929
Year production: 2005

Post » 10 July 2011, 16:19

jak jesteś z grudziądza to wpadaj na kartodrom w bydgoszczy i tam pośmigaj na zakretach ... ja tam smigam cały czas

wstęp 20 zł
czynne dla motorów w poniedzialki i środy w godzinach od 16 do 19

http://www.youtube.com/watch?v=B2Vo5fyLMMo

 
Posts: 21
Joined: 21 June 2011, 22:39
Location: Grudziadz
Motocykl: Honda 1000rr sc59
Year production: 2011

Post » 11 July 2011, 20:36

hehe jezdzilem tam juz wiele raz K3 rizla, moze pamietasz, teraz cbr jeszcze nie bylem, zmieniam opone na dunlop, moze przyjade jakos jak znajde chwile, ale chcialbym troche zabespieczyc motor na tor a czasu malo. Zawieszenie juz mam ustawione...

User avatar
 
Posts: 149
Joined: 21 April 2008, 13:30
Location: tomaszoof
Points: 1
Motocykl: cbr 929
Year production: 2001

Post » 04 August 2011, 12:21

a może głupie ciśnienie w oponkach jest nieodpowiednie ? miał tak kiedyś mój kumpel po przesiadce z 600 rr na 1000rr repsola, miał dokładnie takie same problemy jak Ty opisujesz i powiedział, że 600-tką mu się miliard razy lepiej jeździło. do czasu kiedy nie poustawiał sobie ciśnień w oponach i zaczął cisnąć jak wcześniej :)
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

User avatar
 
Posts: 17
Joined: 15 December 2010, 18:40
Location: Pzn
Motocykl: 1krr
Year production: 2005

Post » 04 August 2011, 23:18

Zgadza się, nawet ciśnienie w oponach, a co dopiero ich profil i często zmiana na lepsze, razem z regulacją zawieszenia potrafią naprawdę odmienić sprzęta. Moja Bladzia po wymianie gum na raceteki i ustawieniu zawiasu pod tor stała się dużo mniej toporna w obyciu..

gogo_one podpis oka :one:

 
Posts: 21
Joined: 21 June 2011, 22:39
Location: Grudziadz
Motocykl: Honda 1000rr sc59
Year production: 2011

Post » 13 August 2011, 22:03

...jest juz duzo lepiej wjezdzilem sie w sprzeta, wymina tylne opony na nowa, regulacja zawieszenia troche km wiecej na liczniku i juz znacznie lepiej sie lata. Drugi wyjazd na tor mysle, ze juz powinna bydz kolano bez problemu, chociaaz przednia Michelin\a nie daje mi spokoju...

 
Posts: 417
Joined: 15 April 2011, 14:38
Location: OGL
Points: 5
Motocykl: S1000RR
Year production: 2012

Post » 14 August 2011, 12:10

zakładaj Pirelki supercorsy albo Metzelery racetec od razu bedzie moto sie prowadzio lepiej, michały to szity nie opony , moto cały czas sie slizga nawet przy przyspieszaniu na tych gumach

Previous

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests