Moderators: maciekx, Tytus
-
-
- Posts: 2
- Joined: 12 October 2008, 09:22
- Location: Pno
- Motocykl: sc57a
- Year production: 2004
» 12 October 2008, 09:25
Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział mi ze trzeba wyregulować wtryski? Stwierdził to po tym jak odpalałem moto że niby rozrusznik za długo kreci.
-
-
- Posts: 175
- Joined: 21 November 2007, 11:58
- Location: NOL
- Motocykl: GSXR 1000 K8
- Year production: 0
» 12 October 2008, 09:34
Bajka.Wtrysków nie reguluje sie.Możesz co najwyżej przepustnice zsynchronizowac.U mnie też troche dlugo kreci ale z mocą jest wszystko ok.
You can't fuck with
-
fabiqStaly Bywalec
-
- Posts: 820
- Joined: 16 June 2008, 12:23
- Location: Olsztyn
- Points: 10
- Motocykl: SC33
- Year production: 0
-
» 12 October 2008, 10:31
a ja to slyszalem ze sie synchronizuje wtryski?!
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte

-
-
- Posts: 458
- Joined: 27 September 2008, 22:59
- Location: Wieluń
- Points: 1
- Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
- Year production: 2004
» 12 October 2008, 10:56
U mnie też dłużej kręci.
-
-
- Posts: 175
- Joined: 21 November 2007, 11:58
- Location: NOL
- Motocykl: GSXR 1000 K8
- Year production: 0
» 12 October 2008, 13:09
fabiq wrote:a ja to slyszalem ze sie synchronizuje wtryski?!
Słyszałeś czy wiesz ze sie je reguluje?Bo ja nigdzie nawet nie słyszałem.A co sie reguluje?
You can't fuck with
-
-
- Posts: 49
- Joined: 24 March 2008, 23:00
- Location: Ireland
- Motocykl: honda fireblade 919
- Year production: 0
-
» 12 October 2008, 14:49
sprawdza sie cisnienie wtrysku i kat wyrzedzenia(w ktorym momencie ma wytrysnać i tyle )
-
-
- Posts: 556
- Joined: 25 March 2008, 20:25
- Location: NNM
- Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
- Year production: 0
-
» 12 October 2008, 15:00
A mi się wydawało że wszystkim steruje komputer i jak już źle wtryski pracują to się je wymienia. A ustawia się je podpinając komputer. Może się myliłem.
-
-
- Posts: 49
- Joined: 24 March 2008, 23:00
- Location: Ireland
- Motocykl: honda fireblade 919
- Year production: 0
-
» 12 October 2008, 15:07
i luki ma racje
-
cziken929Staly Bywalec
-
- Posts: 789
- Joined: 20 July 2008, 16:42
- Location: krasnysta
- Points: 22
- Motocykl: w narzędziach to z 5x929
- Year production: 2000
-
» 12 October 2008, 15:18
jedyną obsługą jest wyrównanie podciśnienia na przepustnicach. Jednostka sterująca ma wartości adaptacyjne na obwodzie otwartym dostraja się za pomocą czujników i innych wartości. Na obwodzie zamkniętym ma stałą mapę którą modyfikuje np PC w suzuki zmyślne urządzenie TEKA usb. Wtryskiwacze się zużywają ale musiałbyś osiągać przebiegi rzędu 500 000 km. Dobre paliwo czasem warto zmixować z xeramic szczególnie na wiosnę, robić regularne dobrze wykonane przeglądy i cieszyć się jazdą
wciąż zajmuję się serwisem
-
-
- Posts: 530
- Joined: 05 October 2007, 10:45
- Location: LZA
- Points: 3
- Motocykl: Piechota
- Year production: 0
» 12 October 2008, 15:57
Czytam sobie wlasnie w Superbike UK, ze wtryski w ok dziesiecioletnim moto trzeba przejrzec, bo brud sie osadza, bo sie rozkalibrywuja itd.
Co wy na to?
-
goOly19Staly Bywalec
-
- Posts: 812
- Joined: 07 December 2007, 22:29
- Location: Opole Lub
- Points: 1
- Motocykl: r1, drz 400
- Year production: 0
-
» 12 October 2008, 16:53
spoko
-
fabiqStaly Bywalec
-
- Posts: 820
- Joined: 16 June 2008, 12:23
- Location: Olsztyn
- Points: 10
- Motocykl: SC33
- Year production: 0
-
» 12 October 2008, 17:56
no ja slyszalem rozne rzeczy na szczescie cziken wszystko wyjasnia jak trzeba
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests