It is currently 19 November 2025, 03:01

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sport wydech

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 7
Joined: 07 December 2007, 16:05
Location: TCZEW
Motocykl: co chwile inny
Year production: 0

sport wydech

Post » 17 June 2008, 22:42

Zamierzam wrzucić do bladziocha yoshke i wiem ,że po wypięciu tego osranego pseudo Exup-a ,zapali się kontrolka z błędem , ta mrugająca ,czerwona .... jak to ominąć ?

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 17 June 2008, 22:57

wydlubac diode?!
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 65
Joined: 07 March 2008, 13:31
Location: czuć swąd
Motocykl: SC33
Year production: 1996

Post » 17 June 2008, 23:20

z tego co wiem mrugająca dioda to raczej CENZURA nie problem przy wymianie exupa, pomyśl raczej najpierw jak rozwiązać problem spadku mocy w zakresie niskich obrotów. Z tego co wiem power commander jedynie może pomóc.


pzdr

ps: fabiq, umiesz połapać jakieś części tańsze do sc33?? pisales ze pracujesz w intermotors, dlatego pytam 8)
Adrenalina to najlepszy drag

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 18 June 2008, 07:15

jasna sprawa, lusterka, zebatki , lancuchy, rozrzad, uszczelki, podnozki, manetki, kierunki, lampy (tez diodowe) , klamki, klocki, filtry, oleje, opony, plyny, zarowki - to wszystko mam do CBRki , a napewno lepszej ceny jak u mnie nie dostaniesz nigdzie indziej
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 18 June 2008, 07:37

es.r1 wrote:Zamierzam wrzucić do bladziocha yoshke i wiem ,że po wypięciu tego osranego pseudo Exup-a ,zapali się kontrolka z błędem , ta mrugająca ,czerwona .... jak to ominąć ?

Ja mam wywalony Exup i nic mi nie mryga.Wywal zawór a nie serwo nim sterujące i jest cacy...
You can't fuck with

 
Posts: 2
Joined: 29 July 2008, 12:44
Location: Katowice
Motocykl:
Year production: 0

Post » 29 July 2008, 12:47

Kontrolka z błedem dotyczy sondy lambda, jesli ją wypniesz to się zaswieci. Po odczepieniu linek z exupa nic sie nie zapali (samego exupa nie warto wypinać, bo będzie też pokazywał błąd i trzeba bedzie kombinować). Jesli chcesz wstawić kompletny układ wydechowy, wtedy albo wiercisz dziure i spawasz nakrętke do sondy lambda, albo kupujesz eliminator i wpinasz do gniazda zamiast sondy, koszt około 60 zł.

User avatar
 
Posts: 11
Joined: 24 January 2008, 20:36
Location: Berlin
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC57a
Year production: 2004

Post » 22 August 2008, 01:46

o2eliminator to nic innego niz opornik 330 Ohm na wtyczce hondy... czyli koszt nawet mniejszy.

Polecam wyciagniecie samych linek a nie odczepianie calego servo, bo wtedy komputer ponoc wlancza tryb awaryjny o zmniejszonej mocy... i swiecaca lampka o tym informuje :)
__________________________________________
LIVE to RIDE . . . RIDE to LIVE

Image
. . . . . . . http://www.bikerboyz-pl.de . . . . . . .

 
Posts: 21
Joined: 09 June 2008, 12:04
Location: Chełm
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 2005

Post » 03 September 2008, 10:32

Podłączę się do tematu, bo również mam zamiar wrzucić karbonową yoshimurę. Czy jest sens wymieniać cały układ? Czy tylko samą końcówkę? różnica w cenie w UK to jakieś 200 funciaków i zastanawiam się, czy warto je dorzucić.

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 03 September 2008, 12:38

Jak masz kase na to to jak najbardziej kupuj calosc, lepszy przyrost mocy lepsza charakterystyka silnika no i brak porblemow z exupem a jeszcze jak dorzucisz do tego PC to mozesz calkiem fajnie sprzeta dostroic, a na samej koncowce to efektow oprocz innego dzwieku nie odczujesz.

 
Posts: 21
Joined: 09 June 2008, 12:04
Location: Chełm
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 2005

Post » 04 September 2008, 00:36

dlaczego brak problemow z exupem? czy do wymiany calego wydechu potrzebna jest jakas specjalistyczna wiedza? na stronie Yoshimury sa instrukcje, wiec wydaje sie to prosta sprawa, ale nigdy nic nie wiadomo.

User avatar
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Post » 04 September 2008, 10:59

zaleta calego ukladu jest tez to ze likwiduje on katalizator, ktory z tego co wiem troche kastruje sprzeta
indywidualne instrukcje montazu masz dolaczone do kazdej zakupionej yoshimury -sciagnalem tego sporo z usa wiec wiem :P
u mnie slip-on RS5 carbon kosztuje 1600zl, full system z koncowka RS5 carbon 2700zl

pozdro
lenar

 
Posts: 21
Joined: 09 June 2008, 12:04
Location: Chełm
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 2005

Post » 04 September 2008, 23:43

Czyli krotko mowiac warto wymienic calosc? Roznica to co prawda ok 1kpln, no ale juz trudno, wszyscy pisza o tych problemach z exupem itd, wiec moze nie ma co sie rozdrabniac.
Lenar masz moze u siebie zalozona taka yoshi? Jestem czesto w Wawie i chetnie bym posluchal na zywo.
W UK caly wydech kosztuje 530 funciakow. Przy dzisiejszym kursie to ok. 2200. W USA oczywiscie jeszcze taniej. Jak troche opuscisz z tych 2700 to moze sie dogadamy :).


Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest