It is currently 19 November 2025, 01:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Uszczelniacze zawieszenia

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 25
Joined: 14 June 2012, 16:22
Location: Sopot
Motocykl:

Post » 28 May 2013, 10:17

A ok teraz skumałem dzięki i sprawdzę jeszcze raz :)

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 28 May 2013, 10:21

adam_repsol wrote:A ok teraz skumałem dzięki i sprawdzę jeszcze raz :)


Nmzc :/ jeżeli tak zrobisz to odkręcisz bez żadnego ale ;)
daj znać jak poszło :)
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 25
Joined: 14 June 2012, 16:22
Location: Sopot
Motocykl:

Post » 28 May 2013, 22:26

Dzięki za pomoc niestety z braku czasu i wyjazdu w czwartek byłem zmuszony oddać same lagi do mechanika który ogarnął temat w 4h...

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 28 May 2013, 23:18

wiertło wrote:adam_repsol, koledze chodziło o poluzowanie górnych śrub a dla tego ze w tej chwili na półce masz ściśnięte te duże śruby i nie odkręcisz. Sam to przerabiałem u siebie w motocyklach i crazyduck, ma rację
Jeżeli zostawisz skręcone lagi na dole to spokojnie odkręcisz i nic nie uszkodzisz i nic Ci sie nie przesunie.
wiertło zakumales ;) czasem nie chce mi się tłumaczyć jak dziecku

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 28 May 2013, 23:29

crazyduck wrote:
wiertło wrote:adam_repsol, koledze chodziło o poluzowanie górnych śrub a dla tego ze w tej chwili na półce masz ściśnięte te duże śruby i nie odkręcisz. Sam to przerabiałem u siebie w motocyklach i crazyduck, ma rację
Jeżeli zostawisz skręcone lagi na dole to spokojnie odkręcisz i nic nie uszkodzisz i nic Ci sie nie przesunie.
wiertło zakumales ;) czasem nie chce mi się tłumaczyć jak dziecku


Chyba nie masz do dzieci cierpliwości :P
ale dobrze że kolega ogarnął to w inny sposób a na przyszłość będzie wiedział ;)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 28 May 2013, 23:43

mam cierpliwość ale jak ktoś sam się za coś bierze,to coś powinien wiedzieć ;)

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 28 May 2013, 23:46

crazyduck wrote:mam cierpliwość ale jak ktoś sam się za coś bierze,to coś powinien wiedzieć ;)


no to racja jest :P
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 62
Joined: 13 June 2012, 16:14
Location: lll
Motocykl:

Post » 10 July 2013, 21:50

Panowie jakiej firmy uszczelniacze polecacie? Ewentualnie proszę o linka.

Previous

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests