Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 19:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Crash pad mocowanie

Witam

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 10
Rejestracja: 06 maja 2014, 17:28
Motocykl: CBR 1000rr sc57b
Rok produkcji: 2006
Samochód: Audi

Crash pad mocowanie

Post » 18 września 2020, 13:19

Jakie jest prawdopodobieństwo że wykręcając śrubę od mocowania silnika do ramy wykręce ją z gwintem. Moto ma już 14 lat, a śruby wyglądają na nigdy nie odkręcane więc aluminium mogło się utlenić. Czy nie lepiej kupić tylko crash pad na pokrywę silnika i dać sobie spokój z wierceniem otworów w owiewkach i ryzykiem uszkodzenia gwintu.

 
Posty: 20
Rejestracja: 29 sierpnia 2020, 10:48
Pochwały: 3
Motocykl: 1000rr SC57a
Rok produkcji: 2005

Re: Crash pad mocowanie

Post » 19 września 2020, 02:20

Wszystko zależy od materiału (jakości aluminium).
W starszych sprzętach (lata 90/ początek 00)nie miało to znaczenia. Dla przykładu podam FZ6. Stosunkowo nowy sprzęt. Użytkowany, grzany, chłodzony i w rezultacie w większości przypadków gwint zostaje na śrubie.
Fakt faktem, najgorsze połączenie aluminium+ stal.
Jak odkręciłeś w zyciu nie jedna śrubę, wyczujesz to na kluczu.

 
Posty: 10
Rejestracja: 06 maja 2014, 17:28
Motocykl: CBR 1000rr sc57b
Rok produkcji: 2006
Samochód: Audi

Re: Crash pad mocowanie

Post » 20 września 2020, 07:03

Mechanik powiedział że nie ma problemu zwłaszcza w hondzie ale przy mocniejszej glebie może pourywać uszy od silnika.


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość