Dzisiaj jest 29 marca 2024, 09:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Opony 190/55/17 - problem

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Opony 190/55/17 - problem

Post » 10 czerwca 2008, 21:38

Witam i prosze o rade .
Dzisiaj zalozylem na tyl opone o wyzszym profilu czyli 190/55/17 i wszystko fajnie do momentu kiedy zaczalem naciagac lancuch a tu zonk bo opona zaczela ocierac o wewnatrzna , tylna czesc wahacza od strony amora . No i czar prysl a mialo byc tak fajnie na winkielkach . Zastanawiam w czym problem . Mam zalozona tylna zebatke z 44 zebami a w oryginale jest 42 ale czy to mogloby powodowac az taka roznice w naciagu lancucha a tym samym odleglosc kola od wahacza ?
Spotkal sie ktos moze z takim problemem . Motocykl to sc 44 i oby sie nie okazalo ,ze w pospiechu trzeba bedzie szukac nowej gumy w fabrycznym rozmiarze 190/50/17.
---
pozdrawiam
Jacek

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 10 czerwca 2008, 21:45

:shock: Ja mam w swojej 929 właśnie taką oponę GP RACER 190/55 i jest przecudnie !! Nie bardzo kojarza jak Ci zacczepia ! Jeśli dałeś blat 44 to trzeba jedno ogniwo na łańcuchu dłużej
kogut

 
Posty: 48
Rejestracja: 17 marca 2008, 13:00
Lokalizacja: Świdnica
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 kwietnia 2009, 15:59

Ale tam jest spory zapas miedzy oponom a wahaczem...

Ja zamierzam założyć 55 dunlopa hmmm teraz to mnie zastanawia, bo na moje oko podejdzie
Obrazek

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2009, 19:14

Jesli masz tylna zebatke fabryczna to sie zmiesci , ja mialem wieksza 44 zęby i żeby zalozyc 190/55/17 musialem wrocic do fabrycznej zebatki 42 zęby . Niby mala roznica a jednak .
---
Pozdrawiam
Jacek
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 04 czerwca 2009, 18:44

a z ciekawosci jak wygladala u ciebie odleglosc miedzy blotnikiem a opona? nic nie haczylo? bo cos slyszalem ostatnio ze komus blotnik porysowala opona w takim rozmiarze... sam mam takie opony upatrzone na wakacje i sie zastanawiam czy nie bedzie problemow...

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 04 czerwca 2009, 21:48

A tego to Ci nie powiem , 929 nie ma fabrycznie błotnika nad kołem wiec problemu nie było . od modelu 954 błotniczek montowany jest seryjnie wiec mozliwe ,ze bedziesz go musiał zdemontowac ale to znowu przeciez zaden problem .
---
Pozdrawiam
Jacek
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 100
Rejestracja: 14 grudnia 2008, 16:39
Pochwały: 2
Motocykl: cbr 1000 rr Sp
Rok produkcji: 2015

Post » 04 czerwca 2009, 22:03

witajcie , ja w swojej 954 miałem dunlop 190/55/17 i nie było żadnego problemu wszystko się mieści i jescze jest luz, zębatki mam fabryczne.

 
Posty: 8
Rejestracja: 04 maja 2008, 13:58
Lokalizacja: Świętochł
Motocykl: SC57
Rok produkcji: 0

Post » 04 czerwca 2009, 23:34

w SC57 tez nie ma z tym problemu oczywiście na seryjnym napedzie

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 04 czerwca 2009, 23:57

ok thx za uswiadomienie ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 27 maja 2008, 10:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 05 czerwca 2009, 11:45

a czemu 55 zakladacie a nie 50 ?

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 05 czerwca 2009, 15:31

bo wyzszy profil duzo łatwiej pozwala składać sie w zakrety
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 05 czerwca 2009, 15:35

mikan pisze:a czemu 55 zakladacie a nie 50 ?
Jacek pisze:bo wyzszy profil duzo łatwiej pozwala składać sie w zakrety

... i oczywiscie nie ma innych opon sportowych na tor 190/50 sa tylko w "zwyklych" gumach , "torowki" takich rozmiarow nie maja... albo 180/55 albo 190/55

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości