Po sprzedaży SC57a i okrojonym budżetem powróciłem do starego modelu SC33
Znalazłem kiedyś na allegro taki trochę poobcierany egzemplarz. Szukałem takiego bo już przed kupnem stwierdziłem ze moje SC33 nie bedzie miało oryginalnej dupy. Po ogledzinach moto okazało sie że, nie było malowane wszystko w oryginalnym lakierze ( do kosmetyki), silnik pracował dobrze przebieg 64tys km a kultura pracy lepsza niż w SC57a.
Moto zostało:
- rozebrane, przesmarowane łożyskowanie tylnego wahacza,
- rozbiórka i czyszczenie ukł. hamulcowego
- czyszczenie i synchro gaźników
- regulacja zaworów, a że to SC33 to zawory były w normie
- polerka dekli i setów
- adaptacja zadupka z R1 rn04 (masakrycznie dużo czasu poświęciłem tym przeróbką drugi raz sie tego nie podejmę )
- tylna lampa LED
- Lakierowanie + naklejki
Nowe części:
- Klocki przód i tył
- filtr powietrza
- łożysko główki ramy
- kpl. opon Continental Sport Attac
- olej + filtr
A oto efekty pracy: