Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 06:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mój fajer is dead

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Mój fajer is dead

Post » 14 kwietnia 2010, 08:51

W niedzielne południe miałem czystą drogę to rozbujałem się do 230km/h... Stwierdziłem, że mi styka i odpuściłem. I wtedy usłyszałem terkot... Pomyślałem, że albo panewa, albo napinacz... Terkot pojawiał się przy zejściu z obrotów tak od 3,5 do 2,5tyś obrotów...

Sprawdziłem napinacz i igła. Spuściłem olej i widzę "płatki". :( Rozebraliśmy z młodym piec no i korbowodowa jedna oddała żywota. :okulary2:

Moje pytanie... Co mi radzicie?? Stan moich finansów wygląda kiepsko, a i kobieta się już wściekła na to wszystko... Najpierw gsxf który się psuł, teraz fajer.

Co zrobić... Szukać wału z panewkami głównymi i korbami z panewkami?? Szukać pieca i odkładać?? Ale to wiąże się z kosztami. Sprzedać w całości?? Ile dostanę za takiego fajera?? 94' owiewki całe, ale raczej pod lakier. Rama prosta, osprzęt sprawny.?? Może ktoś chce się zamienić za coś sprawnego?? Sprzedać na części??

Nie wiem co zrobić :placze:
Przykro mi w taki sposób rozstać się z motocyklami. Jak do czerwca 2012 nic nie zdziałam to po ślubie prędzej mi kaktus na tyłku wyrośnie niż kupie o2o. :|
Aha przejechałem nim 352km od kiedy go kupiłem... i koniec :roll:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 14 kwietnia 2010, 09:15

ja sie moge zamienić na GSXR 1100 93 rok :027: oczywiscie zalezy ile chcesz doplacić

[ Dodano: Sro Kwi 14, 2010 9:19 am ]
heh pewnie kupiłes juz z dojechanym silnikiem ;) możesz kupić wał + panewki ale ciężko trafic zeby spasowały z blokiem wiec awaria moze sie powtórzyć po np 1000km..? wiec trzebaby wał panewki nie pomieszane i blok czyli w sumie lepiej cały piec bez osprzętu i nie martwić sie czy ktos czasem nie pomieszał panewek.. Jesli nie dawno to kupiles to troche pomęcz sprzedajacego moze uda Ci sie wyrwac cos zlotówek ;)

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 14 kwietnia 2010, 09:32

A ja ci proponuje zrobić tak jak sasza mówi, do sprzedajacego najpierw a pózniej do sadu bo watpie aby dało sie zajeździc moto po 300 km. Zgodnie z kodeksem cywilnym wady ukryte nie ulegaja przedawnieniu, tylko musisz poinformowac sprzedawce o tym fakcie miesiac przed upływem wykrycia wady. Jak coś to moge pomóc bo w temacie jestem na bierząco i mam podobny problem. Nie radze dokladac do niego kasy tylko postraszyc i do sądu, po co masz placić za nieuczciwość sprzedawcy, lepiej niech on to zrobi :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 14 kwietnia 2010, 09:35

no wlasnie kolega "Nowy" walczy o swoje wiec moze i Ty powalcz

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 14 kwietnia 2010, 10:13

Nie no do sądu nie pójdę bo wiedziałem, że w piecu było pocudowane... I że nie wiadomo jak będzie... Kupiłem, loterie, no i niestety przegrałem :/

Gdyby jeszcze owiewki były w oryginalnym lakierze to bym kupił piec bez gadania... A jak pomyślę, że teraz kupić piec, potem pomalować żeby była ładna etc. To nie wiem co zrobić. Generalnie sam się prosiłem o kłopoty :|

ja sie moge zamienić na GSXR 1100 93 rok :027: oczywiscie zalezy ile chcesz doplacić

A ile dopłaty??

Nowy a u ciebie jaka była sytuacja??
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 14 kwietnia 2010, 10:42

u mnie jest za niskie ciśnienie oleju w silniku. wytoczyłem proces , jestem juz po pierwszej rozprawie i dzisiaj bede dzownil co dalej, bo skonczylo sie na tym ze bedzie ekspertyza bieglego tylko ze trzeba na nia kase wczesniej zaplacic, ja juz wplacilem i nie wiadomo czy on tez wplacil a do dzisiaj jest termin, jezeli nie bedize ekspertyzy to rozstrzygniecie sprawy bedzie na podstawie zebranych wczesniej dokumentów, odpuscic nie mam zamiaru bo nie jestem hu..em do bicia, a jak sie skonczy to nie mam pojecia, ale napewno dam znać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 14 kwietnia 2010, 11:37

hmm no to nie masz za bardzo podstaw zeby sie sadować. Pokaż mi zdjecia tej Twojej CBR musialbym sie zastanowić.. a ile Ty za nią dałes??

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 17 lutego 2008, 23:58
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 99

Post » 14 kwietnia 2010, 11:38

Współczuje kolego ! Ktoś musiałaś nieżle zajeżdzać tego fajera ! Nie byłoby łatwiej kupic silnik z jakiegos rozbitka?

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 14 kwietnia 2010, 12:04

Ja dałem 4tysie... zdjęcia jako takie http://forum.fireblade.pl/topics8/wita-was-mikolaj-miki1406-vt2243.htm <- tutaj... Zdjęcia są poglądowe... Fajer jest praktycznie kompletny. Brakuje przedniego błotnika (uchwyty są) i szyba jest w połowie bo idiota jakiś ją złamał i sobie podrównał... Drugą część mam i miałem to jakoś kleić natenczas...

Myśle nad drugim piecem, ale jest jedna zapora... finansowa
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 31 marca 2010, 21:42
Lokalizacja: Pieszyce
Motocykl: Zbliżony do litra
Rok produkcji: 0

Post » 14 kwietnia 2010, 15:24

olej był w normie?? jaki moto miało przebieg??

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 14 kwietnia 2010, 15:40

Olej wlany świeży jakieś 330km temu - wlany Castrol gps półsyntetyk. Przebieg moto o ile wierzyć zegarom 68000km

Jak go rozebrałem z młodym to mamy wrażenie, że panewka tej korby była dorabiana a sam wał szlifowany...
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 14 kwietnia 2010, 17:12

Mój znajomek pogonił silnik igłe za 1000zł,sam załuje ze nie wziąłem bo chciał mi dac za 800!!!wracając do tematu ja bym chyba zostawił moto,pomału bawił sie kosmetyka i szukał taniego i PEWNEGO pieca.jAK bys miał gdzie i czym zawsze mozna wstawic silnik od innego moto.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości