Dzisiaj jest 17 listopada 2018, 16:52

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Padl seryjny amor skretu

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: Max_929, maciekx, Tytus

 
Posty: 179
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 0

Witam

Post » 10 lipca 2012, 07:42

Max_929 pisze:na pierwszej stronie tego tematu Tytus podał jak to się robi ;)


Chyba mnie nie zrozumiałeś. Chodzi mi o to czy jest możliwość sprawdzenia amora jak go masz w ręce a nie zamontowanego w motorze. To jak się spawdza amortyzator gdy jest zamontowany w motorze to wiem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1143
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 lipca 2012, 14:27

a sorry za zamieszanie i powiem tylko ze ja sprawdzałem zamontowanego i wyszło na to ze nie działa ale jak jeżdżę to czyje że amor działa kiera jest sztywna, a zamontować go to chyba nie tak duzo pracy .

 
Posty: 179
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 10 lipca 2012, 15:17

Tak zgadzam się to zajmuje chwile. Gorzej jak nie masz motoru w pobliżu i nie możesz tego sprawdzić na moto.

[ Dodano: Sob Wrz 15, 2012 6:46 pm ]
No to w sumie to co zaopserwowałem to to że gdy amoryzator jest zepsuty elektronicznie to wywala błąd, lecz jest możliwe zepsucie mechaniczne a wtedy komputer nic nie widzi a amor nie działa. Rużnica jest taka że cięgno to co jest na wieloklinie w zepsutym lata swobodnie tzn można nim poruszać bez oporu, a w dobrym rusza się ale ze sporym oporem. To tak na przyszłość dla innych.

 
Posty: 8
Rejestracja: 22 września 2017, 17:21
Lokalizacja: Niemcy, Badenia Wittenbergia
Motocykl: cbr 1000rr sc 57
Rok produkcji: 2006
Samochód: A6

Re: Padl seryjny amor skretu

Post » 09 września 2018, 13:52

Witam. Kiedy ostro przyspieszam na nierównym asfalcie (pofalowany), to czasem wpada w mocną shime. Podczas większych prędkości, powyżej 240 też lekko faluje kiera. Amor skrętu podczas testu lekko hamuje. Nie wiem czy wystarczająco. Może to nieuniknione podczas pokonywania specyficznych nierówności na drodze ? Jest to mój pierwszy motor, wiec nie wiem czy to nie norma przy ostrej jezdzie.

 
Posty: 3317
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 103
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Padl seryjny amor skretu

Post » 09 września 2018, 22:54

Powinna być cisza i przy teście musi czuć dość spory opór. Jeżeli masz pojęcie na temat mechaniki można go rozebrać i wymienić olej.
Oddam nerkę za cbr :)

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości