Dzisiaj jest 21 września 2019, 23:37

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Power Commander V brak mocy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: Max_929, maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 08 września 2019, 23:15
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57A
Rok produkcji: 2005

Power Commander V brak mocy

Post » 08 września 2019, 23:37

Cześć!

Od jakiegoś czasu (będzie ze 2 miesiące) zmagam się z pewnym problemem w moim fajerze, mianowicie przy około 7-8 tys. motocykl dostaje bardzo odczuwalnego muła przy mocniej otwartym gazie. Nie potrafię tego zdiagnozować, ale odczucie jest takie jakby nie dostawał wystarczająco dużo paliwa, albo go zalewało.
Podczas, gdy motocykl stoi na podnośnikach, bez problemu wkręca się do odcięcia na każdym biegu :rofl: na szczęście nie spadł mi z podnośników :D
Moto ma założony Power Commander V + SFM + QS + wydech Giannelli + K&N.

Póki co zrobione:
- czyszczenie i smarowanie filtrów powietrza,
- wymiana świec na nowe Denso,
- sprawdzona pompa paliwa (dmucha 53 psi na listwie), czysta w środku, bez rdzy, przewody i filtry czyste
- przewody nie są nigdzie zagięte, złamane ani popękane,
- wgranie mapy zerowej do PC.

Wczoraj odpiąłem PC całkowicie od motocykla i problem zniknął jak ręką odjął, więc to ewidentnie problem z Power Commanderem. Dzisiaj zapiąłem go znowu i zgodnie z tym co pisze Dynojet na swojej stronie, w przypadku problemów -> upgrade firmware'u. Podniosłem fw na PCV i SFM do najnowszego, jednak w dalszym ciągu nie przyniosło to efektu. Profilaktycznie jeszcze ustawiłem TPS po stronie PC - motocykl chodzi lepiej, lepiej reaguje na gaz, jednak w dalszym ciągu ma doła przy ok. 8 tys.

Wyczerpują mi się już pomysły a nie chcę rezygnować z PC głównie z racji quickshiftera :placze:

Chodzi mi po głowie jeszcze kabelek od czujnika prędkości do PC, ale nie wiem czy może mieć to coś do czynienia (prędkość wyświetlana prawidłowo na liczniku - sprawdzane z drugim motocyklem).

Spotkał się ktoś z podobnym problemem lub ma pomysł co jeszcze mogłoby powodować takie zachowanie? Za tydzień szykuje mi się wypad na Poznań, więc zależy mi, żeby do tego czasu rozwiązać problem.

 
Posty: 772
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: Power Commander V brak mocy

Post » 09 września 2019, 08:24

PC do wywalenia. Nie jesteś pierwszy który ma problem z tym. Kup nowego wgraj mape i zobacz ale odradzałbym te komputery lepiej zainwestuj w remap kompa fabrycznego.

 
Posty: 4
Rejestracja: 08 września 2019, 23:15
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57A
Rok produkcji: 2005

Re: Power Commander V brak mocy

Post » 09 września 2019, 13:54

Właśnie tego się obawiam najbardziej.
Napisałem jeszcze @ na wsparcie techniczne Dynojeta. Póki co czekam.

 
Posty: 4
Rejestracja: 08 września 2019, 23:15
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57A
Rok produkcji: 2005

Re: Power Commander V brak mocy

Post » 09 września 2019, 20:39

Tak dla potomnych: odpiąłem Secondary Fuel Module (SFM) i wszystko wróciło do normy, więc coś jest z tym modułem.
Jeszcze pogrzebię i dam znać jak coś znajdę.


Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość