Hej, poszukuję chętnych osób do wymiany żółtych kabli od altka na grubsze teflonowe. Dla tych co nie wiedzą, to właśnie kable a nie regulatory są przyczyną problemów z ładowaniem w Hondach. Nawet jeśli teraz nie macie takich problemów to warto mieć takie kable w zanadrzu, tym bardziej że następna okazja do kupna prędko się nie trafi. No chyba że macie luźne 2 kafle żeby wyłożyć za całą szpulę 100-metrową. Bo tego typu kabla zwyczajnie nie da się kupić na metry.
Wpisywać się na listę kto chętny!


ale w końcu zrobione, zdjęcia wklejam poniżej. Ładowanie teraz jest takie: na wolnych obrotach 15.15V, po włączeniu świateł mijania 14.8V, po włączeniu długich 14.5V, jak dodaję gazu to spada i od 4k obr w górę stoi w miejscu na 13.95V. Po jeździe aku ma 13.15V na wyłączonym silniku a żółte przewody są po prostu ciepłe. Jestem zadowolony 

