Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

CBR 1000rr - Hondy ciąg dalszy

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 7
Rejestracja: 25 stycznia 2017, 09:51
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 2004

CBR 1000rr - Hondy ciąg dalszy

Post » 27 lutego 2017, 21:29

Witam wszystkich serdecznie nadszedł czas abyśmy się przedstawili- Nazywam się Szymek i chciałem wam pokazać mój nowy nabytek - Honda CBR 1000rr 2004.Na forum jestem niedługo zazwyczaj czytałem u Was i na forum cbr nie udzielając się. Dlaczego Hondy ciąg dalszy.. ponieważ 3 poprzednie sezony spędziłem z jednym z najlepszych (jak dla mnie) motocykli mianowicie Hondą Hornet 600 z 1998 roku. Była to owocna (czyt.bezawaryjna) miłość ale w końcu jak u większości osób przychodzi taki moment "a może by tak coś większego?" Więc zacząłem poszukiwania - niewiele motocykli oglądałem trochę z braku czasu a w okolicy nic ciekawego nie było w pewnym momencie padła propozycja Zx 10r z 2007 od znajomego ale nie było wystarczających funduszy- chociaż zieleń mi się śni po nocach miałem plakat nad łóżkiem z Kawą 10. Poszukiwania na chwilę umilkły ale kilka razy w tygodniu przeglądałem portale z okolicy. Pewnego dnia pokazało się ogłoszenie o NIEJ :) więc za telefon i dzwonię,okazało się że gość wystawił dzień wcześniej(handlarz) sprowadzona z Włoch, ogólnie stan bardzo ładny lekko położona na prawej stroni kilka małych pęknięć na plastikach ale wszystkie oryginalne.O przebieg nie pytajcie równie dobrze mógłby wpisać 0 km na blacie- przesadzili. Miałem ok 80km ale myślę zaryzykuję wziąłem kumpla z busem i jedziemy!
Na miejscu zrobiłem najgorsze co mogłem- zakochałem się i zdrowy rozsądek poszedł... ( a kumpel nie lepszy ) wstyd się przyznać ale zrobiłem to samo co w przypadku Horneta kupiłem sercem - wtedy się nie zawiodłem mam nadzieję że teraz też nie. No więc szybkie oględziny, jak odpalił nogi mi zmiękły :D jako że koniec stycznia zrobiłem tylko rundkę po podwórku i decyzja - bierzemy. Udało się z gościem dogadać-nie było lekko ale po chwili czasu pakowaliśmy już moje cudo na busa. I tak wracałem bez grosza a jeszcze musiałem pożyczyć ale szczęśliwy.Po kilku dniach emocje opadły i można było zabrać się za sprawdzanie co tak właściwie kupiłem? Hania ma kilka dodatków:
-wydech Arrow
-Lusterka z kierunkami Barracuda
-ciemna szyba
-mocowanie tablicy Rizoma ale trochę druciarstwem zalatuje.
Reszta chyba w oryginale, mały serwis już za nami jak ogarnę foto to wrzucę. Zdjęcia robiłem ostatnio pogada nie za dobra no ale muszę się pochwalić :)
Oceńcie sami:(chociaż żona stwierdziła że z tym białym nie do końca mi się bardzo podoba w tym malowaniu)
Pozdrawiam.
Załączniki
IMG_0587.JPG
IMG_0590.JPG
IMG_0597.JPG
IMG_0588.JPG
IMG_0592.JPG
IMG_0595.JPG

 
Posty: 183
Rejestracja: 15 grudnia 2010, 17:13
Lokalizacja: dolny
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 97

Re: CBR 1000rr - Hondy ciąg dalszy

Post » 27 lutego 2017, 23:58

No i gitara. Oby służyła jak wygląda.

 
Posty: 7
Rejestracja: 25 stycznia 2017, 09:51
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 2004

Re: CBR 1000rr - Hondy ciąg dalszy

Post » 30 maja 2017, 12:30

Trochę czasu minęło więc byłą chwila żeby co nie co pogrzebać przy moto na początek wziąłem się za wymianę uszczelniaczy i oleju. Z tego co poczytałem na forum wybór padł na komplet All Balls a olej wziąłem na test Agipa 15W chyba zawsze latałem na 10W więc spróbuję trochę twardszego co prawda nie będę miał porównania bo na starym latałem tylko chwilę a i tak nie wiem co było zalane. Po krótkich przejażdżkach na standardowych ustawieniach z serwisówki jest dosyć twardo ale zobaczymy co i jak.
Obrazek
W następnej kolejności poszyły przewody w oplocie Hel kolor idealnie dobrany :shock: ale kumpel miał z rozbitego bandita i wziąłęm na próbę troszką za długie ale to chyba nie przeszkadza w niczym ? I CENZURA wymiana płynu hamulcowego na RBF 660 do tematu podchodziłem dwa razy i tak nie jestem jeszcze w 100% zadowolony nie wiem czy to nie wina klocków bo tak jak pisaliście na forum przeprowadziłem serwis pompy i zacisków-było tam trochę tej galarety. Wydaje mi się że przy ostrzejszym latanie po winklach potrafi lekko puchnąć-słabnąć hamulec i nie do końca wiem gdzie leży wina czy w złym odpowietrzeniu klockach czy tym że przewody są trochę za długie.
Po tym przyszedł czas na kosmetykę wpadły nowe klamki regulowane końcówki kierwnicy i nowy tank-pad ten angielski wyleciał :)
Obrazek
W między czasie dostałem od koleżków zestaw do pielęgnaji bzyka ale nie miałem jeszcze czasu wypróbować
Obrazek
Po czym nadszedł czas na refleksje :o Honda zaskoczyła mnie kolejny raz...
po tym jak wiedziałem o wydechu Arrow-a miłym zaskoczeniem były filtry BMC ale jak pisaliście wszystko fajnie pięknie ładnie ale nie do końca bo żeby miało to sens trzeba się wybrać na hamownię i wydać kasę na Power Commandery i inne bajery :D więc od czasu do czasu przebiegała mi myśle żeby się wybrać do jakiegoś fachowca i to ogarnąć i tak było do wczoraj gdy to nie zajrzałem (pierwszy raz od zakupu :lol: )w czeluści bagażnika i co.. :shock: :shock:
Obrazek
hehe trochę zbielałem no ale chyba pozytywnie PC wygląda na sprawny i działający włącza się, przy dodawaniu gazu wskażnik fuel rośnie wraz z obrotami więc chyba jest ok :?:
Obrazek
Ciekawe czy ktoś podszedł do sprawy profesjonalnie ze względu na wydech i filtr po prostu dla lepszej pracy silnika czy było to modyfikacja stricte do torowania. Tego się już chyba nie dowiem teraz tylko nasuwa się pytanie nie ruszać tego bo jest ustawione(ale gdzieś czytałem że położenie geograficzne też ma znaczenie) czy wybrać się do jakiegoś zakładu czy polecacie kogoś w małopolsce?
I tym pozytywnym akcentem kończe kolejną cześć zaskoczeń ze strony Hondy.


Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości