Dzisiaj jest 12 maja 2024, 02:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problemy po wymianie aku na oryginalny

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 01 lipca 2012, 15:29
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 2
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1999

Problemy po wymianie aku na oryginalny

Post » 10 marca 2013, 21:31

Witam,

Postanowiłem zakupić nowy akumulator taki jak w serii tj YTX9-BS z Yuas`y. Wcześniejszy właściciel miał jakiś dziwny wynalazek tj. o wiele większy aku wsadzony w miejsce schowka pod siedziskiem pasażera. A że jestem człowiekiem który preferuje rozwiązania fabryczne zakupiłem aku zalecane przez producenta.

No i tu zaczęły się schody, moto nie odpala wcale i do tego kręci dość mizernie. Sprzęt jest po pełnym przeglądzie i regulacjach tj. reg.i czyszczenie gaźników, reg. zaworów, nowe świece, czyszczony filtr jakieś 2-3 tyg temu. Na poprzednim aku pali bez problemu, choć nie od strzała potrzebował jakichś 5-6 obrotów.

Czy to może mieć coś wspólnego z rozrusznikiem? Macie jakieś sugestie?

Pokreślam że aku jest nowy, w pełni sprawny i naładowany.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 marca 2013, 21:39

Dr.Redrum, żeby wykluczyć rozrusznik to na krótko sprawdzić jak kręci jak się okaże ze ok to trzeba szukać po kablach przekaźniku rozrusznika itp
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 01 lipca 2012, 15:29
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 2
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 10 marca 2013, 21:51

Hm... w sumie nie głupi pomysł, elektrykiem nie jestem a na elektryce znam się słabo ale jak na krótko podepnę aku pod rozrusznik to zobaczę tylko jak szybko i sprawnie kręci, a co z odpaleniem?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 marca 2013, 22:05

Zobacz na najpierw na krótko i zobaczysz czy jest różnica jeżeli żwawiej kręci to czyli coś w kablach jest jeżeli nie sprawdzi się test na krótko to to wiadomo że rozrusznik nie teges ;)
odpalenie na koniec musisz to kręcenie wyczaić co jest nie tak :/
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 137
Rejestracja: 17 lipca 2012, 19:40
Lokalizacja: Iłża
Motocykl: SC50 / SC57B
Rok produkcji: 2007

Post » 10 marca 2013, 22:15

Jeśli aku. był nie tylko większy gabarytowo a i Amperomierzem czyli mocą, może to oznaczać że rozrusznik trzyma na tulejach i potrzebuję więcej mocy na zakręcenie, czyli poprzedniemu właścicielowi opłacało się wsadzenie większego aku, niż regeneracja rozrusznika.
Umrzeć to nie sztuka, natomiast sztuką jest żyć,

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 marca 2013, 22:18

TomRR pisze:Jeśli aku. był nie tylko większy gabarytowo a i Amperomierzem czyli mocą, może to oznaczać że rozrusznik trzyma na tulejach i potrzebuję więcej mocy na zakręcenie, czyli poprzedniemu właścicielowi opłacało się wsadzenie większego aku, niż regeneracja rozrusznika.


dokładnie i sam stawiam na rozrusznik ;)
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 01 lipca 2012, 15:29
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 2
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 10 marca 2013, 22:39

Teoretyzująć jeżeli sprawdzi się opcja rozrusznika, to z jakim kosztem muszę się liczyć?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 marca 2013, 22:49

Dr.Redrum pisze:Teoretyzująć jeżeli sprawdzi się opcja rozrusznika, to z jakim kosztem muszę się liczyć?


może być tak że pare zł za klamoty w środku cię to wyniesie lub oststecznie kupić dobrą używkę :P
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 01 lipca 2012, 15:29
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 2
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 10 marca 2013, 23:05

Na allegro do 100zł są używki, ale spoko, jutro sprawdzę na krótko dla pewności :)

dzieki!

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 11 marca 2013, 11:24

Witaj Dr.Redrum jak byś potrzebował rozrusznik mam 100% sprawny :one:
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 01 lipca 2012, 15:29
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 2
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 11 marca 2013, 18:32

spoko dzisiaj spróbuję zdemontować rozrusznik i zaglądne do środka :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 marca 2013, 18:56

Dr.Redrum pisze:spoko dzisiaj spróbuję zdemontować rozrusznik i zaglądne do środka :)


tylko przed rozebraniem zobacz jak kręci
Oddam nerkę za cbr :)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość