Dzisiaj jest 29 marca 2024, 09:01

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kierunkowskazy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Kierunkowskazy

Post » 16 listopada 2012, 21:15

Po przełączaniu na światła mijania lub na długie nie działają kierunkowskazy. Sprawdzałem na innej żarówce, bezpieczniki, wtyczki w prawym wypełnieniu i od przerywacza, ale niestety to nie pomogło. Moto stoi już dobre dwa tygodnie nie odpalane. Wcześniej wszystko działało. Gdzie szukać przyczyny?

http://www.youtube.com/watch?v=2SYk3nSH ... e=youtu.be

[ Dodano: Pią Lis 16, 2012 9:08 pm ]
Gdzie jest masa od świateł i kierunków ??

[ Dodano: Pią Lis 16, 2012 9:58 pm ]
Masa pod modułem i pod wtryskami w pomarańczowej kostce?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 listopada 2012, 23:26

johny89, tak szukaj pod modułem i koło wtrysków od świateł masz z lewej strony czaszki w tym wypełnieniu siwa kostka z mostkami
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 17 listopada 2012, 19:31

Pod modułem znalazłem ,ale pod wtryskami nie wiem która to jest. Są cztery kostki w takiej osłonie, ale żadna nie jest pomarańczowa :(
Doładowałem akumulator, przeczyściłem masę pod modułem i kostki o których wyżej pisałem i nic nie pomogło :( Z lewej strony pod wypełnieniem nic nie ma.
Raz przez chwile na światłach kierunkowskaz mrugnął i później dalej to samo.
Jutro mam zamiar pojeździć. Jak nie zacznie działać to zamawiam przerywacz do ledowych kierunków na zamianę. A jak to nie pomorze to odstawiam sprzęt na zimę ,rozbieram z plastików i będę leciał po kabelkach :(

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 17 listopada 2012, 21:01

Na bank masz słaby akumulator. Podłącz inny, lub spróbuj jeszcze na odpalonym moto jak jest ładowanie.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 17 listopada 2012, 23:29

johny89, musisz mieć kostkę koło lampy siwą druga jest koło listwy wtryskowej najgrubsza wiązka która idzie przy ramie i tam w izolacji jest schowana kostka pomarańczowa wybadasz ręką lub wzrokowo jeżeli będzie od góry nie jest ona taka mała
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 18 listopada 2012, 17:26

wiertło, Dzięki. To może ta co z wiązki wystaje http://zdjecia.fireblade.pl/sc44_929rr/929_26.jpg

Dziś trochę pojeździłem i na odpalonym moto wszystko dział ale...

1. Jak zgaszę silnik z włączonym kierunkiem i światłem to po chwile przestaje działać. Jak odpalę to działa.

2. Jak przełączam z postojówek na mijania to czasami przygaśnie mi podświetlanie zegarów.
Wydaje mi się jakby w przełączniku coś nie łączyło.

Obstawiam na ten wyłącznik od świateł, ale w nim się chyba za dużo zrobić nie da?? Jego też już czyściłem. W zimie jeszcze raz na spokojnie sprawdzę wszystko po kolei.

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 18 listopada 2012, 18:48

Dzięki za piwko ;) ale szkoda twojego dłubania w instalacji, wymień akumulator zanim trafi ci alternator i będzie wszystko ok. Takie moje zdanie na 99% to słaby aku.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 listopada 2012, 20:43

johny89, tak to jest ta pomarańczowa kostka obok czerwonej ona zazwyczaj jest zaizolowana i jej nie widać. Ta kostka ma zielone kable od wspólnej masy i od iskry i ona zazwyczaj robi dym w 929. Warto sprawdzić przełącznik też ale na moje gdzieś jest brak masy że tak sie dzieje.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 18 listopada 2012, 21:03

Napięcie akumulatora spadało do 11,8/9.
Akumulator ma dwa lata. Aku Varty.

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 18 listopada 2012, 23:07

Nie chce straszyć, ale sprawdź alternator.

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 19 listopada 2012, 08:18

mierzylem teraz po wczorajszej jezdzie i ma 12.7

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 19 listopada 2012, 15:24

johny89, to aku jest ok tak powinno być
Oddam nerkę za cbr :)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości