Strona 8 z 11

: 20 czerwca 2012, 14:00
autor: Mac_78
witam - zakupiłem SC 57 opony oczywiscie zamierzam zmienić na nowe bo są totalne kwadraty ( moto po miszczu polnej prostej po 2 cm od srodka opony łysa prawie boki nietknięte ;),

które będą sie łatwiej i bezpieczniej zamykać i sprawować w zakrętach, jazda głównie uliczna na codzień czasem Radom/Lublin chciałbym bezpiecznie sie czuć i zamykając opone nie martwić sie ze dupa zaraz poleci a ja bede zbierać owiewki ... wczesniej w R1 miałem Metzelery Racetec K1 założone potorowe - zamykałem je jak chciałem robiąc to niemalże mozna było dłubać przy tym w nosie ;) i to przy mojej pierwszej w zyciu wizycie na torze, na żadnych sie tak pewnie nie czułem, niestety nikły w oczach

wybieram pomiędzy PILOT POWER ( zwykłe)
a DIABLO ROSSO ( I )
(jednych ani drugich nie miałem zwłaszcza na litrze, nie jestem tsterem opon co zjezdza 14 kompletow w sezon i zna wszystkie na wylot ;)

KTÓRE brać i na miękko kolano męczyć ? Jazda własciwie wyłącznie na suchym i pewne prowadzenie w mocnym złożeniu i szybkie nagrzewanie - na tym mi zależy - jazda po wodzie i lodzie mnie nie interesuje bo wtedy i tak jade samochodem....
jak wytrzymają 5-6 tyś km to będzie wystarczająco.




Pozdr

[ Dodano: Czw Cze 21, 2012 9:24 am ]
widze ze odpowiedzi brak i poki sam sie nie przejade to sie nie dowiem, zdecydowałem sie na nowki diablo rosso i zobaczymy czy są takie niezłe jak w testach i według opinii innych, jak nie podejdą wiecej nie bede eksperymentować i wiecej innych jak sprawdzone choć używane racetec czy sc nie założe,
moze i starczaą na 3 tyś max ale za to mozna na nich jezdzic jak sie chce

: 21 czerwca 2012, 11:53
autor: pork
Możesz wziąć Raceteki K3 - najtwardsze.

: 25 czerwca 2012, 13:46
autor: Mac_78
moze nast razem - poki co załozyłem DIABLO ROSSO - mocnych winkli jeszcze sie boje bo tylko ok 40-50 km naturlałem i sie nie doratły, wiec powoli coraz niżej , przy jezdzie na wprost i dawaniu gwałtownym w palnik przy 4-5tys na 1-2 biegu koło sie nie uslizguje - dziob w góre podrywa a koło sie trzyma wiec sądze ze i w zakrętach przy moich umiejetnosciach dadzą rade sie pozamykać bez niespodzianek.
z doswiadczenia wiem ze słabsze opony - tańczą na 1- drugim biegu jak sie odwinie gwałtownie mocno - te sie trzymają wiec pierwszy test zdany pozytywnie przy obecnych temp. ;)

np pilot road 2ct ()turystyczno sportowe - jeszcze jako tako ale tańce dupy na 1-2 biegu sie zdarzały ) , albo D211 twarda mieszanka (tak d211 tak niby chwalone, ale twarda mieszanka na K4 1000 dupa tańczyła nawet na trojce w przy temp jesiennych i wiosenych ale powyzej 10 stopni, bardzo niepewnie sie na nich (d211) czułem po dogrzaniu było lapiej ale i tak mam złe doswiadczenia) nie wspomne o oponach starszych niz 5 lat wtedy marka i model niewazna no chyba że w 600tce ;)

dopiero na torze sie przekonam czy to był dobry wybor czy nie - poki co czuje ze spełnią moje oczekiwania.

: 25 czerwca 2012, 20:17
autor: Marek760i
na jakim torze

: 26 czerwca 2012, 11:09
autor: Mac_78
przeszkód ;))))

w Radomiu zakręty i niska prędkość, jak dla mnie w zupełności starcza do nauki i pierwszych kolan, w takich warunkach powinny być ok, pojade to cos o nich napisze

: 24 lipca 2012, 22:14
autor: czołg
Lata może już ktoś na S20?? bo mam dylemat S20 czy BT016 :/

: 25 lipca 2012, 10:36
autor: stashekcn
Ja jeżdze na Dunlopach Qualifierach II. Miałem je w F2, SC-28 i SC57. Jestem zadowolony, a nie należe do tych co jeżdzą tylko wprost ;)

: 26 lipca 2012, 16:13
autor: drzewo
czołg pisze:Lata może już ktoś na S20?? bo mam dylemat S20 czy BT016 :/


Bierz S20 - to następca BT-016 Pro. Tutaj masz opinie.

: 26 lipca 2012, 17:40
autor: maciekx
s20 testowali w ostatniej motormanii bardzo chwalili że dużo lepsze niż bt016

: 23 lipca 2013, 12:09
autor: Martin.B.M.
Ma ktoś z was założone u was w moto oponki Conti RaceAttack street lub comp. ??

: 18 października 2013, 08:51
autor: adrianellooo
Siemka

A testował może ktoś Pirelki Angel GT??? Kolega zakupił przed sezonem takowe do ZX12R, nalatał 9tyś.km i jak ją ostatnio oglądałem, to byłem w szoku. Opona zużyta gdzieś w granicach 60-70% :ooo: A chłop wali często długie gumki i lekko sprzętu nie traktuje. Poza tym Kawa 12-stka potrafi zeżreć oponki na prawdę szybko :wnerwiony: Jak jechaliśmy na winkle i odwijaliśmy non stop na granicy.... wymieniając się sprzętami, to na prawdę dają rady. Dodam że latam na Diablo Rosso II, więc przyczepności nie brakuje. Zjechałem w tym sezonie dwie i pół opony z tyłu i półtora z przodu. Średnia przebiegu tylnej 7tyś.km

Pozdrawiam

: 17 grudnia 2013, 14:32
autor: zajc600rr
Panowie co by nie zakładać nowego tematu zarzucę pytaniem tutaj. Jakie powinno być ciśnienie w D211 o rozmiarze 200/55/17? Chodzi mi o ciśnienie na drogę nie tor. No i jakie optymalne będzie w przedniej gumie? Dzięki.