Postawiono nową wersję forum i stronę na nowym serwerze, proszę testowac i zgłaszać problemy ;)
viewtopic.php?p=143542#p143542

Jakie opony do CBR 1000 RR SC57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
Mac_78
Posty: 25
https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
Rejestracja: 21 marca 2012, 10:44
Motocykl:
Lokalizacja: wwa

Post autor: Mac_78 »

witam - zakupiłem SC 57 opony oczywiscie zamierzam zmienić na nowe bo są totalne kwadraty ( moto po miszczu polnej prostej po 2 cm od srodka opony łysa prawie boki nietknięte ;),

które będą sie łatwiej i bezpieczniej zamykać i sprawować w zakrętach, jazda głównie uliczna na codzień czasem Radom/Lublin chciałbym bezpiecznie sie czuć i zamykając opone nie martwić sie ze dupa zaraz poleci a ja bede zbierać owiewki ... wczesniej w R1 miałem Metzelery Racetec K1 założone potorowe - zamykałem je jak chciałem robiąc to niemalże mozna było dłubać przy tym w nosie ;) i to przy mojej pierwszej w zyciu wizycie na torze, na żadnych sie tak pewnie nie czułem, niestety nikły w oczach

wybieram pomiędzy PILOT POWER ( zwykłe)
a DIABLO ROSSO ( I )
(jednych ani drugich nie miałem zwłaszcza na litrze, nie jestem tsterem opon co zjezdza 14 kompletow w sezon i zna wszystkie na wylot ;)

KTÓRE brać i na miękko kolano męczyć ? Jazda własciwie wyłącznie na suchym i pewne prowadzenie w mocnym złożeniu i szybkie nagrzewanie - na tym mi zależy - jazda po wodzie i lodzie mnie nie interesuje bo wtedy i tak jade samochodem....
jak wytrzymają 5-6 tyś km to będzie wystarczająco.




Pozdr

[ Dodano: Czw Cze 21, 2012 9:24 am ]
widze ze odpowiedzi brak i poki sam sie nie przejade to sie nie dowiem, zdecydowałem sie na nowki diablo rosso i zobaczymy czy są takie niezłe jak w testach i według opinii innych, jak nie podejdą wiecej nie bede eksperymentować i wiecej innych jak sprawdzone choć używane racetec czy sc nie założe,
moze i starczaą na 3 tyś max ale za to mozna na nich jezdzic jak sie chce
Pozdrawiam
Maciek
pork
Posty: 19
Rejestracja: 26 grudnia 2011, 15:13
Motocykl: dzik
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: GA

Post autor: pork »

Możesz wziąć Raceteki K3 - najtwardsze.
Mac_78
Posty: 25
Rejestracja: 21 marca 2012, 10:44
Motocykl:
Lokalizacja: wwa

Post autor: Mac_78 »

moze nast razem - poki co załozyłem DIABLO ROSSO - mocnych winkli jeszcze sie boje bo tylko ok 40-50 km naturlałem i sie nie doratły, wiec powoli coraz niżej , przy jezdzie na wprost i dawaniu gwałtownym w palnik przy 4-5tys na 1-2 biegu koło sie nie uslizguje - dziob w góre podrywa a koło sie trzyma wiec sądze ze i w zakrętach przy moich umiejetnosciach dadzą rade sie pozamykać bez niespodzianek.
z doswiadczenia wiem ze słabsze opony - tańczą na 1- drugim biegu jak sie odwinie gwałtownie mocno - te sie trzymają wiec pierwszy test zdany pozytywnie przy obecnych temp. ;)

np pilot road 2ct ()turystyczno sportowe - jeszcze jako tako ale tańce dupy na 1-2 biegu sie zdarzały ) , albo D211 twarda mieszanka (tak d211 tak niby chwalone, ale twarda mieszanka na K4 1000 dupa tańczyła nawet na trojce w przy temp jesiennych i wiosenych ale powyzej 10 stopni, bardzo niepewnie sie na nich (d211) czułem po dogrzaniu było lapiej ale i tak mam złe doswiadczenia) nie wspomne o oponach starszych niz 5 lat wtedy marka i model niewazna no chyba że w 600tce ;)

dopiero na torze sie przekonam czy to był dobry wybor czy nie - poki co czuje ze spełnią moje oczekiwania.
Pozdrawiam
Maciek
Marek760i
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: OGL

Post autor: Marek760i »

na jakim torze
Mac_78
Posty: 25
Rejestracja: 21 marca 2012, 10:44
Motocykl:
Lokalizacja: wwa

Post autor: Mac_78 »

przeszkód ;))))

w Radomiu zakręty i niska prędkość, jak dla mnie w zupełności starcza do nauki i pierwszych kolan, w takich warunkach powinny być ok, pojade to cos o nich napisze
Pozdrawiam
Maciek
Awatar użytkownika
czołg
Posty: 11
Rejestracja: 05 marca 2012, 13:32
Motocykl:
Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: czołg »

Lata może już ktoś na S20?? bo mam dylemat S20 czy BT016 :/
Awatar użytkownika
stashekcn
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 18:55
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: stashekcn »

Ja jeżdze na Dunlopach Qualifierach II. Miałem je w F2, SC-28 i SC57. Jestem zadowolony, a nie należe do tych co jeżdzą tylko wprost ;)
drzewo
Posty: 56
Rejestracja: 21 września 2011, 16:24
Motocykl: HH900
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: drzewo »

czołg pisze:Lata może już ktoś na S20?? bo mam dylemat S20 czy BT016 :/


Bierz S20 - to następca BT-016 Pro. Tutaj masz opinie.
Awatar użytkownika
maciekx
Moderator
Moderator
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: maciekx »

s20 testowali w ostatniej motormanii bardzo chwalili że dużo lepsze niż bt016
Awatar użytkownika
Martin.B.M.
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: KALETY /
Kontakt:

Post autor: Martin.B.M. »

Ma ktoś z was założone u was w moto oponki Conti RaceAttack street lub comp. ??
adrianellooo
Posty: 22
Rejestracja: 03 stycznia 2012, 09:02
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: adrianellooo »

Siemka

A testował może ktoś Pirelki Angel GT??? Kolega zakupił przed sezonem takowe do ZX12R, nalatał 9tyś.km i jak ją ostatnio oglądałem, to byłem w szoku. Opona zużyta gdzieś w granicach 60-70% :ooo: A chłop wali często długie gumki i lekko sprzętu nie traktuje. Poza tym Kawa 12-stka potrafi zeżreć oponki na prawdę szybko :wnerwiony: Jak jechaliśmy na winkle i odwijaliśmy non stop na granicy.... wymieniając się sprzętami, to na prawdę dają rady. Dodam że latam na Diablo Rosso II, więc przyczepności nie brakuje. Zjechałem w tym sezonie dwie i pół opony z tyłu i półtora z przodu. Średnia przebiegu tylnej 7tyś.km

Pozdrawiam
Moto...........bo bez tego nie ma w życiu słońca.
zajc600rr
Posty: 23
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 18:15
Motocykl:
Lokalizacja: Polska

Post autor: zajc600rr »

Panowie co by nie zakładać nowego tematu zarzucę pytaniem tutaj. Jakie powinno być ciśnienie w D211 o rozmiarze 200/55/17? Chodzi mi o ciśnienie na drogę nie tor. No i jakie optymalne będzie w przedniej gumie? Dzięki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne (CBR1000RR SC57)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość