Postawiono nową wersję forum i stronę na nowym serwerze, proszę testowac i zgłaszać problemy 
viewtopic.php?p=143542#p143542
viewtopic.php?p=143542#p143542
Programowanie kluczyka immo & otwieranie kanapy
-
kevin
- Posty: 96
- https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
- Rejestracja: 09 lutego 2008, 20:24
- Motocykl: 1000 rr4
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: kielce&am
- adipaw
- Posty: 283
- Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
- Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
- Rok produkcji: 2001
- Lokalizacja: Wyszków
kevin pisze:ale nie wycięta i do zaprogramowania
Tak surowy z pastylką i do zakodowania.
I zamierzam sprawdzić tą cenę bo mam jeden klucz więc na dniach potwierdzę cenę.
[ Dodano: Pią Wrz 10, 2010 8:49 am ]
cena sprawdzona. 100 zł za docięty klucz oryginalny z pastylką! już jest zakodowany nawet
kodowałem sam z instrukcji z tego tematu. i znowu cieszę się dwoma kluczami
[ Dodano: Pią Wrz 10, 2010 10:03 am ]
oczywiście nie w mcs!! bo się pomylili i podali mi cenę bez immo!! Wziąłem za 100 od tego gościa z wawy.
Zaobserwowałem jeszcze bardzo ważną zależność !
łatwo sprawdzić czy nasz nowy niekodowany klucz ma pastylkę!!
jeżeli do stacyjki włożymy klucz bez immo nie zapali ale po przyłożeniu do stacyjki starego oryginalnego zapali!! (to nie ameryka ale celem wprowadzenia napisałem
jednak gdy włożymy do stacyjki niekodowany z pastylką też nie zapali ale po przyłożeniu starego (i tu ciekawostka) TEŻ NIE ZAPALI !!! HISS widzi bowiem 2 wysyłające sygnały kluczyki! i mimo że jeden jest prawidłowy drugi mu przeszkadza i zwęsza podstęp co owocuje brakiem zapłonu!!
-
wedkaa
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 stycznia 2011, 12:27
- Motocykl: Honda Hornet 600 PC36
- Rok produkcji: 2003
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie,mam prosbe.Jako,ze posiadamy moto tej samej marki chcialbym wykorzystac (jezeli pozwolicie) manuala do zaprogramowania kluczyka z immo w hondzie hornet.Potrzebuje jednak zdjecie Ingition pulse generator czyli impulsatora zaplonu.Nie wiem jak wyglada takze nie wiem czego szukac.Jezeli bym go znalazl i od niego by wychodzila kostka na dwa przewody to postepujac wedlog manuala powinno dzialac.Z gory dzieki i pozdrawiam.
-
floro5
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 grudnia 2010, 18:11
- Motocykl: Honda CBR 1000RR
- Rok produkcji: 2004
- Lokalizacja: Wołczyn
Witam,
Z gory przepraszam za umieszczenie posta, ponieważ jestem użytkownikiem Hondy CBR F4i. Mój problem polega na tym, że posiadam tylko jeden kluczyk, chciałbym dorobić do niego drugi. Kupiłem już oryginalną surówkę ale bez transpondera. Jak sprawdzić jaki transponder będzie odpowiedni do surówki? I teraz najważniejsze pytanie, czy sposób kodowania jaki podał Yannkes jest taki sam we wszystkich motocyklach Hondy? Czy byłby ktoś chętny do pomocy przy programowaniu kluczyka? Mieszkam w Kluczborku woj. opolskie także na Śląsk nie mam daleko i mogę podjechać
Z gory przepraszam za umieszczenie posta, ponieważ jestem użytkownikiem Hondy CBR F4i. Mój problem polega na tym, że posiadam tylko jeden kluczyk, chciałbym dorobić do niego drugi. Kupiłem już oryginalną surówkę ale bez transpondera. Jak sprawdzić jaki transponder będzie odpowiedni do surówki? I teraz najważniejsze pytanie, czy sposób kodowania jaki podał Yannkes jest taki sam we wszystkich motocyklach Hondy? Czy byłby ktoś chętny do pomocy przy programowaniu kluczyka? Mieszkam w Kluczborku woj. opolskie także na Śląsk nie mam daleko i mogę podjechać

-
floro5
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 grudnia 2010, 18:11
- Motocykl: Honda CBR 1000RR
- Rok produkcji: 2004
- Lokalizacja: Wołczyn
chanbord pisze:A gdzie można kupić surówkę z transponderem? Są jakieś miejsca prócz serwisów Hondy? Muszę też kupić i później będę próbował zakodować.
Pisalem do jednego kolesia i mi odp ze koszt transpondera wynosi 40 zl ale moze faktycznie mozna kupic taniej tylko trzeba wiedziec jaki transponder bedzie pasowal. Jeszcze jedna surowke bede mial wolna takze moge odsprzedac jesli ktos bedzie chetny.
-
Ehelon
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 16:29
- Motocykl: CBR600RR
- Rok produkcji: 2004
- Lokalizacja: Siedlce
Programowanie kluczyka a brak diody HISS
Witam
Super extra wytłumaczona kwestia programowania nowego klucza podejrzewam, że we wszystkich motocyklach Honda procedura jest ta sama. Z wiązku z tym że również posiadam tylko jeden kluczyk postanowiłem sobie dorobić drugi .. wiadomo spokojniejsza głowa .... Zakupiłem surówk, dociąłem, zrobiłem kabelki według instrukcji i dopiero później K@!#wa zobaczyłęm, że mam zmienione zegary
Nie ma u mnie diody HISS !!
Sprawdziłem HISS jest zamontowany, jest natenka do immo i nowy kluczyk nie działa ....
Wiec postanowiłem dodać nowy kluczyk bez diody sugerując sie orientacyjnymi czasami w sek. podanych przy opisie ... Niestety nie udało mi sie zaprogramowac nowego klucza
Pomimo kilku prób efekt mizerny ....
Czy ktoś ma jakieś sugestie ? jak zaprogramować klucz ? kurde skoro juz go kupiłem to warto by dołożyć starań i mieć dwa działjące klucze ...
Pozdrawiam
Super extra wytłumaczona kwestia programowania nowego klucza podejrzewam, że we wszystkich motocyklach Honda procedura jest ta sama. Z wiązku z tym że również posiadam tylko jeden kluczyk postanowiłem sobie dorobić drugi .. wiadomo spokojniejsza głowa .... Zakupiłem surówk, dociąłem, zrobiłem kabelki według instrukcji i dopiero później K@!#wa zobaczyłęm, że mam zmienione zegary
Nie ma u mnie diody HISS !!
Sprawdziłem HISS jest zamontowany, jest natenka do immo i nowy kluczyk nie działa ....
Wiec postanowiłem dodać nowy kluczyk bez diody sugerując sie orientacyjnymi czasami w sek. podanych przy opisie ... Niestety nie udało mi sie zaprogramowac nowego klucza
Pomimo kilku prób efekt mizerny ....
Czy ktoś ma jakieś sugestie ? jak zaprogramować klucz ? kurde skoro juz go kupiłem to warto by dołożyć starań i mieć dwa działjące klucze ...
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Da rade cos z tym zrobic