Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Postawiono nową wersję forum i stronę na nowym serwerze, proszę testowac i zgłaszać problemy viewtopic.php?p=143542#p143542
Ja wymieniłem na Prestona w połowie sezonu. Stary płyn był już bardzo gęsty. Jednak nie odnotowałem wyraźnego obniżenia temp. silnika. W letnie dni nadal szybko się grzeje się na krótkich postojach i przy wolnej jeździe do uruchomienia wentylatora. Widocznie ten typ tak ma ; )
Cztery lata jeździłem na polecanym tutaj Dynagel 2000 i wg mnie wszystko działało jak należy.
Teraz chciałbym wymienić płyn i pomyślałem sobie - a może coś z wyższej półki? Tylko, że różnica kosztów jest duża, bo za 4-5L Dynagela dam około 50zł, a za 4L Motula motocool factory line trzeba wydać około 200zł z przesyłką. Czy ktoś poda jakieś sensowne argumenty, dla których warto przepłacić aż czterokrotnie? (Bo ja jak narazie nie widzę sensu).
200zl to przegięcie, jest też tanszy ten motul expert http://allegro.pl/motul-motocool-expert ... 84127.html ale on ma temperature wrzenia 133st C gdzie o 3 razy tanszy Prestone też ma 130st C więc nie widze sensu przepłacać. ja jeżdżę na prestone i jest ok.
wolę wymienić co dwa lata na dobrej jakości płyn niż zalać raz SUPER EXTRA FULL SPORT i twierdzić że po roku ma on dalej swoje właściwości. Taki sportowy płyn należałoby wymieniać co 2 - 3 miesiące, aby miał takie właściwości jak na pudełku.
tez w tym sezonie zmienie plyn chlodniczy - jakich firm polecacie to wiem, ale powiedzcie jeszcze jakie kolory maja bo w sc33 zbiornik jest mleczny i jasnego plynu prawie nie widac.
A przy okazji - w serwisowce sc33 jest procedura wymiany plynu - bardzo podobna do tej, ktora ktos juz tu opisal - jedyna roznica jest zalecene płukania calego ukladu "woda z weza ogrodowego" przed zalaniem nowego plynu (doslownie "with garden hose" )