Strona 7 z 11
: 16 maja 2012, 19:58
autor: wiertło
respol, powiem tak nigdy nie latałem w 929 na 180 zawsze zakładałem to co producent zaleca. Miałem 180 w F4i ale to inna bajka jest nie ma co porównywać
: 17 maja 2012, 08:21
autor: Marek760i
duzo latam na slickah 200 ale na 60, przyczepnosc malina, trakcja tez dobra,
: 18 maja 2012, 21:01
autor: respol
a latak ktoś w litrze na 180-tce?
: 19 maja 2012, 04:08
autor: sprytny.k
ja kupiłem go na Pilot Roadach 2 CT. Na zimno tragedia. Łapię uślizgi. Jak się rozgrzeje to niby lepiej ale w 600 miałem Pilot Power 2CT i byłem bardzo zadowolony. Tylna opona zniknęła po 7 tys ale było ok. PR 2CT mają już zrobione z 3 tys i wyglądają jak nowe

Do tego non stop odkręcam ( muszę się nacieszyć mocą

) a opona dalej spoko. Chętnie bym sprzedał i kupił jakieś Powery.
: 25 maja 2012, 16:45
autor: respol
widzę że na 180-tce nikt nie lata, a jeździł ktoś na dunlop d209 qualifier lub na dunlop d209 rr qualifier?? ciekaw jestem jakie są różnice
: 07 czerwca 2012, 14:02
autor: krakus1974
ja śmigam na 190 2ct michelina.zlizała mi się dosyć szybko.jak kupiłem moto to miała dosyć bieżnika,zrobiłem 1500 km i łysa.słyszałem że brigstonki są dobre i chyba teraz taką kupię.chciałbym 200 założyć ale podobno w zakrętach się gorzej jeździ.(ale wygląd pewnie lepszy):D
: 07 czerwca 2012, 14:50
autor: Biały
: 07 czerwca 2012, 19:45
autor: Marek760i
na tor jak najbardziej, jeszcze zalezy jaka to jest, czy sp czy sc, jezeli sc, to jaszcze sc ile , bo moze byc 0,1,2, jezeli sp to opona na droge ale i tak znika w oczach bo supercorsa to opona typowo torowa
: 08 czerwca 2012, 22:45
autor: pork
chciałbym 200 założyć ale podobno w zakrętach się gorzej jeździ
Generalnie kombinowanie z rozmiarami nie jest wskazane, ale D211 zaleca się wrzucać właśnie o rozmiar większe, niż przewiduje producent moto. Czyli na seryjne 180, dajemy 190 dunlopa, a na 190 w SC57, możesz/powinieneś założyć 200.
: 09 czerwca 2012, 14:36
autor: DOMEL
wczoraj mialem okazje potestowac d211 na torze w radomiu i jak narazie jestem zadowolony.Zadnych niepokojacych uslizgow.Jedyne co na szybko mi wpadlo w oko to fakt ze trzeba je troszke dluzej rozgrzewac niz K1.Ale jak zlapia temp to juz szedlem pelnym ogniem

: 10 czerwca 2012, 08:23
autor: krakus1974
pork pisze:chciałbym 200 założyć ale podobno w zakrętach się gorzej jeździ
Generalnie kombinowanie z rozmiarami nie jest wskazane, ale D211 zaleca się wrzucać właśnie o rozmiar większe, niż przewiduje producent moto. Czyli na seryjne 180, dajemy 190 dunlopa, a na 190 w SC57, możesz/powinieneś założyć 200.
tylko na to czekałem:)dzięki za radę.200 zakładam:)
: 19 czerwca 2012, 14:49
autor: respol
dylemat z oponką na tył Dunlop SportSmart czy michelin pilot 2ct?? na torze się nie ścigam, lubię jeździć w trasy ale opona musi trzymać na zakrętach jak kolankiem szoruje się po asfalcie, michelin napewno szybko zginie a ten dunlop podobno boki ma jak d211 a środek twardy tylko czy uślizgu nie będzie łapał? lata ktoś na tych dunlopach??