Postawiono nową wersję forum i stronę na nowym serwerze, proszę testowac i zgłaszać problemy ;)
viewtopic.php?p=143542#p143542

Jakie opony do CBR 1000 RR SC57

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
wiertło
Staly Bywalec
Staly Bywalec
Posty: 3350
https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 12:40
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
Lokalizacja: Piechcin

Post autor: wiertło »

respol, powiem tak nigdy nie latałem w 929 na 180 zawsze zakładałem to co producent zaleca. Miałem 180 w F4i ale to inna bajka jest nie ma co porównywać
Oddam nerkę za cbr :)
Marek760i
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: OGL

Post autor: Marek760i »

duzo latam na slickah 200 ale na 60, przyczepnosc malina, trakcja tez dobra,
Awatar użytkownika
respol
Posty: 41
Rejestracja: 11 marca 2012, 20:54
Motocykl:
Lokalizacja: Centrum

Post autor: respol »

a latak ktoś w litrze na 180-tce?
Awatar użytkownika
sprytny.k
Posty: 76
Rejestracja: 18 marca 2012, 14:04
Motocykl:
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: sprytny.k »

ja kupiłem go na Pilot Roadach 2 CT. Na zimno tragedia. Łapię uślizgi. Jak się rozgrzeje to niby lepiej ale w 600 miałem Pilot Power 2CT i byłem bardzo zadowolony. Tylna opona zniknęła po 7 tys ale było ok. PR 2CT mają już zrobione z 3 tys i wyglądają jak nowe :P Do tego non stop odkręcam ( muszę się nacieszyć mocą :P ) a opona dalej spoko. Chętnie bym sprzedał i kupił jakieś Powery.
Awatar użytkownika
respol
Posty: 41
Rejestracja: 11 marca 2012, 20:54
Motocykl:
Lokalizacja: Centrum

Post autor: respol »

widzę że na 180-tce nikt nie lata, a jeździł ktoś na dunlop d209 qualifier lub na dunlop d209 rr qualifier?? ciekaw jestem jakie są różnice
Awatar użytkownika
krakus1974
Posty: 18
Rejestracja: 10 kwietnia 2012, 22:16
Motocykl:
Lokalizacja: Lubań

Post autor: krakus1974 »

ja śmigam na 190 2ct michelina.zlizała mi się dosyć szybko.jak kupiłem moto to miała dosyć bieżnika,zrobiłem 1500 km i łysa.słyszałem że brigstonki są dobre i chyba teraz taką kupię.chciałbym 200 założyć ale podobno w zakrętach się gorzej jeździ.(ale wygląd pewnie lepszy):D
Awatar użytkownika
Biały
Posty: 104
Rejestracja: 29 września 2008, 09:42
Motocykl: CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: Biały »

A latał ktoś na tym warto założyć ??
http://allegro.pl/pirelli-190-50r17-now ... 35564.html
Lepiej sie wdycha TCH z powietrzem
Marek760i
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: OGL

Post autor: Marek760i »

na tor jak najbardziej, jeszcze zalezy jaka to jest, czy sp czy sc, jezeli sc, to jaszcze sc ile , bo moze byc 0,1,2, jezeli sp to opona na droge ale i tak znika w oczach bo supercorsa to opona typowo torowa
pork
Posty: 19
Rejestracja: 26 grudnia 2011, 15:13
Motocykl: dzik
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: GA

Post autor: pork »

chciałbym 200 założyć ale podobno w zakrętach się gorzej jeździ


Generalnie kombinowanie z rozmiarami nie jest wskazane, ale D211 zaleca się wrzucać właśnie o rozmiar większe, niż przewiduje producent moto. Czyli na seryjne 180, dajemy 190 dunlopa, a na 190 w SC57, możesz/powinieneś założyć 200.
Awatar użytkownika
DOMEL
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Mrozy

Post autor: DOMEL »

wczoraj mialem okazje potestowac d211 na torze w radomiu i jak narazie jestem zadowolony.Zadnych niepokojacych uslizgow.Jedyne co na szybko mi wpadlo w oko to fakt ze trzeba je troszke dluzej rozgrzewac niz K1.Ale jak zlapia temp to juz szedlem pelnym ogniem :diabel:
Awatar użytkownika
krakus1974
Posty: 18
Rejestracja: 10 kwietnia 2012, 22:16
Motocykl:
Lokalizacja: Lubań

Post autor: krakus1974 »

pork pisze:
chciałbym 200 założyć ale podobno w zakrętach się gorzej jeździ


Generalnie kombinowanie z rozmiarami nie jest wskazane, ale D211 zaleca się wrzucać właśnie o rozmiar większe, niż przewiduje producent moto. Czyli na seryjne 180, dajemy 190 dunlopa, a na 190 w SC57, możesz/powinieneś założyć 200.

tylko na to czekałem:)dzięki za radę.200 zakładam:)
Awatar użytkownika
respol
Posty: 41
Rejestracja: 11 marca 2012, 20:54
Motocykl:
Lokalizacja: Centrum

Post autor: respol »

dylemat z oponką na tył Dunlop SportSmart czy michelin pilot 2ct?? na torze się nie ścigam, lubię jeździć w trasy ale opona musi trzymać na zakrętach jak kolankiem szoruje się po asfalcie, michelin napewno szybko zginie a ten dunlop podobno boki ma jak d211 a środek twardy tylko czy uślizgu nie będzie łapał? lata ktoś na tych dunlopach??
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne (CBR1000RR SC57)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości