
Postawiono nową wersję forum i stronę na nowym serwerze, proszę testowac i zgłaszać problemy 
viewtopic.php?p=143542#p143542
viewtopic.php?p=143542#p143542
Ile pali CBR 929 SC44 paliwa ?
- blady46
- Posty: 62
- https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
- Rejestracja: 22 lutego 2011, 20:11
- Motocykl: Honda CBR 954
- Rok produkcji: 2003
- Lokalizacja: Raszyn
-
plastek87
- Posty: 30
- Rejestracja: 20 października 2010, 20:46
- Motocykl: CBR 929 RR
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: re
pytanie głównie do aqueran, ale inni też mogą poradzić. Otóż wycągnąłem filtr powietrza i wygląda on tak jak na fotkach, proszę o ocenę jego czystości - czy nadaje się jeszcze do czegoś czy tylko w kosz ?
http://images50.fotosik.pl/933/d6288db82bf90327gen.jpg
http://images45.fotosik.pl/935/afcda737062f3aa1gen.jpg
http://images40.fotosik.pl/915/611e91c6539c4873gen.jpg
http://images50.fotosik.pl/933/6c7ea057d612e2e9gen.jpg
pozdro
http://images50.fotosik.pl/933/d6288db82bf90327gen.jpg
http://images45.fotosik.pl/935/afcda737062f3aa1gen.jpg
http://images40.fotosik.pl/915/611e91c6539c4873gen.jpg
http://images50.fotosik.pl/933/6c7ea057d612e2e9gen.jpg
pozdro
-
wiertło
- Staly Bywalec

- Posty: 3350
- Rejestracja: 19 grudnia 2010, 12:40
- Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
- Rok produkcji: 2005
- Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
- Lokalizacja: Piechcin
bo to jest papier on jest w srodku zapchany juz i nie wydmuchasz ani nie wymyjesz zrob tak to sam zobaczysz nie masz nic do stracenia musisz tak i tak kupic filtr jeszcze najlepiej K&N tak jak ja mam i koledzy i problem z glowy w tedy mozesz sobie go prac smarowac itp przez dobre pare lat. I moim zdaniem jest lepiej kupic K&N bo placisz te 230zl a za zwykly kolo 100zl i co rok musisz zmieniac a tak masz to zglowy tylko pierzesz smarujesz i ogien
Oddam nerkę za cbr :)
-
wiertło
- Staly Bywalec

- Posty: 3350
- Rejestracja: 19 grudnia 2010, 12:40
- Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
- Rok produkcji: 2005
- Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
- Lokalizacja: Piechcin
dostanie Ci się piasek l kamyszki to dopiero bedziesz patrzył. Takiego czegoś sie nie robi. Czyba że to będzie WSK lub komarek
[ Dodano: Pią Cze 17, 2011 10:48 pm ]
I K&N jest sportowym filtrem powietrza który zwieksza osiagi itp i nie ma takiego oporu powietrza jak przez K&N wiele tematów jest o tym. Zrób tak jak Koledzy i ja i bedzieszz zadowolony bez kabinowania jak Koń pod górke.
[ Dodano: Pią Cze 17, 2011 10:48 pm ]
I K&N jest sportowym filtrem powietrza który zwieksza osiagi itp i nie ma takiego oporu powietrza jak przez K&N wiele tematów jest o tym. Zrób tak jak Koledzy i ja i bedzieszz zadowolony bez kabinowania jak Koń pod górke.
Oddam nerkę za cbr :)
- blady46
- Posty: 62
- Rejestracja: 22 lutego 2011, 20:11
- Motocykl: Honda CBR 954
- Rok produkcji: 2003
- Lokalizacja: Raszyn
zgadzam się z chłopakami że K&N jest najlepszym rozwiązaniem ale nie zapominajmy że jest to wysoko przepływowy filtr więc nasza maszyna będzie dostawała większą dawkę powietrza, co za tym idzie wzrośnie temperatura spalania mieszanki i nie jest to zdrowe dla silnika... Poza tym motocykl może być słabszy w dolnym zakresie obrotów. Proponował bym oryginał a jeśli K&N to tylko z power commanderem i hamownią, ewentualnie przelotowy komin do tego. Pozdro 

Serce bije w tempie obrotów maszyny...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość